فال روزانه سه شنبه 08 اسفند ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه سه شنبه 08 اسفند ماه 1396

فال روز سه شنبه 08 اسفند 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز زیاد وقت آنرا نداشته باشید که درباره انچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد فکر کنید. شما بسادگی یک پروژه را به پایان رسانده ایدو به یک فرض شخصی متکی هستید ولی اکنون اتفاق جدیدی برای تان می‌افتد. عالی ترین توانایی شما سرعتی است که شما را قادر می‌سازد تا به خوبی در مقابل حوادث واکنش نشان دهید و مسبب این رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگیخته شما است. فکر نکنید که چه کار باید کنید؛ فقط آنرا انجام دهید. اگر بعداً لازم بود همیشه میتوانید رفتارهای غلط خودرا تصحیح کنید.

 

فال روز های اسفند ماه, فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت:همچنانکه روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا هم اکنون انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده‌اید چرا که شما فعاليت‌های خودرا محدود می کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. اینکار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر انچه شما درباره امروز خیال پردازی میکنید ممکن است فردا صورت واقعیت بخود بگیرد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد:زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر این که آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر میکنید می توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات رابه عمل تبدیل کنید. عنان بازرسی را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می آیند گردش کنید چرا که اینکار میتواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: در طول روز استرس در وجود شما شکل می گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید آسان نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه هم اکنون نیازی نیست که هیچ مسئله اي را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصميم گیری‌ها مهم خود رابه آخر هفته موکول کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: ممکن است اینروزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید گرچه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر شخصی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس نارضایتی کنید. دقت کنید و ببینید وقتی که صحبت از احساسات تان به میان می آید آماده جنگ میشوید. ممکن است شما دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما در بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مایل میشوید تا احساسات خودرا با دیگران در بین بگذارید.

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: باوجود این که شما همیشه دوست دارید که با حقایق روبه‌رو شوید امروز ممکن است ازآن روزهایی باشد که شما رابه سرزمین عاطفی جدید رهنمون کند. شما فهمیده اید که محدودیت‌های زمانی به نوعی شما رابه جلو هدایت می کند و شما را وادار می کند تا حد امکان چیزهای جدیدی تجربه کنید. ممکن است این رفتاری که در پیش گرفته اید دوستان و همسرتان را متعجب کند چرا که بنظر می رسد شما بیش از همیشه محافظه کار شده اید. از ترس این که مورد قضاوت بگیرید یا نه به عقب باز نگردید. همین حالا زمان تغییر و تحول است!

 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: بنظر می رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی آسان تر از همیشه می رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از نظارت شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره بازرسی آن ها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسیکه دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان:شما اکنون زیاد در قید و بند این نیستید که احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید و اصلا هم نگران این نیستید که مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. ممكن است حتي خوشحال باشيد چرا که با نیت قبلی در اوج شایستگی گرفته اید. خوشبختانه امروز نیاز به انتقاد و نظر هیچکس ندارید. شما قادرید که بسرعت تشخیص دهید کجا باید تمرکز داشته باشید و چگونه رفتار خودرا برای رسیدن به هدف خاصی اصلاح کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر:احتمالا امروز بسیار عصبی و آتشی مزاج هستید چرا که وظایف بیشماری دارید که باید انها را سروقت انجام و آنرا تحویل دهید. بنظر میرسد که دارید وقت را از دست میدهید اما ورود ماه به نشان شجاع و بی باک تان بشما یک فرصت جدید در رابطه با پروژه اي که در حال انجام آن هستید بدهد. مواظب باشید؛ چرا که ممکن است وسوسه شوید که کار قبلی خودرا در ازای بدست آوردن کاری مهیج تر از دست بدهید. کارهای قبلی تان رابه پایان برسانید تا بتوانید کار تازه‌اي را تجربه کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: خوشبختانه احتمالا بعد از ظهر امروز می توانید به‌ آن استراحت و آرامشی که مدت‌هاست در جستجوی آن هستید برسید. حتی اگر بنظر می رسد که بسیار سخت است که آنرا بپذیرید و ازآن لذت ببرید. یک روز بیقرار کننده تمایل شما رابه آرامش و سکوت افزایش می دهد اما ممکن است وقتی آنرا بدست‌ آوردید زود ازآن خسته شوید. به یاد داشته باشید نيازی نیست که وقتی هیچ مسئله اي وجود ندارد یک نمایش جدید خلق کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: امروز میتوانید با احترام بخود و دانستن ارزش خودتان یک پیشرفت در زندگی تان را تجربه کنید. ممکن است از شخصی از نزدیکان تان یاد بگیرید که دیگران چقدر برای کارهای شما ارزش قائل هستند. اما در عوض اينكه بخود مغرور شوید و اجازه دهید که تملق دیگران شما را در منجلاب نادانی غرق کند آماده کار بعدی شوید. بسیار خوب است که به جلو پیش بروید اما قبل ازآن بنشینید و درباره کارهایی که قبلا انجام داده اید به خوبی بیندیشید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: شما آن قدر در رویاپردازی زیاده روي کرده‌اید که دیگر اینروزها فکر میکنید که دنیای واقعی اهمیت چندانی ندارد. محدود کردن نیازهای جسمی و مادی خود می تواند باعث شود تا بتوانید یک سفر درونی داشته باشید. با این حال بنظر میرسد اين نوع طرز فکر برای زمانی به پایان برسد زمانیکه نگرانی‌های مالی شما باعث سقوط شما از آسمان رویاها به دنیای زمینی شود. انجام دادن تعهدات تان به همان اشتیاقی که برای رویاهای خود دارید باعث می شود شما به انچه که واقعا نیاز دارید اشراف پیدا کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت