چگونه در رابطه باردار شویم؟ (حالت های رابطه با همسر برای باردار شدن زن)

چگونه در رابطه باردار شویم؟ (حالت های رابطه با همسر برای باردار شدن زن)

حالت های نزديكی كردن با همسر برای بارداری

اگر قصد دارید باردار شوید این مطلب کمک بزرگی به شما برای باردار شدن خواهد کرد.

 

رابطه جنسی برای باردار شدن زن حالت های مختلفی می تواند داشته باشد. اگر میخواهید بهترین حالت های نزديكي كردن برای باردار شدن زن را بدانید در ادامه چگونگي نزديكي كردن برای باردار شدن زن بیان خواهد شد. تعداد زیادی از زنان بر این باورند که حالت های نزديكي جنسی میتواند نقش مؤثری در افزایش شانس بارداری داشته باشد.

 

به گزارش تالاب همچنین برخی معتقدند انجام عده اي از اقدامات بعد از نزديكي جنسی نیز میتواند شانس انها را برای بارداری بیشتر کند. دراین پست با این باور‌ها و شواهد علمی موجود درباره حالت های نزديكي کردن برای باردار شدن زن این اقدامات آشنا خواهید شد.

 

روشهای نزديكي کردن برای باردار شدن زن

هیچ شاهد علمی مبنی بر تأثیر حالت‌های نزديكي  جنسی خاصی در احتمال افزایش بارداری وجود ندارد. اگر چه عده اي از زنان و مردان معتقدند که حالت نزدیکی‌اي که در آن مرد روی زن قرار می گیرد، به گزارش سماتک امکان تخلیۀ اسپرم در نزديكي  دهانۀ رحم را بیشتر میکند و اسپرم‌ها آسان‌تر شانس حرکت به سمت رحم و لوله‌های رحم را خواهند داشت، اما هیچ‌یک از شواهد علمی این باور را تأیید نمی کند.

 

شانس بارداری در روشهاي نزديكي كردن که دخول در آن ها به شکل کامل انجام میشود زیاد است. هنگام انزال، جهش مایع حامل اسپرم کمک میکند که بخش زیادی از اسپرم‌ها در نزديكي دهانۀ رحم تخلیه شوند. بهمین دلیل، هر کدام از روشهاي نزديكي كردن تصويري منجر به دخول کامل میتواند برای بارداری مناسب و مؤثر باشد.

 

عده اي از متخصصان توصیه میکنند که بهتر است زن و مرد از روشهاي نزديكي كردن تصويري مختلفی استفاده کنند تا هنگام نزديكي کردن برای بارداری، لذت لازم و کافی را نیز داشته باشند و اقدام به بارداری برای آن ها به یک روال عادی و خسته‌کننده تبدیل نشود.

 

سایت تالاب: توجه داشته باشید بیش ازآن که حالت رابطۀ جنسی در افزایش شانس بارداری مؤثر باشد، این زمان‌بندی درست برای اقدام و همچنین نزديكي پیوسته و مداوم در زمان‌های نزدیک به تخمک‌گذاری است که می تواند شانس بارداری را افزایش دهد. بهمین دلیل، اگر برای بارداری اقدام می کنید، بهتر است در روز‌های باردار شدن زن که روزهای نزدیک به زمان تخمک‌گذاری است، یک روز در بین نزديكي جنسی داشته باشید.

 

برای این‌که بتوانید پیوسته و هرروز نزديكي داشته باشید، بهتر است در انتخاب حالت‌های نزدیکی، موردی را امتحان کنید که برای شما و همسرتان لذت‌بخش‌تر است. استفاده از روشهاي نزديكي كردن جنسی می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. همچنین اگر اسپرم همسر شما طبیعی باشد، هرروز تجدید خواهد شد و نیازی به نگرانی و صبر کردن وجود ندارد. شما میتوانید در روز‌های نزدیک به تخمک‌گذاری، هرروز نزديكي جنسی داشته باشید.

