فال روزانه سه شنبه 1 اسفند ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه سه شنبه 1 اسفند ماه 96

فال روز سه شنبه 1 ماه اسفند 96

فال روز هاي ماه اسفند, فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آن ها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جایی که باعث شوىد سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسیکه سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌هاي شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه باید همه ی کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌هاي بزرگ تان رابه وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام‌هایي کوچک اما با تعمق و تامل بيشتر بردارید!

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آن ها را حتماً به تحقق برسانید. چشمان تان رابه افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف میتواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آن ها باشد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: ممكن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیش بردن این شرایط ناشیانه رفتار میکنید. دراین موقعیت شما نباید خودرا زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما دراین موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما میخواهید این جریان را دریک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با اين حال احساسات دیگران هم دراین جریان دخیل میشود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می دهد. بنابر این آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما رابه هر کجا می خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی بشما دست دهد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: باوجود این که اغلب شما آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را بوجود می‌آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف‌هاي آنان ممکن است برای تان مضر باشد. در ذهن شما راه‌هاي خوب و مناسبی وجوددارد تا روابط تان رابه تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما آسان تر میتوانید برای مشکلات تان راه حل مناسبی پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما میشود. شما از سایر همکارن تان می خواهید که حداکثر تلاش شان را به کار ببرند و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. باوجود همه ی این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان بعنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: شما قبلا تمام وظایف تان را انجام داده‌اید و هم اکنون آماده‌اید که استراحت کنید و به خودتان خوش بگذرانید. اما منتظر دعوت دیگری نشوید؛ کاری را انجام دهید که میدانید بشما کمک میکند تا خلاقیت خود ا به نمایش بگذرانید و به روش خودتان تفریح کنید. دیگران ممکن است امروز قصد تفریح نداشته باشند؛ پس زیاد جالب نیست که وقتتان را برای شراکت با انها هدر دهید. اگر به شخصی مانند خودتان ملحق شوید بهتر است. اگر نشد حداقل میتوانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و بدین گونه تا حد امکان از یاس و دلشکستگی پیشگیری کنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: گرچه شما همیشه بعنوان یک مصلح شناخته می‌شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس میکنید که امروز از شما تقدیر نمی شود احساسات و عصبانیت تان می تواند خون تان رابه جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن میتواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار میکنید احساس بدی بشما دست می دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعيت خودرا مشخص كنيد و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که دراین راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: امروز واقعا دلیلی وجود ندارد که غیر مستقیم صحبت کنید. شما حرفی برای گفتن دارید ولی سعی می کنید تا احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید که اینکار فقط باعث می شود که انها قویتر و شدیدتر شوند. اتصال ماه با سیاره حاکم شما پلوتون در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است. می توانید انچه راکه در ذهن دارید رابه دیگری منتقل کنید. فقط کافی است تلفن را بردارید و با یک دوست صحبت کنید؛ نوشتن یک نامه یا استفاده از راه سنتی یعنی صحبت مستقیم نیز بهترین کاری است که می توانید بکنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: امروز ممکن است مشکلی را حل کنید یا موقعیت سختی را اداره کنید که باعث می شود تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد. شما واقعا شايسته اين هستيد كه اعتقاداتان را بیان کنید اما اکنون ممکن است آن پوششی باشد روی سستی و ناامنی شما که ترجیح میدهید تا آن حس را برای خودتان نگاه دارید. بجای این که انرژی زیادی برای مخفی کردن احساسات تان هدر دهید انها رابا دوست نزدیکی که قابل خاطرجمعی است در بین بگذارید. در بین گذاشتن احساس آسیب پذیری و نقاط ضعف تان با کسیکه به او اعتماد دارید احساس خوبی بشما می دهد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می کنید که بهتر است كه احساسات عميق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر میخواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و ازآن پیشگیري کنید راهی پیدا کنید که خودرا بیان کنید بجای این که اشتباها این احساسات خودرا انکار کنید. هر چه بیشترشما انها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید انها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار اسانی نیست؛ اما این سفر درونی می تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: تصورات و روياهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آن ها شما رابه هر کجا میخواهند ببرند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به سادگی دریک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آن ها را تماشا کنید. بجای این که سعی كنيد و سراسیمه شوید و روياهايتان را بازرسی کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آن ها آزادانه ظاهر شوند و راه خودرا طی کنند.

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هرحال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است بعنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی میکنید مگر این که با آن روبه‌رو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر بنظر می رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خودرا حفظ کردن زمانیکه دریک موقعیت وخیم قرار میگیرید باعث می شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت