کاربرد رژیم لاغری ستاره های هالیوود + رژیم لاغری سلبریتی ها

کاربرد رژیم لاغری ستاره های هالیوود + رژیم لاغری سلبریتی ها

رژیم لاغری به سبک سلبریتی ها

اگر بدنیال لاغر شدن و رژیم لاغری به سبک بازیگران هالیوود و افراد معروف و سلبریتی ها هستید بد نیست در مورد کاتربرد این رژیم ها بدانید.

 

به گزارش تالاب میان داستان‌هایي که ویلیام تفت راجع به مشکل تنفسی‌اش گفته‌ بود، رژیم غذایی مربوط به زمانی که تصمیم به کاهش وزن داشته نیز، در آنجا بود. همان موقع بود که تصمیم گرفتم که رژیم بگیرم، همچون از مقررات خوشم می‌آمد و قبلاً هم تصمیم به انجام اینکار را داشتم، همچنین فکر کردم که ممکن است، جالب هم باشد.

 

خود رژیم خیلی خوشایند نبود. بیشتر شامل گوشت و ماهی پخته بود. این رژیم باعث کاهش وزنم نشد، بر عکس باعث اضافه وزنم نیز شد. بعدا تصمیم گرفتم دنبال رژیم سلبریتی‌هاي خانم بروم، تا شاید بتونم وزنم را کمتر کنم.

 

بیایید با خودمان روراست باشیم، رژیم غذایی سلبریتی‌ها یک تجارت است. سلبریتی‌ها خیلی چیز‌ها، برای فروش به ما دارند، یک فیلم  که ۱۸ ماه دیگر به بازار می آید. ‌انها یک سلاح نیرومند دیگر هم دارند، آن این است که آن ها بی‌نهایت زیبا هستند و مردم عادی به زیبایی آن ها نیستند، پس برای انها منطقی هست که راز‌هاي آرایشی و بهداشتی‌شان رابا بقیه به اشتراک بگذارند.

 

من برای کتاب جدیدم، به نام  «I’ll Have What She’s Having: My Adventures in Celebrity Dieting» دستور رژیم‌هاي مختلفی را امتحان کردم. 

کاربرد رژیم لاغری ستاره های هالیوود + رژیم لاغری سلبریتی ها

رژیم لاغری گوئنت پالترو Gwyneth Paltrow

من برای مدت یک هفته از رژیم غذایی گوئنت پالترو Gwyneth Paltrow استفاده کردم. او کتاب آشپزی‌اي به نام “همه ی‌چیز خوب است” دارد و رژیمی معرفی کرده‌است که فاقد گوشت قرمز، گوجه‌فرنگی، توت‌فرنگی، گلوتن و ماهی‌هایي که در اعماق دریا زندگی میکنند است.

 

باوجود محدودیت‌هاي بالایی که دارد، رژیم بسیار جذابی میباشد. دستور‌العمل‌هاي او بسیار خلاق و خوشمزه می‌باشند و برنامه‌هاي ورزشی‌ او نیز موثر است. تنها نقطه‌ي ضعفی که دارد، این است که برای رعایت این رژیم باید فرد بسیار پولداری باشید.«سایت تالاب»

 

رژیم لاغری لیز تیلور Liz Taylor

قسمتی از رژیم لیز تیلور Liz Taylor این است که بر روی استیک خود کره‌ي بادام‌زمینی استفاده میکند و گریپ‌فروت را همراه با تن ماهی مصرف می کند و به‌ هنگام بعد از ظهر‌ها کمی پنیر بلو چیز مصرف می کند. او با این روش پرفروش‌ترین کتاب را در زمینه‌ي رژیم غذایی نوشته‌است. باوجود تحرک کمی که دراین رژیم وجوددارد، من وزن زیادی رابا این برنامه، کم کردم.

 

رژیم لاغری ویکتوریا بکام Victoria Beckham

ویکتوریا بکام Victoria Beckham از رژیمی تحت عنوان “رژیم ۵ دست” پیروی می کند که شامل ۵ وعده غذایی پروتئینی، به اندازه‌ي کف دست و مصرف نا محدود سبزیحات بود. این رژیم، خیلی رژیم امیدوار کننده‌اي نیست، وعده‌ي غذایی به اندازه یک کف دست خیلی سیر کننده نیست. همین هم اکنون که راجع به آن فکر می کنم، خیلی گرسنه‌ام شد.

 

آیا این راه و روش‌ها عمل می کنند؟!‌
آیا من میتوانم با اسکوات زدن «نوعی حرکت بدن‌سازی» اندام خودرا مثل کیم کارداشیان Kim Kardashian کنم؟!
آیا با رعایت کردن رژیم غذایی‌شان، بدنمان را مثل مریلین منرو Marilyn Monroe، بیانسه Beyonce یا مدونا Madonna بکنیم؟
جواب تمامی این سوالات خیر است.

آیا وزنمان کاهش مییابد؟!
بله.

 

تنها حرفی که برای زدن میماند، این است که رژیم‌هاي یک سلبریتی خیلی سخت می باشد و تعداد زیادی از انها محدودیت‌هاي بالایی برای خود گذاشته‌اند. سلبریتی‌ها هر کدام چیزی برای یاد دادن به ما‌ دارند، اما یقیناً آن چیز، تغذیه نیست.

 

جدیدترین مطالب سایت