روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

چگونه بدون هزینه لاغر شویم ؟

 

لاغر شدن یکی از کلیدی ترین دلواپسی هاي خانوم هاي ایرانی هستش دراین مورد میتوانید با روش هایي برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه تالاب را دنبال نمایید.

 

کاهش وزن , اگر افزون وزن دارید یا چاق هستید، کاهش وزن به معنای آن نیست که باید پول زیادی را صرف عضویت دریک باشگاه ورزشی یا خرید مکمل هاي گرانقیمت کنید. به گزارش تالاب یکی از برترین روشها برای زیر بازرسی نگه داشتن وزن توسط رژیم خوراکی هست. با ایجاد تغییر در مواد خوراکی مصرفی و چگونگی غذا خوردن می‌توانید وزن خودرا کاهش دهید.

 

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

به گزارش گروه تالاب به نقل از “ان‌سی‌بی‌آی”، یک رژیم خوراکی مختص کاهش وزن میتواند با هر بودجه اي سازگار شود. مواد خوراکی سالم بی نظیر اي وجود دارند که می‌توانید با دقت به بودجه خود خریداری کنید. برهمین زمینه، مقرون به صرفه بودن به معنای آن نیست که از عطر و طعمی مفید بهره نبرید.

 

کاهش وزن وظیفه اسانی نیست، اما آشنایی با مواد خوراکی که دراین مسیر بشما کمک می‌کنند، ایده خوبی هست. در ادامه با بعضی از برترین مواد خوراکی مقرون به صرفه برای کمک به کاهش وزن بیشتر آشنا می‌شویم.

 

جو دوسر

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

هنگامیکه موضوع کاهش وزن مطرح می‌شود، یک صبحانه سالم انتخاب اي کلیدی هست. یکی از برترین مواد خوراکی که میتوانید برای این وعده خوراکی انتخاب کنید، جو دوسر هست.

 

جو دوسر منبع خوبی برای فیبر محلول هست که میتواند احساس سیری را برای مدت دوران طولانی‌تری در شما حفظ کرده و دردهای گرسنگی را تا وعده خوراکی بعدی زیر نظارت نگه دارد.

 

همینطور، مصرف هر روز یک کاسه جو دوسر میتواند به سلامت متابولیک شما کمک کند. نتایج یک مطالعه که درسال 2016 در نشریه Nutrients توزیع شد، نشان داد که مصرف کوتاه مدت و بلند مدت جو دوسر اثرات چشمگیری بر نظارت قندخون بالا، کاهش چربی هاي خون و کاهش وزن دارد.

 

زمانی که جو دوسر مصرف میکنید، از افزودن شکر پرهیز کنید. بجای شکر می‌توانید از استویا، عسل یا ادویه هایي مثل دارچین برای التیام عطر و طعم بهرهگیری کنید. همینطور، می‌توانید مغزهای خوراکی و میوه ها رابه وعده جو دوسر خود افزون کنید.

 

ماست یونانی

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

یکیدیگر از انتخاب هاي خوبی که برای کاهش وزن می‌توانید مدنظر قرار دهید، ماست یونانی هست. این ماست شامل باکتری هاي پروبیوتیک هست، که می‌توانند عملکرد روده را التیام ببخشند و این شرایط در برابر التهاب و پایداری به لپتین، محرک هورمونی اصلی چاقی، از شما محافظت میکند.

 

به گزارش تالاب محتوای بالای پروتئین در ماست نیز به احساس سیری بلند مدت و مهار گرسنگی به موجب پایدار نگه داشتن سطوح قندخون کمک میکند.

 

همینطور، محتوای بالای کلسیم موجود در ماست یونانی از فرآیند کاهش وزن به موجب کمک به چربی سوزی بیشتر محافظت میکند.

 

پاپ کورن هواپز شده

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

اگر به مصرف پاپ کورن علاقمند هستید، بجای نظیر هاي تجاری شامل نمک یا کره و پنیر، پاپ کورن هواپز شده در منزل را امتحان کنید و آن رابا ادویه ها گوناگون ترکیب کنید. این انتخاب نه تنها ارزان‌تر هست، بلکه به کاهش وزن نیز کمک میکند.

 

سایت تالاب : یک فنجان پاپ کورن ساده هواپز شده شامل کالری بسیار کمی هست و از مقدار فیبر خوبی سود میبرد، که میتواند احساس سیری را برای مدت زمانی طولانی‌تر در شما حفظ کند. پاپ کورن هواپز شده شامل مقادیر اندک از ویتامین ها و موادمعدنی مثل منیزیم، پتاسیم، ویتامین A، فسفر، روی، منگنز، آهن و مس هست.

 

هر بار که احساس گرسنگی میکنید می‌توانید اندکی پاپ کورن هواپز شده را مصرف کنید و احساس سیری را بدون افزودن مقادیر چندان کالری حفظ کنید.

 

گریپ فروت

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

گریپ فروت یکی از میوه هایي هست که میتوانید برای کاهش وزن در رژیم خوراکی خود جای دهید. گریپ فروت سرشار از ویتامین C، فیبر و آب هست که به کاهش وزن کمک می‌کنند. ویتامین C اثر مستقیم بر سوخت و ساز دارد، که برای چربی سوزی اهمیت دارد.

