فال روزانه شنبه 12 دی 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 12 دی 1394

فال روزانه شنبه 12 دی 1394

 

فال روزانه شما هر روز در تالاب…

 

فال روزانه 12 دی متولدین فروردین ماه

شما امروز رویاهای غیر ممکنی در سر می‌پرورانید، اما حقیقت این است که هیچ چیز به طور مطلق خارج از دسترس انسان نیست. هرچند که رویاهای شما در نظر افراد دیگر جذاب و دست نیافتنی هستند، ولی شما مادامی‌که روی آرزوهایتان متمرکز شوید قادر هستید برای رسیدن به آنها تلاش کنید. باوجود این باید روی آینده‌ای تکیه کنید که بر پایه منطق و قانون باشد. واقع بین و منطقی بودن جاذبه‌ای که برای رسیدن به اهداف‌تان بدان نیاز دارید را همراه با موفقیت‌های بزرگتر بهتان می‌دهد.

 

فال روزانه 12 دی متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز استرس دارید؛ چرا که بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و بین دونوع احساس مشترک گیر افتاده‌اید، از یک طرف احساسات جدید و از طرف دیگر حس‌های مشترک که شما را سر جایتان ساکن نگه داشته‌اند. امنیت مالی و احساسی چیزهایی هستند که بهتان انگیزه می‌دهند، اما شما می‌توانید نواهای وسوسه برانگیزی را درافق فکری خود بشنوید. حتی اگر به اندازه کافی وسوسه شده‌اید که این صداهای ناشناس را برای دیگران بازگو کنید، سعی نکنید که این ملودی را متوقف کنید، چرا که آن شما را در لحظه حال نگه داشته است. شما برای اینکه به جلو و رو به آینده حرکت کنید مجبور نیستید که زندگی حال خود را کنار بگذارید.

 

فال روزانه 12 دی متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس می‌کنید که خیلی باهوش تر شده‌اید! انگار که به ضریب هوشی‌تان اضافه شده است!! اما آنقدر شیفته توانایی خود نشوید که فکر کنید روش شما بدون عیب و ایراد است، چرا که منطقی فکر کردن خودش می‌تواند برایتان دردسرهای ایجاد کند. به جای تکیه کردن بر منطق، به ندای درونتان گوش دهید و بگذارید که شما را هدایت کند، آن وقت می‌توانید وجوه متفاوت دیگری را در زندگی تان ببینید.

 

فال روزانه 12 دی متولدین تیر ماه

در روزهای آخر هفته شما به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر واقعیات نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. همین حالا دوستان نزدیک و افراد خانواده تان در حالیکه بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی غیرملموس درونی خود را با اتفاقات و حوادث بیرونی ملموس تطبیق دهید و خودتان را با هر دوی این حال و هوا هماهنگ کنید.

 

فال روزانه 12 دی متولدین مرداد ماه

شما هم اکنون با دیدگاهی بی طرفانه راجع به دوستی‌هایتان فکر می‌کنید و بنابراین به راحتی می‌توانید با نگاهی متفاوت به همه چیز بنگرید. ارتباط و تعامل هایتان با دیگران- شخصی یا کاری- ممکن است منشا اصلی ناراحتی‌هایتان باشد، اما نباید اجازه دهید که این ناراحتی شما را به شک و بدبینی بکشاند. حالا شما قادر هستید فراتر از مسائل عینی و طبیعی که بهتان دیدگاه جدیدی داده قدم بردارید. هیچ تصمیم ناگهانی‌ای نگیرید؛ فقط چیزهایی که آموخته‌اید را با آنچه از قبل می‌دانستید ترکیب کنید.

 

فال روزانه 12 دی متولدین شهریور ماه

از وقتی که علایم رژیم گرفتن و سلامتی را در خودتان دیده‌اید، اگر به تغییر دادن رژیم غذایی روزانه برای روزهایی که پیش رو دارید فکرکنید، دیگر جایی برای تعجب باقی نمی‌ماند. حتی اگر برنامه ریزی کردن جزء اصول کاری تان نباشد، اما تهیه کردن یک لیست راه‌تان را هموار می‌کند. پس یک مداد و کاغذ بردارید (یا در کامپیوتر) تغییرات کوچکی که فکر می‌کنید می‌تواند تاثیرات مثبت و مهمی‌در زندگی‌تان بگذارد را یادداشت کنید. سپس آنها را دسته بندی کرده و بهشان اولویت بدهید و با این برنامه جدید شروع کرده و خودتان را برای یک زندگی شادتر و سالم تر آماده کنید.

 

فال روزانه 12 دی متولدین مهر ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

 

فال روزانه 12 دی متولدین آبان ماه

شما اغلب می‌توانید به راحتی رازها را مخفی نگه دارید، اما امروز با وجود اینكه چهار سیاره در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه مخفی كاری قرار دارند، شما حتی بیشتر از قبل به این كار تمایل دارید. اما لازم نیست شما كاری بكنید. لذت بردن از تنهایی كاری عاقلانه است، چرا كه شما بهترین دوست خودتان هستید.

 

فال روزانه 12 دی متولدین آذر ماه

امروز سیاره بخت شما، یعنی ونوس، تحت گرما و حرارت اورانوس واقع شده است و شما مجذوب انسان‌ها، مكان‌ها و كارهای عجیب و غیر عادی شده‌اید. حالا شما دوست ندارید كاری شبیه كارهای قبلی تان انجام دهید، بنابراین می‌خواهید با فردی ارتباط برقرار كنید كه با تمام افرادی كه قبلاً در زندگی‌تان بوده‌اند فرق داشته باشد و با این كار می‌خواهید شانس خود را امتحان كنید. به حرف‌هایی كه دیگران بهتان می‌زنند اصلاً گوش ندهید؛ فقط به راه خود ادامه بدهید و هر كاری كه دلتان می‌خواهد انجام دهید!

 

فال روزانه 12 دی متولدین دی ماه

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید- اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.

 

فال روزانه 12 دی متولدین بهمن ماه

امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه‌تان می‌شود، شور و هیجان و بذله گویی را وارد مکالمات و گفتگوهایتان می‌کند و به شیوایی و روانی زبان شما می‌افزاید. توانایی صحبت کردن در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت هنر پیچیده‌ای است و بهتان کمک می‌کند تا از دردسرها رهایی یابید. اما نباید طوری رفتار کنید که انگار همه چیز را می‌دانید. حتی اگر فکر می‌کند که واقعا همه چیز را می‌دانید باز هم این کار را نکنید!

 

فال روزانه 12 دی متولدین اسفند ماه

ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان‌تر و منعطف‌تر شده‌اید! اما حتی اگر احساس دلسوزی و دل رحمی می‌کنید، در حالیکه فاصله بین آروزهای ایده‌آل و موقعیت جدید خود را می‌بینید، این حس همچنین می‌تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. شما دو راه پشت سر و دو نگرش پیش روی خود دارید که امروز می‌توانید آنها را انتخاب کنید. گزینه‌های خود را به دقت بررسی کنید، شما در حالیکه نسبت به وقایع روی داده واکنش نشان می‌دهید، آینده خود را نیز انتخاب می‌کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت