ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

انواع رژیم به سبک ستاره های معروف هالیوود

افراد معروفی که تناسب اندام بسیار مناسبی دارند چگونه این اندام را حفظ می‌کنند. رژیم افراد مشهور و سلبریتی ها چگونه است ؟ چهره‌هاي مختلف سینمایی كه در تلویزیون و مجله‌ها می بینید همه ی‌عمر اندام متناسبی نداشته‌اند. به هرحال برای آنها هم پیش می آید كه بدلیل بارداری، كم‌تحركی یا مصرف زیاد مواد غذایی چرب و پركالری دچار اضافه وزن شوند.

 

انواع رژیم لاغری , این افراد برای لاغری و كاهش وزن رژیم‌هاي مختلفی را دنبال می‌كنند كه شاید بعضی از آنها برای‌تان جالب باشد. همین‌جا فرصت خوبی است تا با بعضی از این رژیم‌ها آشنا شوید.

 

رژیم عجیب كیت وینسلت

كیت وینسلت بعد از دوران بارداری رژیم غذایی خاصی را دنبال كرده و توانسته به كمك این رژیم 22 كیلوگرم از وزنش را كاهش دهد. این رژیم توسط یك متخصص تغذیه مشهور به نام الیزابت گیباد به كیت وینسلت معرفی شد و او توانست به كمك این رژیم بعد از دوران بارداری 22 كیلوگرم از وزنش را كم كند.

 

گیباد در یكی از كتاب‌هایش راز این رژیم را برای سایر مردم هم فاش كرده است. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید كه رژیم غذایی این متخصص تغذیه براساس تجزیه و تحلیل عناصر صورت انجام می شود.

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

سایت تالاب: او معتقد است كه براساس یك فرضیه آلمانی برمبنای اصول بیوشیمی، رنگ، بافت و شكل صورت میتواند از شرایط اندام‌هاي داخلی خبر دهد. وقتی تغییراتی در رنگ، ظاهر یا خال و زخم‌هاي صورت رخ میدهد یا خطوط صورت دچار تغییراتی می شوند و چین و چروك‌ها به وجود می آیند، این شرایط از كمبود برخی موادمعدنی ضروری بدن خبر میدهند. درواقع 12 ماده معدنی ضروری در بدن وجود دارند كه باید به خوبی تامین شوند.

 

به هرحال این رژیم هم موافقان و مخالفانی دارد اما رژیمی است كه كیت وینسلت روی آن سوگند می خورد. دراین رژیم براساس شكل صورت افراد، رژیم غذایی مختلفی برای‌شان تجویز می شود. به‌طور مثال چین و چروك‌هاي صورت و منافذ باز پوست افراد به متخصص تغذیه نشان می دهد كه چه غذاهایی نیاز دارد. افرادی كه روی پیشانی‌شان خطوط افقی دیده می شود، ممكن است دچار مشكلات كبدی باشند. شاید حلقه‌هاي سیاه دور چشم از وجود مشكل دیابت حكایت كنند.

 

افرادی كه گونه‌هاي قرمز یا پف‌كرده دارند ممكن است دستگاه گوارش‌شان قادر به تحمل محصولات لبنی نباشد. به افرادی كه بینی براق دارند توصیه میشود از مصرف انبه، شكلات، آرد سفید، خیار، سیب‌زمینی و جو خودداری كنند.

 

تالاب: براساس این رژیم كیت وینسلت دو روز یك برنامه زهر‌زدایی را دنبال كرده، سپس 15 روز رژیم سخت و فشرده‌اي داشته كه بد نیست با فازهای مختلف این رژیم آشنا شوید.

 

رژیم زهر‌زدایی دو روزه

فاز اول این رژیم به این شكل است كه باید برای زهر‌زدایی یك رژیم غذایی شامل میوه‌هاي مختلف را دنبال كنید.

صبحانه: دو شماره پرتقال و دو شماره نارنگی

میان‌وعده صبح: یك لیوان آب‌پرتقال و لیمو، شاتوت یا كیوی

ناهار: یك قاچ هندوانه، یك فنجان انگور و یك شماره سیب

عصرانه: یك شماره گریپ‌فروت و یك شماره نارنگی

شام: سه برش آناناس، سه شماره بیسكویت و یك شماره موز

رژیم سفت و سخت 15 روزه

 

در فاز دوم لازم است برای كاهش وزن برنامه غذایی محدودی دنبال شود. یك نمونه این رژیم غذایی فشرده به این شكل است:

صبحانه: یك شماره گریپ‌فروت «یا سایر میوه‌هاي فصل»، یك برش نان سبوس‌دار، چای یا قهوه بدون شكر و شیر

ناهار: یك تكه سینه مرغ یا گوشت كم‌چرب كبابی شده، گوجه‌فرنگی «بصورت خام در سالاد یا بخارپز یا كبابی شده» و یك برش نان

شام: یك نوع غذای دریایی مانند میگو یا ماهی و سالاد سبزیجات مخلوط

 

افرادی كه این رژیم را دنبال می‌كنند وزن‌شان به‌طور قابل‌توجهی كاهش پیدا می‌كند، اما این موضوع به این بستگی دارد كه فرد تا چه حد در رژیم غذایی كالری‌هاي دریافتی بدنش را كاهش می دهد و چقدر مصرف نمك، شكر، لبنیات و غذا هاي فرآوری شده را از رژیم غذایی‌اش حذف می‌كند، بنابر این در كنار مصرف مواد غذایی خاص، توصیه میشود حجم وعده‌هاي غذایی‌تان را كاهش دهید.

