فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه شنبه

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین فروردین ماه
امروز هر كاری كه انجام میدهید می تواند مانند یك بازی باشد،‌ حتی اگر آن كار، كار بسیار سختی باشد. همچنانكه كودك درون خودرا پیدا كرده اید و میتوانید به هر وظیفه و كاری بعنوان فرصتی برای تفریح نگاه كنید. اما شما مانند گذشته دیگر تا آنجا كه می توانید سریع وارد كاری نمی شوید، به خاطر اینكه عطارد منطقی به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و بشما پیشنهاد می‌كند كه قبل از اینكه وارد كاری شوید خوب مسیر خودرا بشناسید و آنرا بررسی كنید، مخصوصا اگر آن كار یك مسیر تازه باشد.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
اینكه از خودتان مطمئن باشید یك چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس كاذبتان میتواند شما رابا مشكل بزرگی مواجه كند، چرا كه ناگهان درمی‌یابید كه نمیدانید چه كاری درست است و چه كاری نادرست! شما دوست دارید به دیگری بطور نمایشی نشان دهید كه كاری كه او اكنون دارد انجام می دهد نادرست است، اما نیازی به این نیست كه دیگری را وارد مسئله اي كنید كه خودتان نمی توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، ‌مهم نیست كه چه كسی برنده می شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس است كه بنظر میرسد زیاد برای شما سخت نباشد.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین خرداد ماه
شما میتوانید بدون اینكه تلاش زیادی برای پنهان كردن احساسات تان كنید این كار را براحتی انجام دهید و احساسات خودرا در دل‌تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید كه لباس مبدل یا ماسك بر چهره بگذارید. هر طور كه شما خودتان را ببینید،‌ دیگران نیز همان طور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه بنظر می رسید و این بشما كمك می‌كند تا كار اضافی انجام ندهید. بجای اینكه هاله‌اي از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد كنید، حد و مرزی برای خود ایجاد كنید و آن رابه دیگران منتقل كنید؛ ‌برایشان توضیح دهید كه چه كاری را میتوانید انجام دهید و چه كاری را نمیتوانید!

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین تیر ماه
اگر شما از چگونگی موقعیت مالی خود نامطمئن هستید،‌ نیازی نیست كه پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. در این روزها بسیار مهم است كه درباره چگونگی خرج كردن پول تان برای دیگران تجدید نظر كنید، چرا كه شما تاكنون می خواستید به آن ها نشان دهید كه روی گنج نشسته‌اید یا اینكه كارخانه پول سازی دارید!! این نمایش‌هاي پنهان كارانه ممكن است برای مدت كوتاهی چاره‌ساز باشد چرا كه بعد ازآن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از انچه كه همین حالا در آن قرار دارید درگیر می‌كند. استوار باشید و بهترین كاری را كه میتوانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان میـــخواهد بگویند.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مرداد ماه
ورود ماه به نشان شما ممكن است اختلافاتی را كه بین شما و دوست تان یا شریك تان بوده را آشكار كند. اول شما ممكن است فكر كنید كه هردو شما یك چیزی را میگویید، اما درگیری و كشمكش‌ها افزایش مییابد و حتی میتواند به درگیری كاملا آشكار تبدیل شود. اكنون روی این اختلاف تمركز نكنید، در عوض، برای پیدا كردن یك زمینه عادی تلاش كنید. میتوانید از این درگیری‌هاي عاطفی با اجتناب كردن از بحث و جدل‌هاي بی فایده و غیر ضروری پیشگیري كنید. یكی دو روزی صبر كنید بعد، سعی كنید دلیل این بحث‌ها را پیدا كنید.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین شهریورماه
بعضی چیزها باید داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید،‌ پس باید آماده باشید كه نیروهایتان را برای یك تحول اساسی ذخیره كنید. ممكن است زمانی طول بكشد تا این كار انجام شود، اما شما احتمالا می دانید این درگیری‌ها از كجا ناشی می شوند و چه كار باید بكنید تا برای انها راه حلی بیابید و انها را حل كنید. پیش بروید و همه ی نقشه‌هایي را كه در ذهن تان دارید را امتحان كنید،‌ اما یك راه حل را قبل از اینكه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نكنید.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مهرماه
دوستان و همكلاسی‌هاي شما امروز بسیار رك و صریح بنظر می رسند، اما اوضاع آن جوری نیست كه چشم‌هایتان می بیند، ‌بلكه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینكه كاری را به پایان برسانید مواظب باشید، چرا كه ممكن است همه ی جوانب را درنظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتماً سئوال كنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فكر نكنید دیگری زیر پای شما را خالی كرده است.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آبان ماه
شما طبق معمول از اینكه كاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه ‘وضعیت’ شما می شود و نیازهای شما رابه آگاهی از انچه كه انجام می دهید نشان می دهد. این حرف به این معنی نیست كه اعتماد به نفس شما پایین است یا اینكه از كاری كه دارید می‌كنید مطمئن نیستید. بلكه درباره این است كه كاری را بكنید كه شایسته آن هستید. اگر وادار شدید راه تان را بازبینی كنید و آنرا دوباره بررسی كنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممكن است باعث شود شما احساس ناخوشایندی بكنید، یا برعكس ممكن است بطور شگفت انگیزی قدردانی شایسته‌اي از شما بشود.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آذر ماه
اكنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یك رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن كتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا میتوانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد كنید یا انگیزه‌هاي دینی خودرا تقویت كنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید كه ایده‌هاي خودرا با افكار قدیمی‌خود تطابق داده و انها رابا هم هماهنگ كنید بدون اینكه بنیادهای عقلانی شما را تهدید كنند. همان‌ گونه ذهن خودرا برای دریافت ایده‌هاي جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین دی ماه
ایران نازممكن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری كنید چرا كه بنظر می رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست كه هر چیز كوچكی ناپایدار بنظر می رسد؛ ‌فقط به این معنی است كه شما امكان تغییر و تحول را در فضا میبینید و این شما را نگران می‌كند. بجای اینكه مدام سعی كنید تا از شرایط غیرقابل اجتناب پیش گیری به عمل آورید،‌ تصور كنید كه اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بكنید.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین بهمن ماه
امروز باید به دقت مواظب حرفی كه میزنید باشید به خاطر اینكه شما به سرعت صحبت می‌كنید و ممكن است كلمات متفاوت با انچه كه در ذهن تان می شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می شود بسایر برای تان سخت خواهد بود كه بخواهید شفاف سازی كنید و این كار همزمان و هم انرژی شما را هدر میدهد، پس بهترین راه این است كه آرام بگیرید و با آرامش صحبت كنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید.

فال روزانه شنبه 23 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین ماه اسفند
شما هدفی دارید كه باید آنرا امروز انجام دهید و بهترین كار این است كه با گفتار شفاهی یا ارتباط كتبی آنرا دنبال می‌كنید. گرچه شما همان كارها و وظایف هر روزه را انجام می دهید كه در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌ اما امروز برای اینكه مشكل خود رابه دیگران نشان دهید كارهایتان را بیشتر نمایشی انجام میدهید. فال ایران ناز اما شما اجازه ندارید كه دیگران را بدون اینكه خودشان بخواهند وادار به توجه كنید. بهترین كاری را كه میتوانید انجام دهید و بعد ازآن اجازه دهید چند روزی كارها به حال خود باشند قل از اینكه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت