فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه دوشنبه

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین فروردین ماه
فال روز متولدین فروردین: امروز روز کاری خیلی اسانی برای شما نیست، چرا که ظاهراً به فعالیت‌هاي کاری شما بی توجهی می شود. شما انتظار چنین بی توجهی را از جانب اطرافیان‌تان ندارید، اما وقتی دیگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار می کنند اعصابتان خرد میشود. بجای این که آن ها به کارهایی که کردید اعتراف کنند، ممکن است حتی کار خودرا ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعی نکنید از خودتان دفاع کرده و بیخودی انرژی تان را هدر بدهید، برای این که اوضاع از اینی که هست بدتر میشود. فقط به راه خود ادامه بدهید و شما تا هفته بعد در بالاترین موقعیت خود قرار خواهید گرفت.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: یک نفر شما را تحت فشار قرار میدهد که مسیر نهایی خودرا انتخاب کنید، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار میگیرید بیشتر عقب نشینی می کنید. متاسفانه شما امروز می توانید از کسانی که حامل خبر های بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید، اما شاید وسوسه بشوید قبل از این که انها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود رابه روی حقایق باز کنید، حتی اگر چیزهایی باشند که دل‌تان نخواهد انها را بشنوید

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: شما امروز احساس می کنید مثل یک جنگجوی نینجا شده‌اید!! اما هر فکری که در ذهنت ان شکل میگیرد یک نفر می آید و آن رابا خودش می شورد و میبرد! شما احساس بیهودگی و پوچی میکنید، انگار که ایده‌هاي تان به اندازه کافی تاثیرگذار نیستند. وقتی که نمیتوانید سلسله افکارتان رابا هم ترکیب کرده و آن ها رابه یک ایده و فکر منسجم و قوی تبدیل کنید، اصلا حس جالبی نیست. بجای این که ناامید شده و دوباره در رفتارتان بازنگری کنید، از احساسات خود آگاه بوده و بدانید که این سکون و رکود موقتی بوده و تا چند تا روز آینده افکار و نگرش‌هاي مثبت بازمی‌گردند.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: اگر سعی کنید دیگران شما را درک کنند واقعا کار مفیدی کرده اید، برای این که بی ضررترین روابط شما در حال عوض شدن هستند ودر شرف نزدیک شدن به کشمکش و ناراحتی‌اند. الان مخالفت‌هاي آشکار هیچ هدفی را دنبال نمی کند، برای این که تفاوت‌هاي عقیده‌اي قبلا شناخته شده بودند. علاوه براین هیچ راهی برای پیدا کردن راه حل وجود ندارد، برای این که تمام اظهار نظرها تقریباً استدلالاتی نادرست از آب در خواهد آمد. پس قبل از این که صحبت کنید به نتایج و پیامد های آن خوب فکر کنید.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت میگیرید. از منفی بافی هاي خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: شما امروز از نظر احساسی تعادل ندارید. دریک لحظه میتوانید هر کاری را انجام دهید ودر لحظه دیگر احساس بی فایده بودن میکنید! بجای این که در جستجوی جنبه‌هاي مثبت هر چیزی باشید، در پوسته تنهایی و افسرده خود گرفتار شده‌اید. خوشبختانه همین حالا شما قدرت این را دارید که مسیر خودرا عوض کرده و حتی تا قله کوه هم برسید!! یک تصمیم آگاهانه و درست بگیرید و به همان هم بچسبید؛ بقیه چیزها اصلا مهم نیست!

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می برید و ناراحتید. مثل این که یک نفر مزاجم رویاپردازی‌هاي شما می شود و شما نمی توانید به اسانی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و اسانی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتی که یکبار خودتان را تسلیم معنویات کرده و حتی چند قدم کوچک دراین راه بردایرید از این که این اوضاع به سرعت ناپدید می شوند متعجب خواهید شد.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: شما واقعا نمی خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید، حتی اگر افرادی که دراین گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه‌هاي متفاوتی که دارند گیج می شوید و نمی توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دل‌تان نمی خواهد که در مورد قوانین فعالیت‌هاي گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون این که خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید، به فعالیت‌هاي اجتماعی خود برگردید.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: بجای این که در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌هاي خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون این که بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می برد.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: قبل از این که هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان میبرد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه‌اي پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید، آسان تر می توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید، بنابر این شما میتوانید به راه خود ادامه دهید.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: اگر شما شریک کاری دارید و یا در کاری با یک نفر سرمایه گذاری کرده اید، امروز یک ناراحتی و مخالف که فراتر از عدم تفاهم عادی میباشد ممکن است روابط شرین بین شما را تلخ و آشفته کند. شاید شما در مورد موضوع خیلی مهمی بیش از اندازه سریع صحبت کرده باشید، اما حالا نمی توانید حرف‌هاي خودرا پس بگیرید!! در مورد امکانات و شرایط غیر منطقی نباشید، وگرنه وادار میشوید برنامه‌هاي خود رابه بعد موکول کنید. اگر سهم خود رادر انجام وظایف به درستی اجرا کنید، باعث میشوید که بادها از جهت موافق وزیده و اوضاع روبراه شود.

فال روزانه دوشنبه 25 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: شما امروز در حالیکه آرزو می کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج میشود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمیدهد و شما احساس می کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده اید. برای همین حالا به نیازهای غیرقابل نظارت و یاغی خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته درنظر داشته باشید که همه ی چیز تحت اختیار شما نیست.

جدیدترین مطالب سایت