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

مجله تالاب: یك پیشنهاد برای رسیدن به این هدف این است كه بشقاب كوچكی را برای غذا خوردن درنظر بگیرید تا در هر وعده مقدار غذای كمتری داخل بشقاب‌تان قرار دهید و به‌این ترتیب برنامه كاهش وزن شما با موفقیت بیشتر ودر مدت كوتاه‌تری به اتمام برسد.

 

آن هاتوی «Anne Hathaway» و رژیم زهر‌زدایی

شاید بیشتر وقت‌ها این بازیگر را لاغر اندام دیده‌اید اما او اعتراف كرده كه برای بازی در فیلم «شیطان پردا می پوشد» رژیم كاهش وزنی را دنبال كرده تا به تناسب اندام بهتری برسد. دراین فیلم او در یك شركت مد كار می‌كند و بهمین دلیل تصمیم می گیرد تیپ و قیافه به‌روز‌تری داشته باشد و هرروز لباس‌هاي مختلفی را امتحان كند. درنتیجه برای ایفای این نقش ساعت‌ها گرسنگی كشیده كه شاید باور آن برای افرادی كه وی را همیشه لاغر دیده‌اند، كمی سخت باشد. علاوه بر این او رژیم غذایی زهر‌زدایی را هم دنبال می‌كند و بهمین دلیل همواره چهره‌اي باطراوت دارد.

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

آنها توی دو ساعت قبل از رفتن به رخت خواب روغن زیتون مصرف می‌كند تا عملكرد كبد را برای زهر‌زدایی التیام بخشد. این بازیگر هالیوودی برنامه هفتگی‌اش را طوری تنظیم می‌كند تا حتماً به سونا برود و هر هفته سه تا چهار بار می‌دود. آن در طول روز آب زیادی مینوشد و از مصرف نوشیدنی‌هاي شیرین خودداری می‌كند.

در مواقع عادی آن دوست دارد ناهار گرم بخورد و به سمت مصرف ساندویچ‌هاي سرد فست‌فود گرایش ندارد. میوه و سبزیجات زیادی در برنامه غذایی‌اش دیده میشود ماهی هم دوست دارد. همه ی این‌ها سبب شده كه او از بابت سلامت و تناسب اندامش نگرانی نداشته باشد.

 

بیانسه و رژیم گیاهخواری

اواخر سال 2013 بود كه بیانسه اعلام كرد رژیم غذایی گیاهی را شروع كرده و تصمیم گرفته 22 روز گیاهخوار شود. بیانسه گفته بود كه با تشویق یكی از دوستانش تصمیم گرفته این رژیم را دنبال كند. رژیم متفاوت بیانسه موضوعی بود كه طرفدارانش را حسابی تحت تاثیر قرار داد. در آن زمان بیانسه عكس‌هاي گیاهخواری خودش را در شبكه‌هاي اجتماعی به اشتراك گذاشته بود تا هوادارانش رابه این حركت تشویق كند.

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

به گزارش تالاب رژیم گیاهخواری 22 روزه ضمن اینكه در كاهش وزن تاثیر دارد، با افزایش انرژی عمومی بدن، التیام سیستم گردش خون و افزایش سوخت و ساز بدن همراه است اما بنظر میرسد كه بیانسه تحمل گیاهخواری نداشته و بعد از طی این دوران دوباره مصرف گوشت و مرغ را شروع كرده است.

 

مرلین مونرو و تخم مرغ خام

در گذشته‌اي نه‌چندان دور رسم بر این بود كه در چلوكبابی‌هاي ما همراه با برنج، یك شماره زرده تخم‌مرغ خام هم سرو می ‌شد اما بعد از اینكه پای بهداشت مواد غذایی به میان آمد، این فرهنگ اشتباه غذایی تغییر كرد چون تخم‌مرغ خام میتواند عامل انتقال باكتری سالمونلا و بیماری‌هاي خطرناكی باشد. به هرحال مرلین مونرو هم ازجمله افرادی است كه به تخم‌مرغ خام علاقه زیادی داشته ودر وعده صبحانه او دو شماره زرده تخم‌مرغ حل شده در شیر وجود داشته است.

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

علاوه بر این مرلین مونرو بدلیل مشغله كاری یا عادت غذایی بیشتر وقت‌ها وعده ناهار را حذف می‌كرده و برای شام هم انتخاب اولش استیك یا گوشت گوساله كبابی همراه 5 شماره هویج بوده است. به هرحال متخصصان تغذیه مصرف تخم‌مرغ خام را تایید نمی‌كنند و بهمین دلیل دنبال كردن این رژیم غذایی مشهور مرلین مونرو به سایرین توصیه نمی شود.

 

كیت میدلتون و رژیم دوكان

ستاره های هالیوود چگونه رژیم هایی می گیرند ؟ (انواع رژیم غذایی)

كیت برای اینكه در ازدواج سلطنتی به تناسب اندام برسد رژیم دوكان را دنبال كرده است. این رژیم با پروتئین و سبزیجات شروع شده، سپس به سه فاز تقسیم میشود و هر هفته نسبت به هفته قبل شدت بیشتری مییابد. به هرحال كیت میدلتون هم به كمك این رژیم توانست در جشن عروسی به یادماندنی‌اش اندام متناسبی داشته باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت