فال روزانه سه شنبه 15 اسفند ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه سه شنبه 15 اسفند ماه 1396

فال روز سه شنبه 15 اسفند 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: باوجود این که ممكن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش مییابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز میدهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می شود. با کمی‌تجزیه و تحلیل می توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبه‌رو می شوید تصادفی نیست. شما محدودیت‌هایي برای خود قائل شده‌اید که از ترس‌ها و یا خاطرات قدیمی‌تان سرچشمه میگیرد و اکنون ناگهان خودرا آشکار میکنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه ی چیز را درست کنید.

 

فال روز هاي ماه اسفند, فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر این که افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی توانید آن ها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای این که به دیگران نشان دهید که آنقدرها که بنظر میرسد ایده‌هاي شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افكار خودرا محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آن ها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتش نشان اوج می گیرد و بعد از این که به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: بجای این که بین ایده‌هاي جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن رابه جایی برسانید. اگر اکنون در بین افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر این که سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. باوجود این که رویاهای شما بسیار دور بنظر میرسند اما آن ها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید بشما نزدیک هستند. زمان خودرا از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از انچه فکرش را بکنید به اهداف تان می رسید!

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تير: بازگشت ماه به نشان تان می تواند شما را تشویق کند که کاری رابه شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن بطور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی میکنید به این معنی نیست که بيش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با كسانی رفت و آمد كنيد بیشترین لذت رابا مصاحبت انها می برید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار میتواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌هاي زندگی شما را از بین ببرد و افكار شما رابه رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه این که در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان میتواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌هاي شما رابه عشقی بهبود بخش تبدیل کند.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: ممکن است امروز وادار شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای این که اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می‌آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحليل بحرانی بنظر می رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده بشما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: امروز موضوع درباره چیزی نیست که می گویید بلکه درباره چیزی است که نمیگویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی آسان تر میشد اما اکنون نگه داری اسرار فقط می تواند به فشار روحی و استرس شما بيفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از این که غیرقابل معرض باشد به تاخیر افتاده است.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: ممکن است امروز در بین احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل سهولت نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که بنظر میرسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که بجای این که سعی کنید تا خود رابه زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی میتوانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خودرا بیان کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بیقرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که اين سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده اید هیچکس نمیتواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان هاي دوردست بیرون بیاورد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: زمانیکه احساس می کنید چسبیدن به واقعیت باعث میشود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک نظارت ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید ودر عین حال برنامه‌هاي ذهنی خودرا رها می کنید. ممکن است آسان نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می تواند بشما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌هاي اخیر با شما سهیم باشند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: شدت یافتن احساسات تان می تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله پیشگیري کنید؛ بجای این که فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می توانید با کار کردن احساسات تان را تحت نظارت خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: سیاره حاکم شما نپتون اکنون در دوازدهمین خانه از “معنویت” شما به عطارد منطقی پیوسته است. و تقریباً برای شما ممکن است که يك مقاله علمی یا یک کتاب راهنما یا شاید هم یک کتاب تخصصی بنويسيد اما آسان نیست که یک داستان یا موزیک بگویید یا یک شعر بنویسید. وادار کردن خود تا نقشی یک دانشمند فلسفی یا یک تاجر حسابدار رابازی کنید ممکن است در زمان‌هاي دیگر خوشایند باشد اما حالا شما باید فقط اجازه دهید تا رویاهایتان آزادانه گردش کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت