فال روزانه جمعه 27 بهمن ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه جمعه 27 بهمن ماه 96

فال روزانه جمعه 27 بهمن ماه 96

فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: اگر امروز دقیقا بدانید که کجا میروید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان راکه درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در نخستین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: طبق معمول شما دریک درگیری ترجیح می دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هرحال امروز ممکن است شخصی بشما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر این که شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچکس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشيد و ادعا کنید که راجع به همه ی چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خودرا در مرکز توجه قرار دهید بعید میدانم آن حمایت و توجهی که درنظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه اینکار شما بازرسی خودرا از دست میدهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می شوید؛ پس سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خودرا فراموش کنید و حرف‌هایي که دیگران بشما می گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت بشما ضربه‌اي نمیزند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما باهم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هردو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. بجای این که آن قدر باهم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هردو پیشکشی دارید که باید به یک دیگر تقدیم کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: طبق معمول شما استعداد خوبی دراین دارید که به دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از انها تجاوز میکنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول میکشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا ازآن پیش گیری کنید. فهمیدن این که نقش شما در این که اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمیکند. اگر بازرسی خودرا دراین موقعیت از دست بدهید نشان میدهد که نمیتوانید مسائل را در جاییکه خودتان قبول دارید قرار دهید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: بنظر میرسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه انها را تغییر دهید. اما شما حقيقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود ناهنجاری كه بین عقل و احساس تان بوجود آمده بنظر می رسد همه ی چیز را تحت تاثیر خود قرار میدهد و انگار هیچ جایی نیست که بشما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: شما ایده‌هاي خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا این که ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله اين نيست كه بايد فقط یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هردو جنبه را درنظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر بشما خاطرجمعی میدهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آن ها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش ازآن که فکر میکنید دشوار است. ممكن است شما در تصورتان خیلی آسان تر افکارتان را بیان کرده و انها را عملی کنید. اما دیگران از شما می خواهند که ایده‌ها و تجربه‌هایتان رابا انها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آن ها را برای خودتان نگاه دارید و نمی خواهید یک باره همه ی چیز رابه کسی بگویید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: امروز شما آماده تفریح هستید و برای تان سخت است که دراین امر زیاده روی نکنید؛ چرا که فکر می کنید که دیگر زمانی مانند همین حالا برای تفریح و خوشی بدست نمی‌آورید. اما به آن اسانی هم که فکر می کنید رضایت شما حاصل نمی شود. ممکن است در طول روز شرایط تغییر و حواس شما را از پرداختن به برنامه‌هایتان پرت کنند. با این وجود اگر بتوانید خودرا نظارت کنید خوشحالتر خواهيد بود؛ پس به خودتان قول دهید تا در فرصتی که تغییر شرایط برای تان بوجود آورده تا جاییکه می توانید در اوج پرواز کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه بنظر میرسد و شما میدانید که در رابطه با انها وسواسی فکر میکنید. با این وجود افکارتان را دستکم نگیرید. هم اکنون نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و بنظر می رسد که این بهترین سیاستی است که هم اکنون بکارتان خواهد آمد.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: اگر امروز افکاری که در ذهن دارید رابا دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به انچه که مدت هاست می خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آن ها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را كه در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از انچه نشان میدهید قوی و قدرتمند ظاهر میشوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خودرا بازرسی کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خودرا نشان میدهید از دست می روند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: امروز به سختی می توانید بفهمید که چه چیز واقعی و درست است و تصورات شما آن قدر روشن و واضح بنظر می رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می شوند. شما می توانید آن قدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خودرا فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خودرا به اتمام برسانید.

 

جدیدترین مطالب سایت