فال روز پنجشنبه 24 دی 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روز پنجشنبه 24 دی 1394

فال روز پنجشنبه 24 دی 1394

 

فال و طالع بینی روزانه- انواع فال جدید – همه و همه در تالاب

 

فال روزانه 24 دی متولدین فروردین ماه

ممكن است شما امروز ترجیح دهید كه كیفیت  روش كار خود را در طول روز تقویت بخشید، به این صورت كه  با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم  برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن كارها به این معنی نیست كه شما آن كار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید كه برگردید و كارهایی كه تابحال انجام داده اید را بررسی كنید،‌ ممكن است زمانیكه بعدا ایراد  آن را متوجه شوید ناامید شوید كه مجبور هستید به عقب برگردید و كاری را كه قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین اردیبهشت ماه

یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ كه شما را به این فكر می‌اندازد كه دیگران در مورد شما قضاوت می‌كنند اجتناب كنید. آن كیفیت كار شما نیست كه شما نگرانش باشید؛‌ ممكن است احساس كنید كه دیگران از شما می‌خواهند كه سریع تر كار كنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا كنید كه برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند كه شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین كار ممكن را انتخاب كرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیكه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند كه شما چقدر مفید و فعال هستید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین خرداد ماه

در یك تسلسل ماندن می‌تواند امروز برای شما ایجاد دردسر و مشكل كند،‌ به خاطر اینكه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمركز روی یك كار بسیار سخت خواهد بود. اما شما فشاری كه دیگران روی شما وارد می‌كنند را حس می‌كنید و تمام تلاش تان را می‌كنید تا این مشكل را حل كرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید. با وجوداین،‌ كوتاه ترین راه می‌تواند شما را كاملا از مسیرتان منحرف كند. اگر تمركزتان كم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نكنید، فقط سعی كنید تا تمركز خود را روی كارتان برگردانید و به جلو حركت كنید تا ببیند چه پیش می‌آید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین تیر ماه

زمانیكه دیگران سعی می‌كنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر كار كنید شما احساس كاملا ناخوشایندی دارید.  اما نمی‌توانید كاری بكنید؛‌ شما بیشتر ترجیح می‌دهید تا زیر كنترل دیگران باشید تااینكه خودتان با اختیار خودتان كار كنید. متاسفانه،  احتمالا نیاز دارید كه فعلا سركشی‌های درون تان را سركوب كنید و بهترین كاری كه می‌توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی‌ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین مرداد ماه

معمولا برای شما سخت است كه بخواهید احساسات خود را مهار كنید و آنها را تحت كنترل داشته باشید. حتی با وجود اینكه شما در ارائه بهترین كاری كه می‌توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می‌كنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود كردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با كارایی  و بازده در كار نپوشانید. شما می‌توانید همانطور كه با احساسات خود روراست هستید كارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

فال روزانه 24 دی متولدین شهریور ماه

ادراك و احساس شما ممكن است اكنون بسیار دقیق باشد، اما این به معنی این نیست كه شما می‌توانید بر پایه  استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل كنید، مشكل اینجاست كه شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌ هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این كه بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممكن است آن طور كه فكر می‌كنید متعادل نباشند. یك سیاست زیركانه می‌تواند ادامه گر یك مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینكه هر نوع تصمیمی ‌بگیرید چند روزی صبر كنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

 

فال روزانه 24 دی متولدین مهر ماه

بیان افكارتان به دیگران در وهله اول ایده خوبی به نظر می‌رسد، اما وقتی كه ظاهر می‌شود می‌بینید بسیار مشكل تر از آن است كه فكرش را می‌كردید. شاید اگر به همكاران تان بگویید كه چقدر عالی كار می‌كنند و اینكه چقدر از كار كردن با آنها لذت می‌برید راحت تر باشد. هیچ راه حل دیگری رضایت بخش نیست، اما هنوز شما مدام در پی پیدا كردن راه‌های جایگزین هستید. اگر كاركردن را تا فردا به تاخیر بیندازید، می‌توانید كمی ‌از این فشار را از خود دور كنید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین آبان ماه

شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو كنید چنانكه در طول روز هم مشخص می‌شود به خاطر اینكه دستور كارهای شما تغییر می‌یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینكه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما كمكی نمی‌كنند آنها را كنسل كنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید. فقط آن كاری را بكنید كه دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر كسی را مایوس می‌كند. به نیازهای خود توجه کنید كه باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.

 

فال روزانه 24 دی متولدین آذر ماه

اگر شما به این نیاز دارید كه امروز  به فرضیه ای بچسبید، آن را زیاد طولانی نكنید. سعی كنید  فقط تا حدی باشد كه بدانید آگاهی و اطلاعات مورد نیاز برای كار را فراهم آورده اید. اگر قبل از اینكه به همه حقایق دست یابید افكار خود را با دیگران درمیان بگذارید، غیر حرفه ای به نظر می‌رسید یا حتی بدتر؛ ممكن است احمق جلوه كنید. اگر فرصت لازم برای پیدا كردن حقیقت را نداشتید، آن وقت می‌توانید موضوع را با رییس تان یا همكاران تان در میان بگذارید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین دی ماه

اعتماد كردن به درك مستقیم خود یا بینش تان امروز بسیار مهم به نظر می‌رسد، به خاطر اینكه ممكن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینكه كدام یك درست و كدام غلط كمی‌سخت باشد. اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل كنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج كننده غرق خواهید شد. و ممكن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید. اطلاعات را بررسی كنید و بعد آن را دركناری قرار دهید. آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشكل شما خواهد بود.

 

فال روزانه 24 دی متولدین بهمن ماه

سخت است كه بفهمید به اندازه كافی برای یادگرفتن آنچه كه مورد نیاز است جستجو کرده اید یا نه؛ تا به عمق حقیقت دست یابید. به هر حال، بعضی اوقات، ‌ بهتر است تا دست از بررسی‌های خود بكشید و آنچه را كه تا حالا یاد گرفته اید را به عمل درآورید و از آن استفاده كنید. یك باره شما می‌پذیرید كه رسیدگی‌ها و تحقیقات شما یك چاله نامحدود است،‌ و می‌خواهید چرخ‌های فكری خود را از چرخیدن بازدارید و به كار برگردید،‌ و ارزش اطلاعات و آگاهی را در حل مشكل درك می‌كنید.

 

فال روزانه 24 دی متولدین اسفند ماه

حتی اگر شما اخیرا با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم می‌كنید، می‌خواهید قل از اینكه كنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را كاملا به پایان برسانید. مشكل این است كه ممكن است فردی در مقابل كاری كه الان دارید انجام می‌دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد. به جای اینكه تلاش كنید تا دیگران را تغییر دهید،‌ كاری بكنید تا خودتان را سرگرم و خشنود كند. اگر درباره كوشش‌های اخیرتان احساس خوبی دارید،‌ به خاطر این است كه اخیرا برای كاری كه خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.

 

جدیدترین مطالب سایت