این زن بدون آب خوردن زندگی میکند (عکس)

مجموعه : عجیب ترین ها
این زن بدون آب خوردن زندگی میکند (عکس)

زندگی معجزه آسای این زن بدون خوردن آب !

 

این پیرزن سال‌ها بدون خوردن حتی یک قطره آب زنده هست !!

 

به گزارش تالاب ناراساما زن 92 ساله اهل بنگالوریای هند از 14 سالگی به علت ابتلا به نوعی مریضی تصمیم گرفت تا برای همه ی وقت خوردن آب را ترک کند.

 

این پیرزن هندی نزدیک به 80 سال هست که آب نخورده هست اما در این مورد با افرادی به جز اعضای خانواده اش هرگز این مسئله را با کسی درمیان نگذاشته هست چرا که او میداند دیگران نمیتوانند به این سهولت ادعای وی را قبول کنند.

 

این پیرزن هندی در مورد شروع سبک عجیب زندگی خود می‌گوید:وقتی 14 سال داشتم دچار نوعی مریضی عجیب شدم, که به موجب آن گلویم به شدت خشک می شد برای همین وادار شدم, هر روز 10 لیتر آب بنوشم ، بعد از مدتی دکتر گفت که باید برای افزون شدن آبهای افزون از بدنم 48 ساعت عرق درمانی شوم؛ روش سختی که بعد از اتمام آن تصمیم گرفتم دیگر هرگز لب به آب نزنم و پیروز هم شدم,.

 

این زن بدون آب خوردن زندگی میکند (عکس)

 

بعد از سال ها با کمپانی دریک تور 36 روزه بدون آب مطمئن شدم, که بدنم به اندازه کافی قوی هست و میتوانم بدون آب زنده بمانم. به گزارش سایت odditycentral او لباسهای مرطوب میپوشد تا در برابر گرما دوام بیاورد و سطح آب بدنش نظارت شود.

 

به گزارش تالاب او فقط برنج، میوه هاي خشک و آجیل می‌خورد و پنج ساعت در روز دعا و نماز میخواند و دستکم 10 روز ماه روزه میگیرد. بعد از انتشار اخبار و تصویر هاي این پیرزن هندی دانشمندان بررسی هایي انجام دادند که اثبات کرد ادعای او درست هست.

 

جدیدترین مطالب سایت