روش سریع کالری سوزاندن !

روش سریع کالری سوزاندن !

کاهش وزن با سوزاندن کالری

 

اگر در طول روز سخت تلاش می کنید که کالری بسوزانید پس حتما” دوست دارید در هنگام خواب هم کالری بیشتری بسوزانید تا زودتر لاغر شوید.

 

شاید این حقیقت را ندانید که خواب کافی به شما کمک می کند که هم در شب و هم در طول روز کالری بیشتری بسوزانید ، علاوه براین چند روش وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید در هنگام خواب بیش از حد معمول کالری بسوزانید.

 

روش سریع کالری سوزاندن !

 

دستورالعمل کاهش وزن :

_ اگر در طول روز وزنه بزنید درهنگام خواب هم کالری بیشتری می سوزانید. علاوه براین با توجه به اینکه هر نیم کیلو ماهیچه در طول یک شبانه روز بطور متوسط حدود ۵۰ کالری می سوزاند درحالیکه هر نیم کیلو چربی در طول شبانه روز فقط ۹ کالری می سوزاند ، شما می توانید با وزنه زدن و افزایش توده های ماهیچه در بدن در هنگام خواب هم کالری بیشتری بسوزانید.

 

_ با کم کردن بخاری و سیستمهای گرمایشی و خنک نگه داشتن اتاق خواب نیز می توان به سوزاندن کالری بیشتر در هنگام خواب کمک کرد زیرا بدن ما برای گرم نگه داشتن خودش هم کالری قابل توجهی می سوزاند . به این ترتیب با خنک نگه داشتن ، سوخت و ساز بدن ما بیشتر می شود و بدن ما به ناچارکالری بیشتری می سوزاند تا خودش را گرم کند.

 

_ حداقل برای مدت ۶ هفته از مصرف کربوهیدرات قبل از خوابیدن خودداری کنید . بدن ما وقتی کربوهیدرات کم می آورد برای تامین انرژی خود چربیها را می سوزاند . بنابراین اگر قبل از خواب کربوهیدرات نخورید بدن شما در طول شب برای تامین انرژی مورد نیاز خود کالری و چربی بیشتری می سوزاند.

 

_ قبل از خواب چای سبز بخورید تا در طول خواب کالری بیشتری بسوزانید.چای سبز متابولیسم بدن را بالا می برد و در نتیجه به سوزاندن کالری بیشتر در هنگام خواب کمک می کند.

 

_ بیشتر از ۷ ساعت بخوابید تا کالری بیشتری بسوزانید. خواب کافی نه تنها باعث می شود که شما در هنگام خواب کالری بیشتری بسوزانید بلکه به بالا بردن متابولیسم بدن و سوزاندن کالری بیشتر در طول روز هم کمک می کند.

 

جدیدترین مطالب سایت