فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

 

فال روز خود را هر روز در تالاب بخوانید.

 

فال روزانه 29 دی متولدین فروردین ماه

خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همچنان از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خود را روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

فال روزانه 29 دی متولدین اردیبهشت ماه

ایستادگی كه در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اكنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اكنون شما فرصت این را دارید كه آن را به موقعیت بهتری تبدیل كنید. ممكن است شما كاملا مطمئن باشید كه در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط كنونی این اعتقاد شما را تایید نكنند كه امور كاری در حال پیشرفت كردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه 29 دی متولدین خرداد ماه

ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آنها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینكه عطارد منطقی – سیاره حاكم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌های خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید.

فال روزانه 29 دی متولدین تیر ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید كه بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به كسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید كه اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است كه شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید كه برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیكه آماده نیستید، فكر نكنید كه مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه 29 دی متولدین مرداد ماه

ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد كه اطمینان دیگران اكنون به شما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید.

فال روزانه 29 دی متولدین شهریور ماه

امروز ممكن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می‌رسد این امر شدنی باشد. اینكه از امكانات خود اطمینان داشته باشید، ‌یك چیز است، و كاملا متفاوت است كه حقیقت اینكه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاكم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یك ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت كنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال روزانه 29 دی متولدین مهر ماه

شما درك می‌كنید كه باید آنچه را كه قبلا آغاز كرده بودید تمام كنید، اما ممكن است وسوسه شوید كه با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را كند كنید. عقب انداختن واكنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینكه عملی بودن كارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینكه وارد كار شوید بررسی كنید. كمتر عجله داشتن باعث می‌شود كمتر احساس نگرانی كنید.

فال روزانه 29 دی متولدین آبان ماه

ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود كه بخواهید امروز احساسات‌تان را با كسی تقسیم كنید. شما معمولا عادت دارید كه احساسات خود را از دیگران پنهان كنید زیرا فكر می‌كنید كه اگر احساسات خود را بیان كنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ كنید. درباره اینكه چه می‌خواهید صحبت كنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینكه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت كند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه كنید. اگر بتوانید این كار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممكن است از اینكه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال روزانه 29 دی متولدین آذر ماه

امروز سیاره حاكم شما ژوپیتر با عطارد زیرك ملاقات می‌كند، شما را به تمركز كردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌كند. شما با اینكه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و كار دارید، حتی اگر تفریح كمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ كس نمی‌تواند افكار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس می‌تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیكه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اكنون پنهان كنید.

فال روزانه 29 دی متولدین دی ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید كه دیگران یا دوستان نزدیك شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست كه می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است كه شما اكنون عقیده محكم و استواری راجع به چیزی دارید كه بر موضوع حل نشده‌ای تاكید می‌كند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش كنید كه به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یكدفعه شما می‌فهمید كه این جدایی نیازی به این ندارد كه همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه 29 دی متولدین بهمن ماه

اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می‌شود، و باعث می‌شود‌ ذهن شما بیشتر تحریك شود. هر فكر كوچكی كه برای هوشیاری بیان می‌شود آبشاری از ایده‌ها را به ذهن شما می‌ریزد. شما نمی‌توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا كنید. سعی نكنید كه امروز فكر خود را محدود كنید، بنگرید كه چگونه چیزهای خیلی كوچك براحتی با چیزهای بزرگ تركیب و هماهنگ می‌شود.

 

فال روزانه 29 دی متولدین اسفند ماه

حس ششم شما به شما می‌گوید كه هفته آینده ممكن است كمی‌ تنبل باشید، ‌پس سعی می‌كنید كه هر زمانیكه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممكن است ذهن شما بسیار سریع عمل كند كه شما نتوانید جریان ایده‌هایی كه در آن وجود دارد را آهسته كنید. سعی نكنید كه جلوی هیچ كدام از این افكار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی كنید. فقط افكاری كه به ذهن شما می‌رسند را مشاهده كنید، مطمئن باشید كه بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یكی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یكباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

 

 

جدیدترین مطالب سایت