ازدواج شرم آور با حیوانات توسط همجنسگراها (عکس)

مجموعه : عجیب ترین ها
ازدواج شرم آور با حیوانات توسط همجنسگراها (عکس)

همجنس بازی افراد با حیوانات 

موضوع همجنسگرایان کم بود که موضوع ازدواج با حیوانات اهلی و وحشی وارد گود شد ، خدا عاقبت ما را بخیر کند !!!

 

رواج ازدواج با حیوانات در غرب !  به گزارش تالاب اخیرا بر زمینه گزارشات بین المللی بعضی زنان در کشورهایی که همجنس بازی به یک قانون تبدیل شده هست به ازدواج با حیوانات روی آورده اند و هرروز هم با این حیوانات تماس هاي جنسی برقرار می‌کنند!

 

ازدواج با حیوانات که در قانون ملی ایالات امریکا به آن اشاره ای کوتاه شده و به‌صورت آزاد این اتفاق رخ میدهد و عنوان آزادی را برای خود گرفته هست حتی شناسنانه ازدواج هم صادر می‌کنند!

 

ازدواج شرم آور با حیوانات توسط همجنسگراها (عکس)

 

این رویکرد فرهنگ کشوری هست که مدعی حکومت بر دنیاست و این افکار غلط و شیطانی و ضد بشری را بر جهان حاکم کند.

ازدواج با همجنس و یا غیر که در همه ی ادیان ازآن همچون گناه و عنوان ضد انسانی یاد شده هست اخیرا از طریق بعضی منحرفان و شیطان پرستان بشدت تبلیغ میشود تا آنجا که در ایالات امریکا و فرانسه این رویکرد به یک فرهنگ برای بعضی افراد تبدیل شده هست.

 
به گزارش تالاب ازدواج با حیوانات آن قدر در کشور آمریکا و فرانسه و بعضی کشور های اروپائی و آفریقایی آن قدر رو به افزایش هست که باعث شده بعضی همجنس بازان برای توزیع کردن انحطاط هاي اخلاقی شان به جهان به ازدواج با حیوانات روی آورند!

 

بعضی از آن ها در افکار پلید و ضد انسانی شان میگویند که ازدواج با حیوانات امری طبیعی هست و نباید آن رابه یک مسئله ضد انسانی مربوط کرد!

 

ازدواج شرم آور با حیوانات توسط همجنسگراها (عکس)

ازدواج عجیب با حیوانات

ازدواج شرم آور با حیوانات توسط همجنسگراها (عکس)

 

به طور متداول جوانان غربی دیر ازدواج می‌کنند ودر طول زندگی خود سه یا چهار بار ازدواج و طلاق دارند.وقتی هرزگی و روابط جنسی آزاد دریک جامعه شیوع پیدا کرد، دیگر کسی حاضر نیست تقیدات سخت یا هزینه هاي تشکیل خانواده را بپذیرد و از اینرو شاهد آمار رشد منفی جمعیت در کشور های اروپائی همچون اسپانیا و فرانسه هستیم.

 

به گزارش تالاب با بررسي آسيب شناسي خانواده در جهان غرب، آشكار مي‌شود كه در زمان شكوفايي دانش، تكنولوژي و صنعت، كانون گرم خانواده كم‌تر مورد دقت قرار گرفته و ضربات شكننده‌ای رابه جامعه‎ی بشري وارد نموده هست که اینروزها کشور های پایه گذار غرب با این قضایا دست و پنجه نرم میکنند و این افکار شیطانی که مردمانشان درگیر آن میباشند رابه کشور های زیر سلطه شان هم تلقین میکنند ودر صدد میباشند تا مردم دیگر کشورها را نیز از فرهنگ هاي اصیل بخصوص اسلام دور کنند و به سوی پوچ گرایی و بیهودگی سوق دهند.

 
حفظ و گسترش نهاد خانواده به شدت باوجود حیا و عفاف در جامعه و رفتار افراد رابطه دارد. امروزه ساختار خانواده در جوامع غربی، نه تنها با مشكلات متعددي دست به گريبان هست بلکه به شکلهای جدیدی رو می آورد؛ درسال هاي جدید شاهد ازدواج همجنس گرایان و تشکیل خانواده هاي همجنس بودیم و یا خانواده هاي تک والدینی به شدت در جوامع غربی رواج یافت، اما همین حالا شاهد پدیده هاي جدیدی در تشکیل خانواده هستیم.

بر اثر ازدواج هاي نا پیروز در غرب بیشترین افراد بنابر گزارش هاي سازمان هاي حقوق بشری به سوی همجنس بازی و ازدواج با حیوانات روی می آورند.
یک موسسه مبلغ ازدواج با حیوانات در کشور آمریکا که به صورت آزاد و مجوز رسمی فعالیت می‌کند اقدامات ضد بشری اش را در راستای ترویج فرهنگ ازدواج عنوان کرده هست!

 
بر زمینه خبر های توزیع شده در چند وقته جدید بعضی زنان و مردانی که با حیوانات ازدواج هاي رسمی کرده اند حتی مراسم عروسی هم برگزار کرده و این انحطاط اخلاقی شان رابه شدت تبلیغ می‌کنند.

گفتنی هست سگ و ببر و الاغ از بیشترین حیواناتی میباشند که در کشور آمریکا زنان و مردان شیطان پرست و همجنس باز با آن ها ازدواج کرده و آسایش و سهولت خودرا این طریق طلب می‌کنند!!

ضروری به توضیح هست که بعضی سرکردگان دولت هاي غربی بشدت از این اقدامات دفاع می‌کنند و قانون هایي را برای تسهیل این نوع اقدامات ضد بشری وضع کرده اند.

 
این فساد هاي اخلاقی انقدر در جامعه بشری غرب رو به افزایش هست که هرروز بعضی از حامیان حقوق بشر در این رابطه انتقاداتی جدی را مطرح میکنند اما مورد دقت سردمداران کشور های غربی قرار نمیگیرد.

ضروری به یاد هست که مریضی ایدز برای نخستین برای از طریق رابطه جنسی یک زن با یک میمون به انسان منتثل شده هست که این سال ها جان هزاران نفر را در سراسر جهان گرفته هست و همان‌ گونه هم جان انسانها را میگیرد.

 

جدیدترین مطالب سایت