فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه شنبه 30 دی ماه

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فرودین: شما هنوز به سمت نقطه عطف نیرومند زندگی خود پیش می روید، و اکنون احساس می کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما الزاماً احساس اسانی و آرامش نمیکنید، چراکه روش‌هاي قدیمی که شما رابه آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود رابه طور کامل مشخص کرده اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: این هفته شما الزاماً زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید اینکار چقدر حیاتی است بازهم برایتان فرقی نمیکند!! شما از کار یکنواخت و خسته کننده خود خسته شده‌اید و شايد در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. با وجود این بهتر است بدون این که امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را اتلاف نکنید. درعوض روی چیزی که همین حالا دارید تمرکز کنید. شما ایده‌اي در سر داشتید که به روشی که شما درنظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایي برای آن وجود داشته باشد. بزرگ ترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالی‌که به رویداد های اخیر واکنش نشان می دهید، شما حتی راه‌هاي بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: شما امروز می توانید به اوج موفقیت برسید، اما بجای این که خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتماً فعالیت‌هاي خودرا در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌هاي قدیمی خودرا حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان‌پذیر می شود. انتخاب در دستان خود شماست!

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌هاي شما حاصل میشود. افراد مختلفی وارد زندگی تان میشوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان میدهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. گرچه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می توانید انجام دهید.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خودرا بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه ی تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سياره بخت تان يعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. بجای این که سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از این که نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان میدهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. بجای این که روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و انها را به پایان برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما دراین هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: برای شما زیاد آسان نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره اینکار را کردید میتوانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالی‌که خورشید وارد برج پیش رونده دلو میشود، فرصت نادری به سراغتان می آید که می توانید چیزهایی که کتمان میکردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می شود که تغییراتی را در برنامه‌هاي روزانه تان بدهید، از اینکار هراس نداشته باشید.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: هرچیزی ممکن است از بیرون خوب بنظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای این که فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان رابه زحمت نیندازند، و شما در حالی‌که در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می کنید این مسئله ناراحت‌تان میکند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می کند و وارد برج آینده نگر دلو می شود و بشما پیشنهاد می شود که افق فکری و بینش خودرا وسعت بخشید. البته نظارت کردن آن برای شما کار اسانی نیست، برای این که دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمیتوانید بطور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان رابه دست سرنوشت بسپارید، بزودی همه ی چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: شما امروز بین دوراهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده میکند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختیهای گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از این که از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌هاي خودرا بررسی کنید.

فال روزانه شنبه 30 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز حتی اگر وادار شدید با واقعیت‌هاي دنیا روبه‌رو شوید، ولی بازهم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می دهد، بعضی از انها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون این که جلوی انها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به انها اجازه نمایش بدهید!! بعد از این که شور و هیجانتان فروکش کرد، به آن ها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه ی بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت