بینی عجیب و بزرگ این پسر هندی به شکل بیضه جراحی شد !

مجموعه : عجیب ترین ها
بینی عجیب و بزرگ این پسر هندی به شکل بیضه جراحی شد !

جراحی بینی بزرگ به شکل بیضه

صورت و چهره این پسر بدلیل این بینی عجیب زشت و ترسناک شده بود او با بینی به شکل بیضه اماده برای جراحی بینی شد. بینی که باعث تعجب همه پزشکان و مردم شده بود جراحی شد.

 

به گزارش تالاب: بیماری عجیبی که صورت پسر نوجوان را ترسناک کرده بود ، با یک عمل جراحی موفقیت آمیز درمان شد . توموری که روی بینی این پسر رشدکرده بود ,بینی وی را شبیه بیضه نموده بود . چهره ترسناک پسری را مشاهده میکنید که عجیب و زشت ترین تومور دماغ را دارد !!

 

یک نوجوان 13 ساله هندی، مبتلا به آنسفالوسل«بیرون زدگی مغز از جمجمه» طی یک عمل جراحی موفقیت آمیز به سلامتی کامل دست پیدا کرد.

بینی عجیب و بزرگ این پسر هندی به شکل بیضه جراحی شد !

یک گروه 10 نفری از جراحان موسسه علوم دکتری آمریتا، این توده به اندازه یک توپ بیس بال را از بینی این نوجوان خارج کردند.مرکز بازرسی و پیشگیری از بیماری‌هاي نادر اعلام کرد همه ی ساله حدود 375 نفر فقط در ایالت متحده به این بیماری مبتلا می شوند.

بینی عجیب و بزرگ این پسر هندی به شکل بیضه جراحی شد !

یک عنصر ژنتیکی دراین بیماری دخیل بوده و اغلب خانواده‌هایي که سابقه بیماری‌هاي اسپینا بیفیدا « مهره‌شکاف نقص مادر زادی لوله عصبی/نخاع و بیرون‌زدگی نخاع از حفره باز در ستون فقرات است» و آنانسفالی «بی‌مٌخ‌زایی اختلال مغزی ناشی از نقص در کانال عصبی بوده و بدلیل عدم بسته‌شدن انتهای کانال عصبی پدید می آید» بیشتر دیده می شود.

بینی عجیب و بزرگ این پسر هندی به شکل بیضه جراحی شد !

آنسفالوسل یک بیماری مادرزادی نادر است که بخشی از مغز خارج از جمجمه رشد میکند. دراین بیماری بخش‌هایي از مغز به صورت برآمدگی، از طریق روزنه‌هاي جمجمه بیرون زده و پوست و یا غشاء نازکی روی آنرا می‌پوشاند.

 

بهترین زمان برای تشخیص بیماری آنسفالوسل، قبل از تولد نوزاد است. این بیماری توسط سونوگرافی قبل از تولد تشخیص داده میشود.

 

اغلب جنین‌هایي که این نقص را دارند، قبل از هفته بیستم بارداری می‌میرند. اما حدود 20 درصد موارد زنده بدنیا آمده و تنها نیمی از آن ها زنده میمانند.

 

به گزارش تالاب اگرچه علت دقیق این بیماری مشخص نیست اما انسفالوسل‌ها از شکستن کامل لوله‌هاي عصبی در طول رشد جنین به وجود می آیند. تحقیقات نشان داده است که تراتوژن ها «موادی که بعنوان عامل نقص جنین به هنگام تولد شناخته شده اند»

 

و تریبان آبی «مایعی که برای رنگ آمیزی بافت هاي مرده و سلول هاي آبی مورد استفاده قرار می گیرد» و آرسینک ممکن است به جنین درحال رشد آسیب رسانده و دلیل ابتلاء به آنسفالوسل شود.در حال حاضر هیچ راه شناخته شده‌اي برای پیشگیري از این بیماری وجود ندارد.

 

حتما بخوانید:

جراحی زیبایی بینی چهره این دختر را وحشتناک کرد

زنی که زیباترین بینی دنیا را دارد (عکس)

تصویری از عمل بینی افراد معروف

جدیدترین مطالب سایت