 

گریپ فروت کالری کمی دارد و میتواند به احساس سیری در بلند مدت کمک کند. افزون بر این، این میوه سرشار از ویتامین هاي A، B6، پتاسیم، فولات، تیامین، کلسیم، آهن، مس، فسفر و منیزیم هست.

 

سیب

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

مصرف هر روز سیب نه تنها میتواند از مراجعه شما به دکتر پیشگیری کند، بلکه در بازرسی وزن بدن نیز میتواند نقش داشته باشد.

 

جدا از محتوای کالری کم، سیب سرشار از فیبر هست، که به معنای احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر و پیشگیری از پرخوری هست. افزون بر این، آنتی اکسیدان هاي موجود در سیب مقدور هست سوخت و ساز شما را تقویت کنند، که برای خلاص شدن از شر چربی ذخیره شده در بدن اهمیت دارد.

 

همینطور، سیب شامل مواد مغذی مهمی از جمله ویتامین C، ویتامین هاي B، کلسیم، پتاسیم و فسفر و فاقد چربی یا کلسترول هست.

 

هر بار که بین وعده هاي خوراکی خود احساس گرسنگی میکنید میتوانید با مصرف یک شماره سیب گرسنگی خودرا نظارت کنید. از آنجایی که بیشترین میزان مواد مغذی سیب در پوست این میوه هست، درصورت امکان میوه رابه همراه پوست مصرف کنید.

 

چای سبز

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

اگر به نوشیدن قهوه عادت دارید و نیت دارید وزن خودرا کاهش دهید، دوران آن فرا رسیده هست تا این عادت خودرا ترک کرده و نوشیدن چای سبز را جای گزین آن کنید. چای سبز انتخاب اي به مراتب سالم‌تر از قهوه قلمداد می‌شود و حتی از کاهش وزن نیز محافظت می‌کند.

 

تالاب : چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها هست، که به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک میکنند. همینطور، کاتچین هاي موجود در چای سبز ذخیره چربی شکمی را مهار کرده و به کاهش وزن سریعا کمک میکنند.

 

اسفناج

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

اسفناج یکی از سبزیجات مقرون به صرفه اي هست که میتوانید برای کاهش وزن در رژیم خوراکی خود جای دهید. این سبزی سبز برگ از ارزش خوراکی بالایی برخوردار هست.

 

اسفناج از محتوای کالری و کربوهیدارت کم برخوردار بوده و شامل مواد مغذی و فیبر برای ایجاد احساس سیری در انسان هست. اسفناج میتواند حجم وعده هاي خوراکی شما را بدون افزایش کالری بیشتر سازد.

 

کلسیم موجود در اسفناج نیز به فرآیند چربی سوزی کمک میکند.

 

اسفناج را میتوانید به روشهای گوناگون مثل بهرهگیری در سالاد، آب میوه، آب سبزیجات، اسموتی هاي سبز یا سوپ به رژیم خوراکی خود افزون کنید.

 

حبوبات

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

حبوبات مواد خوراکی سالمی میباشند که می‌توانید به مقدار چندان خریداری کرده ودر رژیم خوراکی هر روز خود از انها بهرهگیری کنید.

 

حبوبات سرشار از فیبر و پروتئین میباشند. بعنوان مثال، یک کاسه لوبیای پخته می‌تواند شما را برای مدت زمانی طولانی سیر نگه دارد. همینطور، آن ها دارای چربی کم یا بدون چربی و فاقد کلسترول میباشند.

 

سایت تالاب : حبوبات از محتوای بالای آهن، منیزیم، پتاسیم و فولات نیز سود میبرند. این مواد خوراکی از شاخص گلیسمی پایین برخوردار میباشند، که به معنای آن هست کربوهیدات هاي موجود در انها بطور قابل توجهی سطوح قندخون را افزایش نمی‌دهند.

 

پنیر کاتیج

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

پنیر کاتیج دارای مزه اي شیرین و تازه هست و مشابه تولیدات لبنی دیگر از محتوای بالای پروتئین سود می‌برد، که به کسب احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر کمک می‌کند. محتوای بالای کلسیم نیز به فرآیند چربی سوزی کمک می‌کند.

 

افزون بر این، پنیر کاتیج شامل ویتامین A، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سلنیم و روی هست.

 

هویج

روش هایی برای چربی سوزی آسان و بدون هزینه

 

هویج یک ماده خوراکی کارساز برای حفظ سلامت چشم ها قلمداد میشود، اما آنرا میتوانید برای کمک به کاهش وزن نیز در رژیم خوراکی خود جای دهید.

 

به موجب محتوای بالای فیبر و آب، هویج می‌تواند احساس سیری را تقویت کرده و از مصرف کالری اضافی جلوگیري کند.

 

هویج منبع خوبی برای بتا-کاروتن، ویتامین K، پتاسیم و آنتی اکسیدان نیز هست.

 

شما میتوانید از هویج بعنوان یک میان وعده سالم بین وعده هاي خوراکی اصلی خود بهرهگیری کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت