فال روزانه شنبه 3 بهمن 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 3 بهمن 1394

فال روزانه خود را هر روز در تالاب بخوانید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین فروردین ماه

سیاره حاكم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یك قهرمان می‌كند چون كه باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشكلی را در محل كار خود حل كنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است كه شما دارید و اكنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یك مرتبه جواب مسئله را پیدا كنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله كار خواهید كرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها كنید و كمی تفریح كنید. سعی نكنید كه برای داشتن كمی تفریح كارهای مهم‌تان را رها كنید چرا كه این معامله‌ای نیست كه برایتان سودمند باشد.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

امروز سیاره حاكم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا كمی با هم تفریح كنند و در ضمن شما را هم وسوسه می‌كنند تا به آنها بپیوندید. این را بدانید حتی یك روز كاملا خسته كننده و كسل كننده هم می‌تواند به طرز شگفت آوری تغییر كند و این به شما فرصتی می‌دهد كه از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض كنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت كردند تا در یك جمع دوستانه به آنها بپیوندید، قبول كنید و كمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌ای به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ آنها همان جا كه هستند می‌مانند تا شما از تفریح بازگردید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین خرداد ماه

شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری كه داشته‌اید با خودتان فكر كنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا كه شیوه‌های قدیمی را رها كرده و به شیوه خودتان رفتار می‌كنید. ممكن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است كمی راجع به كارهایی كه كرده‌اید فكر كنید.احساس می‌كنید كه رضایت‌تان از زندگی بسیار كم شده و مایلید كه اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی كه از روی غریزه می‌گیرید ممكن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نكنید كه عقب نشینی كنید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین تیر ماه

ممكن است امروز كسی در محل كارتان شما را به كاری وادار كند كه می‌دانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول معروف پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌كنید. حتی اگر این نقشه عصبی كننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید كاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید كه دیگران راجع به شما چه فكر می‌كنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت می‌شوید كه حتی فكرش را هم نمی‌كردید. به جلو پیش بروید و كمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا كنید. مطمئن باشید از اینكه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید كرد.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین مرداد ماه

امروز می‌خواهید كاری را انجام دهید كه می‌دانید بعدها ممكن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینكه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود كاری را شروع كنید، خوب همه جوانب آن را بررسی كنید. خوشبختانه، بدون اینكه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده كنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت كه مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت كردن به شما این توانایی را می‌دهد كه به حد كافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسك كنید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین شهریور ماه

امروز ممكن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است كه شما از هم اكنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فكر می‌كنید كه باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌كنید و اگر كسی را ببینید كه تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید كه كمی از تفریحات خود را كم كنید، حتی قبل از اینكه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین مهر ماه

شما براحتی می‌توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل كنید چنانكه بتوانید تصوراتی كه همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل كنید. شما دوست ندارید كه همان كارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است كه شما می‌خواهید عادات و روش‌های قدیمی را دور ریخته و تجربه‌های جدید كسب كنید. كار كنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌های معمولی وجود ندارد كه بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون می‌توانید چیزی را از قبل تصور كنید به معنی آن نیست كه باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل كنید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین آبان ماه

ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان كه دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یك زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌كنید كه نیاز به آزادی بیشتری دارید. نكته جالب این است كه اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینكه كاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی كه برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسك نكنید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین آذر ماه

امروز ممكن است برای شما روزی پر هیجان و كاملا دیوانه كننده باشد‌ و آنقدر از آن لذت ببرید كه وقتی كه روز به پایان رسید، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره كردن موقعیت‌های پیچیده و دشوار متعجب می‌كند. احساسات شما همه محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر كاری كه بكنید،‌ ممكن است احساس كنید كه كاش كار دیگری میكردید. اما، هر چه قدر شما از كاری اطمینان كمتری داشته باشید به همین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش می‌یابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینكه ممكن است فردا همچنین شرایطی برایتان بوجودنیاید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین دی ماه

ممكن است این روزها از آشفتگی كه به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی كنید، و به نظرتان هم می‌رسد كه هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل كند. شاید بهتر است كه افكار خود را آزاد كنید و به جای اینكه بخواهید مدام شرایط را كنترل كنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی كه شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نكنید همه شرایط را تحت كنترل خود درآورید آنها را رها كنید. رفتار معقول شما به قدر كافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌كنند.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین بهمن ماه

امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینكه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری كه در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است كه در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید كه برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینكه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به كجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید كه اكنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید كه موانع و تاخیرات شما باعث شود كه ناامید شوید و كار نادرستی انجام دهید. اكنون با دقت حركت كنید. قبل از اینكه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فكر كنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فكركردن به آن صرف كنید.

 

فال روزانه 3 بهمن متولدین اسفند ماه

ممكن است این روزها تصمیم داشته باشید كه كاری را انجام دهید كه خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب كنید. متاسفانه، دیگران ممكن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واكنش تندی نشان دهند. حتی ممكن است فكر كنند كه آدم بی تجربه‌ای هستید كه از زیر كار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما كار درستی است و همچنین نیاز دارید كه برای دیگران توضیح دهید كه واقعا كه هستید و از زندگی چه می‌خواهید.

 

جدیدترین مطالب سایت