فال روزانه دوشنبه 18 بهمن ماه 1395

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه دوشنبه 18 بهمن ماه 1395

فال روزانه دوشنبه 18 بهمن ماه 1395

 

با فال روزانه در خدمتان هستیم در ادامه تالاب را همراهی کنید.

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای بررسی کارهای حرفه ای خود زمان بگذارید و آنها را به طور دقیق تحلیل کنید. شما نقشه های بزرگی در سر دارید و اگر درست و منصفانه تلاش نکنید، با نتیجه ناراحت کننده ای روبه رو خواهید شد. به جای اینکه روی نقاظ ضعف تاکید داشته باشید، ارتباط های خود را بیشتر کنید و از کمک دیگران برای بهبود شرایط کاری خود بهره بگیرید. دوستان قدیمی در این مسیر می توانند کمک خوبی برای شما باشند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز همه چیز خیلی معمولی پیش می رود و از آن روزهایی است که اتفاق خاصی را شاهد نخواهید بود. ملاقات هایی که تاثیری در کار یا زندگی ندارند و انجام کارها به روش همیشگی. اما در انتهای روز، کمی بر هیجان لحظه های شما اضافه خواهد شد. توصیه می کنیم انرژی های خود را برای فردا و روزهای دیگر ذخیره کنید. آهسته و پیوسته قدم برداشتن در رابطه عاشقانه بهترین ترفند برای خوب بودن است. انتظار یک روز عاشقانه و گرم را هم نباید داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

ارتباط مانند خیابان دوطرفه است. پس در رفتارهای خود تجدیدنظر کنید و بدانید سنگ‌اندازی در راه دیگران برای خودتان هم عواقب بدی می تواند داشته باشد. شاید در دوهفته اخیر روند رو به عقب داشته اید، اما به این مفهوم نیست که ناامید شوید و دست از کار بکشید. همیشه این را به خاطر داشته باشید، گوش کردن بسیار بهتر از حرف زدن است. در فرصتی های خالی، به مدیریت زمان و برنامه ریزی برای کارهای خود بپردازید.

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز ذهن و جسم و روحتان خسته هستند. همه جانبه احساس کم‌انرژی بودن دارید. برای اینکه از این حالت ها بیرون بیایید و دوباره سلامت خود را بیابید، بهتر است به اطرافیان اعتماد کنید و عینک خوش‌بینی به چشم بزنید. شما باید حقایق را بگویید تا حقیقت را بشنوید. این مساله کاملا دوطرفه است و در همه روابط انسان ها از کاری گرفته تا عاطفی، مصداق دارد. پس ببخشید و صادق باشید تا زیبایی های زندگی را نیز ببینید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس می کنید در کارها دچار مشکل شده اید. مزیت آن این است که این خستگی و تنهایی شما را دوباره به دوستانتان باز می گرداند و می توانید در جمع آنها انرژی های تازه کسب کنید. ارتباط های خود را بیشتر کنید اما انتظار یک روز خیلی شاد و پر از ماجرا را نداشته باشید. در فرصتی مناسب به خود و اهدافتان فکر کنید و وقتی در میان دوستان هستید، از آنها مشورت فکری بگیرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

در این چند هفته گذشته در محل کار خود مشکلاتی داشته اید و شاهد تنش های زیادی میان همکاران بوده اید؟ امروز بالاخره ورق بر می گردد و چرخه دیگری از رویدادها را تجربه خواهید کرد. به همه سوبرداشت ها و سوتفاهم ها خاتمه خواهید داد. برای این منظور شاید لازم باشد یک ایمیل دسته جمعی برای همه ارسال کنید و نظرات و هدف خود را به طور واضح و شفاف بیان کنید. اگر عینک بدبینی را کنار بگذارید، علاوه بر ارتباط های بهتر، در کار خود نیز پیشرفت بسیاری را شاهد خواهید بود.

