آشنایی با مرد هندی که شمش های طلا زائید !!

مجموعه : عجیب ترین ها
آشنایی با مرد هندی که شمش های طلا زائید !!

پیدا شدن شمش های طلا در شکم مرد هندی 

 

خبرهای عجیب و واقعی همیشه در همه جای جهان وجود دارد ، این مرد تاجر هندی هم یکی از این قضیه ها است ،  در ادامه میتوانید با مرد هندی که شمش های طلا زائید !! سایت تالاب را دنبال کنید.

 

یک تاجر هندی با ادعای اینکه از روی عصبانیت در بطری آب را بلعیده به بیمارستان مراجعه کرد اما پزشکان در عمل جراحی 12 قطعه شمش طلا از شکم وی خارج کردند. این مرد که تاجری 63 ساله است 12 قطعه شمش را که بطور کلی 396 گرم وزن دارند بلعیده تا بتواند آنها را قاچاق کند.

 

ارزش کلی این طلاها یک میلیون و 200 هزار روپیه (20 هزار دلار) است. این تاجر که در محله “چندی چوک” واقع در دهلیقدیم کار می​کند این هفته به پزشک مراجعه کرد تا جسم فلزی را که خانواده​اش می​گفتند در بطری است از شکمش خارج کند. اما پس از جراحی پزشکان با تعجب با 12 قطعه شمش طلا هر یک به وزن 33 گرم روبه رو شدند.

 

این مرد هندی 10 روز قبل آن​ها را در سنگاپور بلعیده و توانسته بدون هیچ اشکالی به فرودگاه دهلی نو وارد شود. با این وجود او نتوانسته بود با نوشیدن مایعات این طلاها را که در روده کوچکش گیر کرده و دردناک شده بودند، خارج کند.

آشنایی با مرد هندی که شمش های طلا زائید !!

شمش طلا در شکم یک مرد 

 

پزشکانی که این مرد را جراحی کرده​اند گفته​اند که او برای اینکه طلاها خارج شوند 10 روز چیزی نخورده بود.

دکتر سی.اس. راماچاندران که از سال 1989 پزشک معالج این مرد بوده می​گوید: او تاجر ثروتمندی است و فرزندانش در خارج از کشور زندگی می​کنند و من تصور نمی​کردم که چنین کاری را برای بدست آوردن پول انجام دهد.وی می​افزاید: با توجه به اینکه بیمار چهار بار درگذشته بدلیل بیماری​های مختلف مورد عمل جراحی قرار گرفته، جراحی جدید خطر بالایی داشت و با مشورت تیم پزشکی انجام شد.

 

این پزشک ادامه می​دهد: به گزارش تالاب اتاق عمل شبیه به معدن طلا شده بود زیرا شمش​ها را یکی بعد از دیگری کشف می​کردیم. از سال گذشته که دولت هند واردات طلا را محدود کرده تلاش​های متعددی از سوی برخی افراد برای قاچاق این فلز گرانقیمت به داخل این کشور صورت می​گیرد.

 

هندی​ها هر روز حدود 2.3 تن طلا می​خرند. ارزش واردات طلا در سال مالی منتهی به 31 مارس 2013 حدود 54 میلیارد دلار بوده است. به این ترتیب، بیشترین هزینه​ای که برای کالاهای غیرضروری در هند صرف می​شود مربوط به طلا است. در سال 2008 این کشور حدود 400 تن طلا وارد کرد. خانواده​های هندی حدود 18 هزار تن طلا دارند که 11 درصد از سهم بازار جهانی است و ارزش آن به بیش از 950 میلیارد دلار می​رسد.

برخی از اقتصاددانان هندی معتقدند ارزی که برای واردات این فلز گرانقیمت صرف می​شود بر کسری تجاری این کشور تاثیر گذاشته است.

 

آشنایی با مرد هندی که شمش های طلا زائید !!

جدیدترین مطالب سایت