فال روزانه شنبه 28 بهمن ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 28 بهمن ماه 96

فال روزانه شنبه 28 بهمن ماه 96

فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: طبق معمولً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌كنید، اما حالا در هر تصمیمی كه میگیرید باید اطرافیانتان را هم درنظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه كرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممكن است در كارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نكنید كه به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و كاری را كه صحیح است انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: ممكن است شما وادار شوید با فردی روی پروژه‌اي كار كنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌هاي مشترك بودن برای شما بیشتر ازآن چیزی كه خودتان می دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید را فراموش كنید. امروز كه ماه در خانه همكاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش كنید. در اینروزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یك امر بدیهی است و مهم ترین كاری است كه باید انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح كردن ذخیره كنید. فكر نكنید كه این سخن بدین معنی است كه شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب كنید، اما باید آنرا برای مدتی از ذهنت ان دور كنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شركت كنید، می توانید بهتر روی وظایف شغلی كه باید حتما انجامشان دهید تمركز كنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: شاید بهتر باشد وقتی كه فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی كه اینگونه نیست نگران شوید. شاید وقتی كه همه ی چیز خوب پیش می رود نسبت به مواقعی كه اینگونه نیست، آسان‌تر بتوان ناامیدی را تحمل كرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینكه شكست بخورید، جاه‌طلبی‌هاي خودرا كمتر كنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: حتی وقتی كه همه ی چیز خوب پیش می رود، ممكن است شما احساس تضاد كنید. توانایی‌هاي شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی بنظر می رسد كه هركاری كه باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش كنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش كنید. برای اینكه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمركز كنید. تا موقعی كار كنید كه بتوانید زمان خالی برای استراحت كردن پیدا كنید.

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: در محل كار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنكه به غیر از مسئولیتهای كاری، تعهدات شخصی نیز دارید كه باید انها را انجام داده تا به رضایت كافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی كه برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این میتواند پیشرفت كاری شما رابه خطر بیندازد. تا جایی كه می توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همكارانتان را از مشكلات زندگی خود آگاه كنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممكن است شما عده اي از برنامه‌هاي شخصی مهمتان را برای اینكه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی كه به وجود آمده نباشید برای اینكه تقدیر آن گونه بوده است و همه ی چیز به موقع خودش درست می شود.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و كاملاً واضح است كه چیزهای كمی وجود دارند كه شما دل‌تان نمی خواهد در موردش با كسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید كه در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می شوید بیشتر ازآن چیزی كه لازم است رازهایتان را افشا كنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌كنید كه آمادگی صحبت كردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را كه برای توجیه كردن خود در ذهنت ان آماده كرده‌اید را بازبینی كنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمیتواند با خورشید مقابله كند، هر دوی آن ها به سمت خانه‌هاي شما پیش می آیند. ممكن است شما درنظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌اي داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خودرا دوباره سازماندهی كنید. اگر شما در حال معامله كردن هستید یا با شریك مالی جدیدی وارد مباحثه میشوید، آگاه باشید كه واقعاً شما بهتر از آن ها میتوانید همه ی چیز رابه وضوح ببنید. اگر امكان دارد، تا موقعی كه دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر كنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: امروز شما می توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینكه وقتی افراد زیادی بشما میگویند كه شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست كه نگران خطرات غرور كاذب گذشته‌تان باشید، برای اینكه شما میدانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به كسی دارید كه آن ها رابه شما یادآوری كند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: اگر شما احساس می‌كنید كه احتمال شكت خوردن وجوددارد، قبل از آنكه دست به كار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل كنید. همین حالا زمان این نیست كه بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینكه حتی اگر خیلی با مهارت هم این كار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه كنید كه چگونه بینش خود رابه سمت واقعیت متمایل كرده‌اید

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: در حالی كه یك نفر سعی می‌كند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است كه امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست كه شما به اسانی تن به شكست خوردن میدهید. آماده مبارزه كردن برای چیزهایی باشید كه میخواهید بهشان برسید؛ اگر هم اکنون پافشاری كنید بعد ها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

 

جدیدترین مطالب سایت