چگونه در رابطه باردار شویم؟ (حالت های رابطه با همسر برای باردار شدن زن)

تأثیر ارگاسم زنان در باردار شدن زن

اگر چه این باور وجوددارد که به ارگاسم رسیدن زن بعد از رابطۀ جنسی ممکن است شانس باردار شدن را بالا ببرد، اما هیچ شواهد علمی برای اثبات این باور وجود ندارد. بنظر میرسد ارگاسم هنگام رابطۀ جنسی نقشی در باردار شدن زن ندارد. اگر چه این امکان وجوددارد که انقباضات رحم هنگام ارگاسم به حرکت اسپرم به سمت لوله‌های رحم کمک کند، اما طبق معمولً این انقباضات بدون درد، حتی زمانی که فرد رابطۀ جنسی برقرار نکرده باشد، به خصوص نزدیک به زمان تخمک‌گذاری نیز به شکل خودبه‌خود اتفاق می‌افتد. نزديكي جنسی به صورت پیوسته و مداوم در روز‌های باردار شدن زن و نزدیک به تخمک‌گذاری نقش بسزایی در افزایش شانس بارداری دارد. پس بهتر است هر کاری را انجام دهید که می تواند بشما کمک کند تا به صورت مداوم دراین روز‌ها نزديكي داشته باشید.

 

دراز کشیدن بعد از نزديكي کردن برای باردار شدن زن

تعداد زیادی از زنان بعد از اقدام برای بارداری مدتی را در تخت دراز می کشند. عده اي از آن ها پاهای خودرا بالا می‌آوردند یا انها را در هوا مثل حالت دوچرخه‌سواری حرکت می دهند تا به اسپرم‌ها برای حرکت به سمت رحم و لوله‌‌های رحم کمک کنند. از نظر علمی برای افزایش شانس بارداری نیازی به دراز کشیدن در تخت یا انجام این حرکات بعد از نزديكي جنسی نیست. پس از تخلیۀ اسپرم، مخاط موجود در واژن و دهانۀ رحم که چسبنده است، اسپرم را احاطه میکند و اسپرم دراین مایع شروع به شنا کردن به سمت لوله‌های رحم می کند.

 

تالاب: در هر بار انزال، میلیون ها اسپرم وارد واژن و دهانۀ رحم شما خواهد شد و اگر مقداری از مایع از واژن شما خارج شود، بازهم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. برای همین بلند شدن شما بعد از نزديكي جنسی هیچ تأثیری در باردار شدن شما نخواهد داشت. اگر چه بلند شدن از تخت از نظر علمی تأثیری در بارداری ندارد، اما بهتر است کمی بعد از رابطۀ جنسی در تخت بمانید. حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا آرامش کافی پیدا کنید. نیازی به حرکت دادن پاها در هوا نیست، فقط به پشت بخوابید و کمی استراحت کنید.

چگونه در رابطه باردار شویم؟ (حالت های رابطه با همسر برای باردار شدن زن)

خروج مایع منی از واژن بعد نزديكي کردن

نشت کردن بخشی از مایع منی مرد از واژن زن بعد از رابطۀ جنسی‌اي که برای باردار شدن انجام شده، موضوعی کاملاً طبیعی است. این امر طبق معمولً زمانی رخ میدهد که انزال به اندازۀ کافی باشد. در حقیقت نشت مایع منی به معنی وجود میزان کافی ازآن در واژن زن است. کمتر از پنج درصد از مایع منی اسپرم است و بیش از ۹۵ درصد آن از سایر مایعات ساخته شده است و احتمال این‌که نشت مایع منی از واژن مانع بارداری شود بسیار کم است.

 

روشهاي نزديكي كردن

اگر انزال هنگام دخول کامل صورت گرفته باشد، طبق معمولً پس ازآن نباید نگران نشت مایع منی از واژن خود باشید، زیرا مقدار کافی از اسپرم خودش رابه مخاط دهانۀ رحم رسانده است. اگر بعد از رابطۀ جنسی به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به پشت دراز بکشید و باسن خودرا کمی بالا آوردید، دراین صورت نشت مایع منی را حس نخواهید کرد و نگرانی شما نیز کم می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت