آشنایی با شغل عجیب شنا کردن در فاضلاب (+تصاویر)

مجموعه : عجیب ترین ها
آشنایی با شغل عجیب شنا کردن در فاضلاب (+تصاویر)

شنا کردن در فاضلاب 

امروز در جهان شغل های بسیار عجیبی وجود دارند از شغل تله موش گرفته تا شنا در فاضلاب ، در ادامه با این شغل عجیب اکثر آشنا می شویم .

 

به گزارش تالاب “برندن والش” یک غواص حرفه اي هست اما تفاوت او با دیگر غواصان در محیط کار هست؛ این مرد برای بدست آوردن خرج زندگی مجبور هست در فاضلاب‌هاي مملو از مدفوع و کثافت غواصی کند و راه‌هاي گرفته شده را از آشغال خالی کند.

 

حتما با ضرب المثل مشهور “کار که عار نیست” آشنا هستید. این ضرب المثل نشان میدهد تا زمانی که افراد بتواند پول حلال و سالم از کار خود بدست بیاورند باید به کارشان افتخار کنند حتی اگر آن کثیف ترین یا بدترین کار در جهان باشد.  

 

“برندن والش” یک غواص حرفه اي هست اما تفاوت او با دیگر غواصان در محیط کار هست. این مرد برای بدست آوردن خرج زندگی مجبور هست در فاضلاب هاي مملو از مدفوع و کثافت غواصی کند و راه هاي گرفته شده را از آشغال خالی کند.

 
این مرد 25 سال هست که در فاضلاب هاي ملبورن مشغول غواصی هست و به گفته خودش از اینکار بسیار لذت میبرد. علت اصلی برای غواصی در فاضلاب خارج کردن مواد خاصی از میان این کثافات هست. 

 

برندن در مورد اینکار توضیحاتی هم داده هست برای مثال او میگوید شنا کردن در فاضلاب اکثر به مثل راه رفتن میماند زیرا همۀ چیز حالت نیمه جامد دارد. همین طور در زیر فاضلاب تنها سیاهی دیده میشود و مسیر را باید از پیش بلد بود.

 
او میگوید اینکار به هیچ وجه برای افرادی که حساس میباشند مفید نیست و شاید خیلی کمتر از یک درصد جمعیت جهان بتوانند لحظه اي اینکار را انجام دهند زیرا وقتی شما در فاضلاب هستید تمام بدنتان از چرک و کثافت پوشیده میشود.

 

آشنایی با شغل عجیب شنا کردن در فاضلاب (+تصاویر)

شغل شنا در فاضلاب

آشنایی با شغل عجیب شنا کردن در فاضلاب (+تصاویر)

تصاویری از شغل شنا در فاضلاب

جدیدترین مطالب سایت