فال روزانه چهارشنبه 20 بهمن ماه

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه چهارشنبه 20 بهمن ماه

فال روزانه چهارشنبه 20 بهمن ماه

 

با فال روزانه در خدمت شما هستیم ، بعضی از افراد هستند که فال را سرلوحه زندگی خودشان میکنند و بعضی از افراد هستند که فقط برای سرگرمی میخوانند ، شما با کدام موافقید ؟ 

 

 

فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 بهمن

شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است، اما شما به طور ذاتی نمی‌توانید به راحتی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا مجبور نیستید که برای اینکه ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را تلف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

شما واقعا تصمیم خود را گرفته‌اید که ته و توی موضوعی را درآورید که چندی است شما را به دردسر انداخته است. این فکر مثل یک هوس زودگذر نیست؛ شما تصمیم خود را گرفته اید که‌هر کاری لازم بود برای فهمیدن احساسات‌تان انجام دهید. شاید شما به سمت ارزش‌های کاذب کشیده شوید، اما نباید چشم خود را به روی واقعیت‌ها ببندید. در مورد چیزهایی که برایتان بیشترین اهمیت را دارند تصمیم گیری کنید و آنها را به جهان واقعی بیاورید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

در حالیکه شما از فکر کردن به خاطرات گذشته دست کشیده‌اید، باز هم احساس بیهودگی می‌کنید. ولی اگر بخواهید به خود تکانی بدهید، یادآوری فکر و خیالات قدیمی پالایش کننده خواهد بود. کسوف کردن ماه در برج دلو آینده‌نگر به شما این توانایی را می‌دهد که به سرعت آسیب‌های احساسی قدیمی خود و همچنین دید منفی باقیمانده در وجودتان را بهبود ببخشید. خوشبختانه یک تجربه شگفت‌انگیز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان کمک کند، بنابراین شما می‌توانید از عشق و محبتی که دور و برتان هست لذت ببرید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می‌برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه‌ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید، راحت تر می‌توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید، بنابراین شما می‌توانید به راه خود ادامه دهید.

 

– فال روزانه در روز 17 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

امکان دارد شخصی که شما قبلا خیلی با او احساس نزدیکی می‌کردید، کم کم و به تدریج تغییر کند. تا جایی که از قوه تشخیص شما نیز فراتر می‌رود. سعی نکنید این روند را متوقف سازید. حتی اگر به این کرم ابریشم دوست داشتنی علاقه مند شده باشید، نمی‌توانید جلوی او را بگیرید تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالی که او را رها می‌کنید، حتی اگر به طور کامل این تغییرات را درک نمی‌کنید، سعی کنید همچنان به پرورش دادن کسانی که دوستشان دارید ادامه بدهید.

 

جدیدترین مطالب سایت