فال روزانه جمعه 15 دی 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه جمعه 15 دی 1396

فال روزانه سایت تالاب

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

 

ممكن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد كند كه  باعث شوكه شدن تان شده و وادار شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید كه بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت كند. به یاد داشته باشید كه احساسات شما هم اکنون بسیار قوی است و این باعث می شود كه دیگر لازم نباشد كه برای غلبه و ایستادگی در مقابل این مشكل خود نیروی خودرا هدر داده و با آن بجنگید. در عوض،‌ ایده‌هاي بزرگ خودرا در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و تدریجی جلو بروید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

سیاره حاكم شما ونوس می تواند عشق آرام و ملایم شما رابه عشقی آتشین و سوزان مبدل كند كه خواسته‌ها و‌ آرزوهایتان را افزایش دهد. خوشبختانه،‌ بنظر میرسد شما قادر به پیشگیری از اشتباهات خود هستید،‌ حتی اگر احساسات خودرا برای رسیدن به انچه كه مطلوب تان است كنار بگذارید. با این وجود،‌ اما هنوز برترین كار این است كه  راه سخت و متعالی را انتخاب كرده زمانیكه برای بدست آوردن عالی ترین موفقیتی كه میتوانید تمركز كنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمیتوانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر مهیا کردن شرایط لازم هستند. انها همینطور میتوانند شما رابه داشتن ایده‌هاي مثبت تشویق کنند، بنابر این به دقت به حرف‌هایشان دقت کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

شما امروز بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. شاید دل تان بخواهد که با عجله از این دو راهی بگذرید، بنابر این میتوانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می کنید، می بینید که راه‌هاي بسیار زیادی از آن ها منشعب می شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابر این چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه شروع می کنید تا مدت‌ها می تواند تاثیرات خودرا داشته باشد. مهم نیست که چه میزان از کارتان لذت می برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه ی چیز رابه حال خود بگذارید، دوران آنرا حل می کند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

تعطیلات شما بنظر میرسد تا فردا به پايان نرسد و ممكن است بخواهید هر لحظه آنرا در ذهن خود ثبت كنید و ازآن به برترین نحو استفاده كنید؛ درمورد اینكه تفریح كمتری انتظار شما را می‌كشد نگران نباشید،‌ بلكه به این فكر كنید كه شما میتوانید در راه و مسیری نو قرار گرفته و روی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشید. شما میتوانید این رفتار و افكار خود رابه دیگران نیز تعمیم دهید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

شما نمیخواهید اگر كسی بشما پیشنهاد كاری را داد آنرا قبول كنید حتی اگر وی می دانست كه این كار از عهده شما بر می آید كه موقعیت خاصی را اداره كنید یا اینكه برنامه دیگری  رابه شما پیشنهاد داد. اما این درمورد انتخاب  كار درست در مقابل نادرست نیست. در حقایق،‌ میتواند حق با هر كسی باشد. بطور آشكار،‌ راه‌هاي زیادی برای رسیدن به اهداف یكسان وجوددارد، اما اینكه شما راه خودتان را بروید باعث میشود كه دل تان نیز با كار همراه باشد و شما را قادر می‌سازد كه باقیمانده احساسات خودرا برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یك پارچه و هماهنگ كنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

پلوتون تیره و سایه افكن به سیاره حاكم شما ونوس چیزی عجیب و مرموز میدهد كه باید آنرا همین امروز بررسی كنید،‌ و این كار باعث می شود افكار روشن و اسانی كه درمورد عشق داشتید مبدل به عشقی پیچیده و دشوار شود. ممكن است شما همان‌ گونه ترجیح بدهید كه خودرا درگیر احساسات تان نكنید و این كار رابا سرگرم كردن خود بوسیله فردی از اطرافیان تان انجام می دهید. اما قادر نخواهید بود كه در كارهایتان پیشرفت كنید مگر اینكه آن ها را اول دسته بندی و بعد تقدم بندی كنید. تلاش برای رسیدن به چیزهای دور از معرض و دشوار را رها كنید و قدر آن چیزی كه درست در جلوی شماست را بدانید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

ممكن است وادار باشید اینروزها به گامی كه در زندگی برمی‌دارید دقت بیشتری داشته باشید چرا كه اخیرا زیاد به كارهایتان فكر نمی‌كنید و آن ها را بدون تامل و دقت انجام میدهید در حالیكه طبق معمول این طور عمل نمی‌كنید؛‌ شاید از این بی فكری خود عصبانی شوید ولی هم اکنون دوران آن نیست كه بخواهید آنرا بپوشانید و انكار كنید. سعی كنید در هنگام عصبانیت احساسات خودرا بروز ندهید. به هرحال،‌ امروز وضعیت بهتر نخواهد شد. انچه كه در ذهن دارید رابا دیگران تقسیم كنید،‌ در راهی گام برندارید كه مثل موقعیتی كه قبلا داشتید شما را آسیب پذیر و شكننده كند.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

امروز مهلت خوبی برای پیوستن به یك گروه ورزشی است،‌ یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید انها را از تلویزیون تماشا كنید. اما شما آدمی هستید كه در هنگام تماشای یك بازی داد و فریاد می‌كنید و نظرات خودرا در حین بازی بیان می‌كنید! نظراتی كه راجع به بازی،‌ بازیكنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری كه آن لحظه از ذهن شما عبور كند. شریك كردن دیگران در احساسات و نظرات تان میتواند كمك كننده باشد اما نباید سعی كنید كه دیگران را وادار كنید كه حتماً مثل شما فكر كنند.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

پلوتون بی‌رحم با ونوس ملایم و مهربان امروز در سومین منزل از ارتباطات شما هارمونی و هماهنگی عجیبی دارند، بنابر این شما نیاز ندارید كه از بیان كلمات تان پیشگیري كنید. شما حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارید و نباید اجازه دهید كه هیچ چیز مانع از این بیان حقایق شود. این قضیه فقط درمورد این نیست كه شما چه میگویید،‌ بلكه درمورد این است كه چگونه آنرا بیان می‌كنید. ممكن است شما فكر كنید كه نمیتوانید در عین آشفتگی، ‌مهربان هم باشید، اما نه، شما توان هر كاری را دارید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

بنظر میرسد زندگی برای شما هرروز بهتر و بهتر میشود،‌ اما باید قبل از این كه بخواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید كارهای نیمه تمامی را كه كنار گذاشته بودید را تمام كنید. ممكن است در طول هفته‌هاي آینده سرعت تغییرات در زندگی شما افزایش یابد، ‌اما شما باید همین حالا روی لحظه حال تمركز كنید نه اینكه نگران آینده باشید؛‌ اگر لازم بود بی باك باشید،‌ اما مواظب باشید كه كارهای ناتمام تان به خاطر بی توجهی و سهل انگاری كنار گذاشته نشوند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

ونوس عاشق اكنون در نشان شما ظاهر شده است، شادی و انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورد و از پلوتون تیره و كدر حمایت دریافت می‌كند و پلوتون اشعه‌هاي خوشگذرانی و بی تخیلی رابه افكار ناخودآگاه شما ساطع می‌كند. دسترسی به تمام زیبایی‌ها همین حالا راحت نیست و هم اکنون فرصتی به مراتب دشوارتر از گذشته برای تجربه آن ها دارید.

جدیدترین مطالب سایت