فال روزانه یکشنبه 29 بهمن ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه یکشنبه 29 بهمن ماه 96

فال روزانه یکشنبه 29 بهمن ماه 96

فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و اینکار باعث می شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می خواهید چرا که فکر میکنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده‌اید. اینک خبر های خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می یابد و خبر های بد هم این که باید بشما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آن طور که خودتان دوست دارید باشند!

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: باوجود این که امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی راکه مدت ها در پی آن بودید شما رابه دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان رابه کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بيشتر از انچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: کاری است که بارها و بارها آن رابه تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت میتوانید ببینید که همه ی آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا بشما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما اين باعث نمیشود که شما فکر کنید هر کاری می خواهید میتوانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بیمیلی شما به در بین گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خودرا بیان کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: به میان سن بیایید و آماده باشید تا نقش محوری را در نمایش “زندگی” ایفا کنید! اما فکر نکنید که خودتان به تنهایی میتوانید یک تنه بار این نمایش رابه دوش بکشید. با سیاره های زیادی که در هفتمین خانه از “شراکت” شما جمع شده اند در شراکت با دیگران موفق تر و خوشحال تر خواهید بود. امروز برایتان آسان تر است که این سن نمایش رابا دیگران نیز تقسیم کنید تا زمانیکه بتوانید شخص خاصی را بیابید که در خلق این نمایش با شما همکاری کند.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: باوجود این که امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات انها را به کار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. بجای این که به آینده اي دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین همین حالا شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می توانید خودرا از شرایط کنونی خلاص کنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: شما قادرید تا اکنون بسیار فریبنده تر از همیشه حاضر شوید چرا که سیاره حاکم شما ونوس اینکار را برای شما آسان میکند. ماه نشان شما قوس خوش بين و موفق با ونوس دوست داشتنی هماهنگ شده است و بشما کمک می کند تا در روابط تان با دیگران موفق باشید. اما این محدودیت ها را امتحان نکنید. همانطور که ممکن است آشکار کردن احساسات تان مهم باشد باید سعی کنید آنرا گونه اي بیان کنید تا جنبه های مثبت رابطه تان را تقويت كنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می کنید مثل این که دارید به همه ی اهدافی که مدنظرتان بود می رسید. با این وجود ممكن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا این که تخمین بزنید چقدر طول می کشد تا پروژه اي به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده‌اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که هميشه آرزویش را داشتید

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث میشود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی شوند بلکه شاید بشما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌در اتفاقاتیکه امروز برایتان می‌افتد دارند نيازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درون تان توجه کنید اما خودرا زیاد درگیر نکنید به جز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان رابا دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان خاطرجمعی نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و بجای این که به هر شخصی که از راه میرسد بگویید چکار می خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع به کار کنید و بتدریج بالا بروید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار میروند و آنرا صاف میکنند شما هلهله كنان اين افق را مي بينيد. بنظر نمیرسد آن ها آن قدر باشند که بتوانند راه شمارا سد کنند اما خاطرجمعی بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا این که به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتيجه كار خراب میشود!

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه میگیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر این که از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما رابه کجا میبرند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که میخواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می کند و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان رابه واقعیت تبدیل کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت