تولید عسل آبی توسط زنبور‌های عسل فرانسوی (عکس)

مجموعه : عجیب ترین ها
تولید عسل آبی توسط زنبور‌های عسل فرانسوی (عکس)

مشاهده عسل آبی توسط زنبور‌های عسل فرانسوی

عسل آبی در پی تخریب محیط زیست توسط انسان و بی توجهی در امحای زباله‌هاي صنعتی فاجعه آفریدو زنبور‌ها با نوشیدن پسماند‌هاي کارخانه ها موادی عجیب ساخت کردند.

 

 به گزارش تالاب: کارشناسان فرانسوی پس از دیدن ساخت عسل آبی توسط زنبور‌هاي عسل فرانسوی در منطقه استراسبورگ این کشور مشکوک به بهرهگیری زنبور‌ها از پسماند‌هاي تولیدی شرکت شکلات و اسمارتیز سازی M&M در نزدیکی محل کندو‌هاي زنبورعسل شده اند.

 

این اولین بار نیست که زنبور‌ها عسل آبی ساخت می کنند و در سال ۲۰۱۲ نیز مورد مشابهی رخ داده هست که نشان دهنده تغذیه زنبور‌ها از پسماند‌هاي صنعتی توسط انسان‌ها و بی مسئولیتی کارخانه‌ها در دفع مناسب زباله‌هاي خود هست.

 

تولید عسل آبی توسط زنبور‌های عسل فرانسوی (عکس)

 

زنبورداران اعلام کرده اند که عسل سالم  طعم مطبوعی دارد اما در مورد این عسل ها به علت رنگ عجیب آن در پیدا کردن مشتری دچار مشکل شده و بازار این محصول دچار رکورد شده هست.

 

تولید عسل آبی توسط زنبور‌های عسل فرانسوی (عکس)

شرکت شکلات سازی مارس نیز در نزدیکی کارخانه M&M قرار دارد، اما از هرگونه اظهار نظر و پذیرفتن تغذیه زنبور‌ها از پسماند‌هاي زباله‌هاي خود تا این لحظه امتناع کرده هست.

 

در منطقه استراسبورگ فرانسه بیش از دو هزار وچهارصد زنبوردار فعالیت میکنند و همۀ ساله حدود یک هزار تن عسل مرغوب ساخت میکنند، اما امسال رنگ عسل‌هاي ساخت آن‌ها ترکیبی از طلایی، سبز و آبی هست که می تواند باعث نارضایتی و شکایت مشتریان عسل شود.

 

جدیدترین مطالب سایت