فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

مجموعه : فال روزانه
فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه جمعه 29 دی ماه

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: خوش بینی درباره آینده می تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همان‌ گونه از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خودرا روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خودرا در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: ایستادگی كه در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اكنون برای لحظاتی خودرا نشان خواهد داد و خوشبختانه اكنون شما فرصت این را دارید كه آن رابه موقعیت بهتری تبدیل كنید. ممكن است شما كاملا مطمئن باشید كه در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط كنونی این اعتقاد شما را تایید نكنند كه امور كاری در حال پیشرفت كردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما دراین زمان هستند.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آن ها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و باوجود اینكه عطارد منطقی – سیاره حاكم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌هاي احساسی خودرا منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌هاي خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعد ها از فرصت‌هاي خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌هاي ناب است، و مایل هستید كه بیشتر آن ها را برای خودتان نگه دارید و به كسی نگویید. این سستی شما نیست، شما میدانید كه اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است كه شما به برنامه‌هاي خود اعتماد ندارید كه برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیكه آماده نیستید، فكر نكنید كه وادار هستید حتماً چیزی بگویید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. بنظر میرسد كه خاطرجمعی دیگران اكنون بشما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: امروز ممكن است به قضاوت خود خاطرجمعی نداشته باشید، و بنظر می رسد این امر شدنی باشد. اینكه از امكانات خود خاطرجمعی داشته باشید، ‌یك چیز است، و كاملا متفاوت است كه حقیقت اینكه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. گرچه سیاره حاكم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یك ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت كنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب بزودی باز خواهد گشت.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: شما درك می‌كنید كه باید انچه را كه قبلا آغاز كرده بودید تمام كنید، اما ممكن است وسوسه شوید كه با عجله و شتاب پله‌ها رابا پرش رد كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خودرا كند كنید. عقب انداختن واكنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار میدهد برای اینكه عملی بودن كارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینكه وارد كار شوید بررسی كنید. كمتر عجله داشتن باعث میشود كمتر احساس نگرانی كنید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر میشود، اما این باعث نمی شود كه بخواهید امروز احساسات‌تان رابا كسی تقسیم كنید. شما طبق معمول عادت دارید كه احساسات خودرا از دیگران پنهان كنید زیرا فكر می‌كنید كه اگر احساسات خودرا بیان كنید باعث میشود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می توانید سیاست متفاوتی اتخاذ كنید. درباره اینكه چه می خواهید صحبت كنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. به جای اینكه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت كند،‌ فقط وی را از نیازهایتان آگاه كنید. اگر بتوانید این كار را بدون هیچگونه چشم داشتی انجام دهید، ممكن است از اینكه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: امروز سیاره حاكم شما ژوپیتر با عطارد زیرك ملاقات می‌كند، شما رابه تمركز كردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌كند. شما با اینكه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و كار دارید، حتی اگر تفریح كمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ كس نمی تواند افكار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس میتواند جستجوی خودرا درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیكه شما همچنین احساسات اصلی خودرا این جا و اكنون پنهان كنید.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید كه دیگران یا دوستان نزدیك شما در آن قراردارند. معنی این حرف این نیست كه میخواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است كه شما اكنون عقیده محكم و استواری راجع به چیزی دارید كه بر موضوع حل نشده‌اي تاكید می‌كند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش كنید كه به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می شود. یكدفعه شما می‌فهمید كه این جدایی نیازی به این ندارد كه همین هم اکنون اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده میشود، و باعث می شود‌ ذهن شما بیشتر تحریك شود. هر فكر كوچكی كه برای هوشیاری بیان می شود آبشاری از ایده‌ها رابه ذهن شما می‌ریزد. شما نمیتوانید براحتی جزییات را درباره نجات دنیا از روزتان جدا كنید. سعی نكنید كه امروز فكر خودرا محدود كنید، بنگرید كه چگونه چیزهای خیلی كوچك براحتی با چیزهای بزرگ تركیب و هماهنگ می شود.

فال روز جمعه 29 دی برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: حس ششم شما بشما می گوید كه هفته آینده ممكن است كمی‌تنبل باشید، ‌پس سعی می‌كنید كه هرزمانیكه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممكن است ذهن شما بسیار سریع عمل كند كه شما نتوانید جریان ایده‌هایي كه در آن وجوددارد را آهسته كنید. سعی نكنید كه جلوی هیچ كدام از این افكار را بگیرید و آنرا حتماً آنرا عملی كنید. فقط افكاری كه به ذهن شما میرسند را مشاهده كنید، مطمئن باشید كه بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما انها را در یكی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یكباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

 

جدیدترین مطالب سایت