فال روزانه شنبه 17 بهمن 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 17 بهمن 1394

فال روزانه شنبه 17 بهمن 1394

 

فال روزانه را هر روز در تالاب بخوانید. انواع فال و طالع بینی , فال روز

 

فال روزانه 17 بهمن متولدین فروردین ماه

ممكن است در ذهن تان شما یك پرنده آزاد باشید، اما كارهای روتین و روزمره فرصت كمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممكن است كمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه كارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌كردید، و آشفتگی موقعیت كنونی كه در آن قرار دارید، شما را كمی‌ناامید كرده است. خود را بابت اینكه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی كنید، سرزنش نكنید. اما حالا كافی است بهترین كاری كه در توان تان است را انجام دهید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

ممكن است امروز احساس كنید كه از جانب كسی چشم می‌خورید چرا كه سیاره حاكم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌كند كه باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی كنید. مواجه شدن با افكار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید كه چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌كنند. شاید این كار اكنون كمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی كه درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین خرداد ماه

ممكن است امروز احساسات شما باعث شوند كه كمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید كه باید چه كار بكنید و اصلا چه كاری درست است؟! اما به یكباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه كه باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید كه كار كردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه كارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینكه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده كنید، اما شاید بهتر باشد كه كمی‌بیندیشید و نقطه میانی را كه برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ كنید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین تیر ماه

امروز به نظر می‌رسد كمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است كه ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فكر می‌كنید كه یكی از نزدیكترین دوستان یا همكاران تان مانع كارهای شماست، سعی كنید به جای اینكه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واكنش‌های خود جستجو كنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد كرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی كنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین مرداد ماه

زندگی شماسخت تر از آن است كه دوست دارید، و هنوز راه ساده‌ای به ذهنم نمی‌رسد تا برای كاهش استرس‌های درونی تان به شما پیشنهاد كنم. شما نیازهای اساسی دارید كه مستلزم این است كه روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ كنید،‌ در عین حال قلب تان چیزی بیش از داشته‌های كنونی تان می‌خواهد. این آرزوهای قشنگ را برای داشتن آینده‌ای بهتر از دست ندهید، حتی اگر نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید. بهترین كار كه می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر انجام دهید این است كه محكم و استوار پای آرزوها و ایده آل‌هایتان بایستید و مطمئن باشید در نهایت به آنها دست می‌یابید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین شهریور ماه

شما می‌خواهید در كارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای كه باید در انجام كارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در كارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا كه آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیكان تان به نظر می‌رسد آنقدر كه باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد كه برای خودتان حد و مرزی تعیین كنید یا اینكه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین مهر ماه

ممكن است امروز احساس گیجی پریشانی كنید، به خاطراینكه فكر می‌كنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. كارهای تكراری و روتین شما امروز معكوس شده است،‌ و باعث می‌شوند كه نتوانید براحتی روی دنبال كردن رویاهایتان تمركز كنید. بخاطر اینكه نمی‌توانید كارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نكنید. شما بیش از آن كه حتی فكرش را هم بكنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی كه شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است كه باید برای رسیدن به اهدافی كه در نظر دارید صبر و شكیبایی داشته باشید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین آبان ماه

امروز نیاز دارید تكلیف تان را با خودتان مشخص كنید كه آیا با خودتان روراست باشید یا اینكه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ كنید. تصمیمات و افكار اخیر شما به آن میزان كه به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینكه آنها قسمتی از یك پیشرفت بلند مدت هستند كه ساختار روابط كنونی شما را دوباره تعریف می‌كنند. به یاد داشته باشید كه ونوس جذاب با سیاره حاكم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌كنند همچنانكه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیك شما را امتحان می‌كنند.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین آذر ماه

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌كند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌كند كه این كار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است كه چشم شما آن ها را می‌بینند. ممكن است دیگران آن ناامیدی و یأسی كه شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعكس كنند. زمانیكه شما می‌بینید كه وظایفی كه در خانه یا محل كارتان دارید، تلاش می‌كنید تا انجام دهید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین دی ماه

ممكن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینكه تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می‌گویند خوب گوش كنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

 
فال روزانه 17 بهمن متولدین بهمن ماه

اهمیت ندارد كه شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم كنید، الان نیازدارید كه به محدودیت‌هایی كه اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اكنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش كنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بكشید، مطمئن باشید كه زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

 

فال روزانه 17 بهمن متولدین اسفند ماه

امروز بسیار برای‌تان سخت است كه بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا كه شما سركش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌كنید كه اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد كنید. شناختن نقش خود در كشمكش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت كنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان كنید. زمانیكه شما بفهمید كه مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت