خانم های بازیگر چگونه به راحتی لاغر میکنند ؟

خانم های بازیگر چگونه به راحتی لاغر میکنند ؟

کم کردن وزن بازیگران زن 

 

بازیگران زن حاضر هستند هزینه هاي بسیار زیادی را پرداخت کنند تا مشکل چاقی شان بر طرف شود در ادامه می‌توانید ما را دنبال نمایید. 

 

لاغری زنان بازیگر , اینروزها بحث لاغری، یکی از بازیگران کشورمون حسابی خبرساز شده و حواشی زیادی هم درمورد کاهش وزن ۲۰کیلوگرمی او مطرح است؛ از گذاشتن بالن معده گرفته تا جراحی اسلیو، لیپوساکشن، لیپولیز و… حالا کدام یک از اخبار منتشر شده حقیقت دارند؟

شایعات کدامند؟ به کمک چه روشی این بازیگر این مقدار وزن را کم کرده است؟

 

چاقی مفرط میان تعداد زیادی از مردم روبه گسترش است. نیز مثل خیلیها همه ی راه‌هاي کاهش وزن را امتحان کرده و نزدیک به دو سال طول کشید تا تن به عمل جراحی بدهد و حالا بعد از عمل جراحی بسیار شاد و راضی است.

البته او قبلا بالن معده را امتحان کرده بود فارغ از این‌که بالن روشی کاملا موقتی برای کاهش وزن است و هیچ فردی نمی تواند بالن رابه مدت طولانی نگه دارد.

 

بالن در معده قرار داده میشود تا حجمی از معده را اشغال کند و فرد نتواند غذا بخورد اما به محض خروج بالن فرد دوباره آغاز به خوردن غذا می کند.

 

حتی ممکن است روال غذا خوردن شدیدتر هم شود، زیرا بالن باعث افزایش حجم معده می شود. بطور کلی جراحی‌هاي کاهش وزن به دو گروه قابل تقسیم می شوند؛ جراحی‌هایي که فقط روی معده انجام میشوند، یعنی معده کوچک و اشتهای مریض کم میشود.

دراین گروه‌‌بندی، مهمترین و برترین عمل جراحی اسلیو است. در عمل جراحی اسلیومعده به شکل موز درمی‌‌آید.

 

به گزارش تالاب در واقع معده انسان دو قسمت است. قسمتی که شکل بادکنکی است و قسمتی که وظیفه هضم و جذب غذا رابه عهده دارد. در عمل اسلیو حجم قسمت بادکنکی کوچک می شود و به صد تا ۱۵۰ سی‌سی میرسد که باعث میشود فرد زودتر سیر شود.

 

در جراحی نوع دوم مثل دئودنوم سوئیچ، معده و روده مریض باهم دستکاری می شوند، یعنی علاوه بر این‌که فرد مقدارکمتری غذا میخورد، هضم غذا نیز کمتر میشود. البته انتخاب نوع عمل به چند عامل بستگی دارد. مضمون مهم این است که مریض چه میزان اضافه وزن دارد.

 

علت لاغری خانم بازیگر

خانم های بازیگر چگونه به راحتی لاغر میکنند ؟
 

روش های درمان چاقی مفرط

 

مثلاً اگر جراح بخواهد ۵۰-۴۰ کیلو گرم وزن مریض را کاهش دهد از روش اسلیو استفاده می کند، ولی در افراد مبتلا به فشارخون بالا، دیابت، کم‌کاری تیروئید و نشانگان متابولیک باید جذب غذا هم کاهش یابد، بنابر این از جراحی‌هاي نوع دوم استفاده می شود.

 

به گزارش تالاب : روش اسلیو مزیت بیشتری نسبت به بقیه روش‌ها دارد. از طرفی برخی از بیماران بعلت ترس از عوارض بیهوشی و آمبولی از انجام عمل جراحی خودداري می کنند،
در حالیکه اینروزها بیهوشی‌هاي نوین احتمال خطر را بسیار پایین آورده و تقریباً خبر فوتی به علت عوارض مرتبط با بیهوشی شنیده نمی شود.

خیلیها می گویند در افرادی که اضافه وزن دارند، احتمال این‌که دچار آمبولی شوند، زیاد است.

 

برای این‌که چنین اتفاقی هنگام عمل جراحی مثل اسلیو نیفتد، برای روز عمل جوراب‌هاي مخصوصی به بیماران پوشانده میشود تا جلوی ایجاد لخته گرفته شود.

 

هنگام عمل پمپ‌هایي به ساق پای مریض بسته میشود که مثل ماساژور عمل میکنند تا زمانی که فرد راه رفتن را آغاز کند.

 

داروهای تزریقی ضدلخته نیز تجویز می شود حالا شاید این پرسش مطرح شود چه کسانی کاندیدای خوبی برای عمل‌هاي جراحی چاقی هستند؟

 

باید گفت بیمارانی که شاخص توده بدنی بیشتر از ۳۵ دارند فقط با عمل جراحی میتوانند وزن خودرا کاهش دهند، اما افرادی با شاخص توده بدنی ۳۵-۳۰که به دیابت، فشارخون بالا، وقفه تنفسی هنگام خواب، حملات شبه‌آسم و کبد چرب مبتلا هستند نیز دراین گروه جای میگیرند.

 

شایعات درباره لاغری خانم بازیگر

حالا چرا این بازیگر سراغ لیپوساکشن نرفته است؟ باید بدانید لیپوساکشن مناسب افراد جوان و سالمی است که از تجمع چربی‌هاي متمرکز نواحی خاصی ازبدن رنج میبرند، اما در برابر وزن متعادلی دارند و چاق نیستند.

 

متاسفانه تعداد زیادی از افراد بر این باورند لیپوساکشن یکی از راه‌هاي درمان چاقی است، در حالیکه به کمک رژیم خوراکی مناسب، ورزش ودر انتها جراحی‌هاي چاقی میتوان به جنگ چاقی کل بدن رفت و لیپوساکشن راهی است برای از بین بردن چاقی‌هاي موضعی در نواحی ران، شکم، باسن و حتی صورت.

 

به گزارش تالاب :گرچه سن بیماران دراین جراحی چندان مهم نیست، ولی افراد مسن‌ که پوست‌شان انعطاف پذیری کمتری دارد از سلامت کافی برخوردار نیستند، کاندیدای مناسبی قلمداد نمی شوند.

 

اگر لیپوساکشن توسط دکتر با تجربه و ماهر انجام شود ۵۰ تا ۱۰۰ درصد موفقیت‌آمیز خواهد بود. البته فردی که برای اینکار انتخاب میشود، باید انتظارات واقعی از این روش داشته باشد و دارای پوستی با خاصیت کشسانی مناسب باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت