فال روز چهارشنبه 23 دی 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روز چهارشنبه 23 دی 1394

فال روز چهارشنبه 23 دی 1394

 

انواع فال روز – فال روزانه را در تالاب بخوانید. فال و طالع بینی سال 2016

 

فال روزانه 23 دی متولدین فروردین ماه

امروز هر كاری كه انجام می‌دهید می‌تواند مانند یك بازی باشد،‌ حتی اگر آن كار، كار بسیار سختی باشد. همچنانكه كودك درون خود را پیدا كرده اید و می‌توانید به هر وظیفه و كاری به عنوان فرصتی برای تفریح  نگاه كنید.  اما شما مانند گذشته دیگر  تا آنجا كه می‌توانید سریع وارد كاری نمی‌شوید، به خاطر اینكه عطارد منطقی به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می‌كند كه قبل از اینكه وارد كاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی كنید، مخصوصا اگر آن كار یك مسیر تازه باشد.

 

فال روزانه 23 دی متولدین اردیبهشت ماه

اینكه از خودتان مطمئن باشید یك چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس كاذبتان می‌تواند شما را با مشكل بزرگی مواجه كند، چرا كه ناگهان درمی‌یابید كه نمی‌دانید چه كاری درست است و چه كاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید كه كاری كه او  اكنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست كه دیگری را وارد مسئله ای كنید كه خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، ‌مهم نیست كه چه كسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس  است كه به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت  نباشد.

 

فال روزانه 23 دی متولدین خرداد ماه

شما می‌توانید بدون اینكه تلاش زیادی برای پنهان كردن احساسات تان كنید این كار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید كه لباس مبدل یا ماسك بر چهره بگذارید. هر طور كه شما خودتان  را ببینید،‌ دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما كمك می‌كند تا كار اضافی انجام ندهید. به جای اینكه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد كنید، حد و مرزی برای خود ایجاد كنید و آن را به دیگران منتقل كنید؛ ‌برایشان توضیح دهید كه چه كاری را می‌توانید انجام دهید و چه كاری را نمی‌توانید!

 

فال روزانه 23 دی متولدین تیر ماه

اگر شما از چگونگی  موقعیت مالی خود نامطمئن هستید،‌ نیازی نیست كه پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. دراین روزها بسیار  مهم  است كه درباره چگونگی خرج كردن پول تان برای دیگران تجدید نظر كنید، چرا كه شما تاكنون می‌خواستید به آنها نشان دهید كه روی گنج نشسته‌اید یا اینكه كارخانه پول سازی دارید!! این نمایش‌های پنهان كارانه ممكن است برای مدت كوتاهی چاره‌ساز باشد چرا كه بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه كه الان  در آن قرار دارید درگیر می‌كند. استوار باشید و بهترین كاری را كه می‌توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان می‌خواهد بگویند.

 

فال روزانه 23 دی متولدین مرداد ماه

ورود ماه به نشان شما ممكن است اختلافاتی را كه بین شما و دوست تان یا شریك تان بوده را آشكار كند. اول شما ممكن است فكر كنید كه هر دو شما یك چیزی را می‌گویید، اما درگیری و كشمكش‌ها افزایش می‌یابد و حتی می‌تواند به درگیری كاملا آشكار تبدیل شود. اكنون روی این اختلاف تمركز نكنید، در عوض، برای پیدا كردن یك زمینه عادی تلاش كنید. می‌توانید از این درگیری‌های عاطفی با اجتناب كردن از بحث و جدل‌های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری كنید. یكی دو روزی صبر كنید بعد، سعی كنید دلیل این بحث‌ها را پیدا كنید.

 

فال روزانه 23 دی متولدین شهریور ماه

بعضی چیزها باید داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید،‌ پس باید آماده باشید كه نیروهایتان را برای یك تحول اساسی ذخیره كنید. ممكن است زمانی طول بكشد تا این كار انجام شود، اما شما احتمالا می‌دانید این درگیری‌ها از كجا ناشی می‌شوند و چه كار باید بكنید تا برای آنها راه حلی بیابید و  آنها را حل كنید. پیش بروید و همه نقشه‌هایی را كه در ذهن تان دارید را امتحان كنید،‌ اما یك راه حل را قبل از اینكه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نكنید.

 

فال روزانه 23 دی متولدین مهر ماه

دوستان و همكلاسی‌های شما امروز بسیار رك و صریح به نظر می‌رسند، اما اوضاع آن جوری نیست كه چشم‌هایتان می‌بیند، ‌بلكه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینكه كاری را به اتمام برسانید مواظب باشید، چرا كه ممكن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتما سئوال كنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فكر نكنید دیگری زیر پای شما را خالی كرده است.

 

فال روزانه 23 دی متولدین آبان ماه

شما معمولا از اینكه كاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه ‘وضعیت’ شما می‌شود و نیازهای شما را به آگاهی از آنچه كه انجام می‌دهید نشان می‌دهد. این حرف به این معنی نیست كه اعتماد به نفس شما پایین است یا اینكه از كاری كه دارید می‌كنید مطمئن نیستید. بلكه درباره این است كه كاری را بكنید كه شایسته آن هستید. اگر مجبور شدید راه تان را بازبینی كنید و آن را دوباره بررسی كنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممكن است باعث شود شما احساس ناخوشایندی بكنید، یا برعكس ممكن است به طور شگفت انگیزی قدردانی شایسته‌ای از شما بشود.

 

فال روزانه 23 دی متولدین آذر ماه

اكنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یك رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن كتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست  برای خود ایجاد كنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت كنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید كه ایده‌های خود را با افكار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ كنید بدون اینكه بنیادهای عقلانی شما را تهدید كنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

 

فال روزانه 23 دی متولدین دی ماه

ممكن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری كنید چرا كه به نظر می‌رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست كه هر چیز كوچكی ناپایدار به نظر می‌رسد؛ ‌فقط به این معنی است كه شما امكان تغییر و تحول را در فضا می‌بینید و این شما را نگران می‌كند. به جای اینكه مدام سعی كنید تا  از شرایط غیر قابل اجتناب جلوگیری به عمل آورید،‌ تصور كنید كه اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بكنید.

 

فال روزانه 23 دی متولدین بهمن ماه

امروز باید به دقت مواظب حرفی كه می‌زنید باشید به خاطر اینكه شما به سرعت صحبت می‌كنید و ممكن است كلمات متفاوت با آنچه كه در ذهن تان  می‌شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می‌شود بسایر برای تان سخت خواهد بود كه بخواهید شفاف سازی كنید و این كار هم زمان و هم انرژی شما را هدر می‌دهد، پس بهترین راه این است كه آرام بگیرید و با آرامش صحبت كنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید.

 

فال روزانه 23 دی متولدین اسفند ماه

شما هدفی دارید كه باید آن را امروز انجام دهید و بهترین كار این است كه با گفتار شفاهی یا ارتباط كتبی آن را دنبال می‌كنید. اگر چه شما همان كارها و وظایف هر روزه را انجام می‌دهید كه در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌  اما امروز برای اینكه مشكل خود را به دیگران نشان دهید كارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می‌دهید. اما شما  اجازه ندارید كه دیگران را بدون اینكه خودشان بخواهند مجبور به توجه كنید. بهترین كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی كارها به حال خود باشند قل از اینكه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.

 

 

جدیدترین مطالب سایت