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز بسیار احساساتی خواهید بود و شاید کمی غیرمنطقی به نظر برسید. از انرژی های اطرافیان استفاده کنید. امروز احتمالا خود را سر دوراهی ببینید و ندانید دقیقا چه کاری درست است. از یک طرف می خواهید جسارت داشته باشید و کارهای دلخواهتان را انجام دهید و از طرفی ترجیح می دهید سرتان به کارتان باشد. امروز احساسات خود را کنترل کنید و با خشاب پر به جنگ ناراحتی ها و سوتفاهم ها بروید. اگر لازم است با عشقتان هم در مورد برداشت های اشتباهی که در مورد شما داشته حرف بزنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

ارتباط شما با دوستان صمیمی یا اعضای خانواده شاید کمی بد پیش برود. احساس می کنید صمیمیت پیشین میان شما برقرار نیست و این مساله ذهنتان را مشغول می کند. اما اگر بدبینی را کنار بگذارید و همه چیز را منظوردار و شخصی برداشت نکنید، مطمئن باشید روز معمولی اما خوبی در انتظارتان خواهد بود. اگر در کارها با مشکل مواجه شده اید، باید یک هفته صبر کنید تا کمی اوضاع تغییر کند و سپس با مشورت دوستان و افراد قابل اعتماد، راه های تازه برای پیشبرد کارها پیدا کنید. در ضمن، معذرت خواهی راحت ترین راه برای درست کردن دوستی ها و رابطه هاست.

 

فال روزانه متولدین آذر

با این همه اشتباه ها و بدرفتاری هایی که امروز دارید، اینکه کارهایتان درست و بدون اشکال انجام می شوند جای تعجب دارد و بیشتر مثل معجزه خواهد بود. امروز باید سعی کنید دیدگاه های اشتباه دیگران را از بین ببرید. خودتان هم از بدبینی دست بردارید و نیمه پر لیوان را ببینید. مشکلاتی که امروز با آنها مواجه خواهید شد، کاملا موقتی هستند و نباید خیلی ذهنتان را درگیر آنها کنید. در ضمن، صداقت و راست گویی بهترین سلاح شما برای مبارزه با افرادی است که سعی در سنگ‌اندازی در مسیر شما دارند.

 

فال روزانه متولدین دی

نگرانی های مالی امروز باعث می شوند تا برخی مشکلات قدیمی دوباره تازه شوند. این فشارهای فکری شاید شما را کلافه و عصبی کند و این کلافگی در رفتار شما با اطرافیان تاثیر منفی خواهد داشت. اما به جای مشاجره با دیگران، سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید و بر خشم خود کنترل داشته باشید. دوستان قدیمی خود را بیابید و با آنها ارتباط دوباره آغاز کنید. کمک های فکری آنها برای بهبود بخشیدن به اوضاع شما بسیار موثر خواهند بود.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بیشتر از درک شدن یا نشدن حرف های شما توسط دیگران، این برایتان مهم است که برای خودتان مهم نیست دیگران چگونه فکر می کنند و چه نظری دارند. اما از طرفی هم، مسایلی که به زبان می آورید به درستی توسط دیگران درک نمی شوند و حرف شما با برداشت آنها زمین تا آسمان فرق خواهد داشت. امروز احتمالا در دنیای قدیم و میان خاطره های خود سیر کنید. عکس ها را تماشا خواهید کرد یا با دوستان قدیمی ارتباط خود را از سر خواهید گرفت.

 

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز کسی شما را خدای انکار خطاب کرد، خیلی خودتان را اذیت نکنید. شما امروز بیشتر از اینکه رازی را از دیگران مخفی کنید، از خودتان مخفی می کنید. احساسات و خاطره های گذشته شما امروز برانگیخته می شوند. دوست دارید خود را در میان انسان هایی ببینید که پشتیبان و حامی شما هستند. برای این مساله، باید ارتباط با دوستان و همکاران خود را حفظ کنید یا حتی در صورت نیاز به مشاوره مراجعه کنید. در دنیای مجازی می توانید با دوستان قدیمی دوستی خود را از سر بگیرید تا حس های تنهایی از وجودتان بیرون بروند.

 

جدیدترین مطالب سایت