برنامه فوق حرفه ای و جامع رژیم و لاغری

برنامه فوق حرفه ای و جامع رژیم و لاغری

برنامه لاغری در 7 روز جامع 

 

برای کم کردن اشتها و کاهش وزن کافیست که کمی ایمان و اراده خودرا بالا ببریم در ادامه میتوانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

رژیم و لاغری , آیا به دنبال سریعا‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ آیا در آینده نزدیک میهمانی بزرگی در پیش دارید و دوست دارید در لباسی که بتازگی خریده‌اید متناسب بنظر برسید؟ آیا طی چند هفته آینده یک قرار خیلی مهم دارید؟

 

مجله تالاب : علت این که می خواهید وزنتان را پایین بیاورید، هر چه که باشد، این مطلب برترین راهنمای شما با نکاتی بینظیر هست که کمکتان میکند به سهولت دریک هفته وزنتان را پایین بیاورید.

 

رژیم لاغری جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کیلو کم می کند

 

برنامه کاهش وزن

خیلی مهم هست که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچ وقت به سراغ قرصها و مکمل‌هاي لاغری که اینروزها تبلیغات آنرا همه ی جا میبینید، نروید.

 

اگر بتوانید یک رژیم‌خوراکی سالم و درست رابا یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این میتواند برگ عبورتان برای سریعا‌ترین راه برای کاهش وزن بطور طبیعی باشد.

 

نخستین و مهم ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این هست که به هیچ وجه نباید وعده‌هاي خوراکی را حذف کنید یا وعده‌هاي نامنظم داشته باشید.

 

اگر فکر میکنید که نخوردن یک یا دو وعده خوراکی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می کند، اشتباه میکنید. همینطور باید حتماً هدف واقع‌بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همه ی وقت به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می توانید با ورزش سخت و یک برنامه‌خوراکی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.

 

به گزارش تالاب یکی از معمول‌ترین برنامه هاي خوراکی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌خوراکی جنرال موتورز هست که یکی از برترین برنامه‌هاي خوراکی هست که میتوانید از منابع گوناگون پیدا کنید زیرا سریعا‌ترین و طبیعی‌ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل‌هاي خوراکی یا قرص‌هاي لاغری بشما توصیه می دهد.

 

جنرال موتورز یکی از شرکت‌هاي بزرگ تولیدکننده خودرو هست که یک برنامه‌خوراکی به نام رژیم‌خوراکی جنرال موتورز یا رژیم‌خوراکی GM عرضه کرده هست که شرکت‌هاي بسیار و موسسات آموزشی بیشماری آنرا دنبال می کنند زیرا این برنامه‌خوراکی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک میکند.

 

این برنامه‌خوراکی برای همه ی گروه‌هاي سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم دریک هفته تا ۸ کیلو از وزن خودرا پایین بیاورند.

 

خیلی‌ از شما شاید تا امروز به دنبال راه‌هاي گوناگون بوده‌اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش‌هاي گوناگون از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته‌اید از شر چربی‌هاي افزون بدنتان خلاص شوید.

 

اگر افزون‌وزنتان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌هاي شماست، برنامه‌خوراکی جنرال‌موتورز می تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

 

برنامه‌ غذایی جنرال موتورز

اگر برای آغاز کردن برنامه‌خوراکی جنرال موتورز آماده‌اید، نخستین کاری که ضروری هست انجام دهید این هست که ذهنت ان را برای این برنامه آماده کنید. فقط زمانی میتوانید در برنامه کاهش وزنتان پیروز شوید و به سریعترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و بازرسی‌شده داشته باشید. این برنامه‌خوراکی برای یک هفته هست ودر آن فقط می توانید از موادغذایی که تجویز شده بهرهگیری کنید. گفته میشود که اگر این رژیم را دقیق ایفا کنید میتوانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.

 

مهم ترین چیزی که باید مد نظر قرار دهید این هست که به هیچ وجه نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه تصویر میدهد ودر آخر برنامه بجای این که وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد خوراکی رابه شما توصیه میدهد تا مطمئن شوید که همه ی وقت سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ خوراکی که از آن ها گرسنگی کشیدن نمی خواهد اینقدر خوب وزنشان را پایین می‌آورد. اما جای نگرانی نیست، فقط کافی هست که به دستورات این برنامه‌خوراکی گوش کرده و به دقت آن ها را ایفا کنید.

 

اولین روز رژیم لاغری : میوه‌های تازه

روز اول مهم‌ترین روز این رژیم لاغری هست چون تازه می خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می توانید وزنتان را پایین بیاورید. این رژیم میگوید که روز اول برنامه شما باید مخصوص میوه‌ها باشد. میتوانید تا هر اندازه‌اي که میتوانید از هر میوه‌اي که دوست داشتید بجز موز بخورید. میوه‌هایي مانند هندوانه و طالبی بسیار بینظیر میباشند. همینطور باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌خوراکی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته. اگر میخواهید این برنامه برایتان مفید باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌هاي گوناگون تا جایی که دوست داشتید بهرهگیری کنید. هر بار که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و اگرچه آب بنوشید.

 

دومین روز رژیم لاغری : سبزیجات

روز دوم این امکان رابه شما میدهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. اگرچه دقت کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ وجه نباید از روغن بهرهگیری کنید. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می آید و بهتر هست آن رابه صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود.

 

سایت تالاب : برخی از برترین سبزیجاتی که می توانید برای روز دوم برنامه‌ خوراکی‌تان بهرهگیری کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. اگرچه دستگاه گوارشتان دراین روز کمی متمایز‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و مقدور هست دفعات بیشتری به دستشویی بروید. یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب هر روز‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

 

سومین روز رژیم لاغری : با میوه‌ها و سبزیجات پوستی سالم داشته باشید

روز سوم برنامه‌ خوراکی جنرال موتورز بشما اجازه می دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها بهرهگیری کنید. اما دقت داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید. میتوانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا بالعکس. ترکیب این ها باهم بخود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

 

چهارمین روز رژیم لاغری : موز و شیر

روز چهارم شاید برای خیلیها جذاب باشد. در طول روز میتوانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. مقدور هست نگران شوید که شاید این برنامه باعث گرسنگی‌تان شود اما بالعکس آخر روز دقیقاً احساس سیری خواهید داشت.

 

باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ وجه در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقی مانده موزها را شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ وجه در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

 

پنجمین روز رژیم لاغری : گوجه‌ فرنگی

روز پنجم روزی هست که می توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. دراین روز می‌توانیدیک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره ساخت شود، بهتر هست مصرف آب رابه ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

 

ششمین روز رژیم لاغری : یک فنجان برنج

دراین روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقی مانده روز را مانند روز سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که دراین روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً دراین احساس سبکی بیشتری می کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارشتان هم تقویت شده هست.

 

هفتمین روز رژیم لاغری : آب میوه و سبزیجات

این آخرین روز برنامه‌خوراکی جنرال موتورز هست. دراین روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چه میزان دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این برترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

 

مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌خوراکی فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت. تالاب : خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از گذشته شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از گذشته عمل می کند. برترین چیزی که نصیبتان میشود این هست که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید. برای همه ی آنهایی که برای کم کردن افزون‌وزنشان به خودشان گرسنگی میدهند این سالم‌ترین و سریعا‌ترین راه برای پایین آوردن وزن هست.

 

دقت: پیش از هر رژیم خوراکی برای کاهش وزن، حتما با دکتر خود مشورت کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت