فال روز سه شنبه 26 بهمن ماه 1395

مجموعه : فال روزانه
فال روز سه شنبه 26 بهمن ماه 1395

فال روز سه شنبه 26 بهمن ماه 1395

 

با فال روزانه در خدمتتان هستیم در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

شاید شما ندانید که انگیزه‌هایتان شما را به کدام سو می‌برند، اما شما را ترغیب می‌کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می‌خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی‌توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی‌تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران شما پروژه جدیدی را از نو شروع کرده اند شما قبلا پروژه خودتان را شروع کرده بودید. اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.

 

فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می‌خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادکامی‌فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که امروز می‌آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یک تصویر ذهنی کامل داشته باشید، سپس می‌توانید به موضوعاتی بپردازید که هنوز نیاز به این دارند که رویشان کار شود. زمانی که به دوستانتان احتیاج دارید از تکیه کردن بر کمکهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت کنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینکه با عجله به سراغ کار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف کرده و کارهایی که قبلاً انجام داده‌اید را بررسی کنید. حتی اگر در شروع کار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید که امروز با کندتر کردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما کار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تاخیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکرکردن به آن صرف کنید.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

احتمال دارد که دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد کنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نکرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی که به شما خیلی نزدیک شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده کند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مکانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

 

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

هیجانات زیادی که در وجود شما بوده است و باعث شاد شدن روحتان میشد مدتی است فروکش کرده اند. شما در این روزها علاقه‌ای به شرکت در فعالیت‌های جمعی یا گروهی ندارید. به جای آن مدام به دنبال کاری هستید که شما را راضی کند و از آ ن لذت ببرید. بهتر است مدتی در منزل بمانید و استراحت کنید تا نیروی و اعتماد به نفس سابق تان را بیابید و دوباره فعالیت‌هایتان را آغاز کنید و البته رابطه‌های دوستانه تان را نباید فراموش کنید

 

 

 

جدیدترین مطالب سایت