8 روش عجیب و غریب برای کم کردن وزن و لاغری

8 روش عجیب و غریب برای کم کردن وزن و لاغری

کاهش وزن با این روش های عجیب

 

می‌خواهیم روشهای عجیب برای کاهش وزنتون معرفی کنیم که میتواند واقعا شما را لاغر کند در ادامه می‌توانید با  8 روش عجیب‌وغریب برای کم کردن وزن و لاغری تالاب را دنبال نمایید. 

 

کاهش وزن عجیب , به گزارش تالاب «مجله سلامت» نوشت: «همه ی ما میدانیم که راهکار کاهش وزن استفاده از رژیم خوراکی مناسب و انجام تمرینات ورزشی است. با خوردن غذا هاي سالم و کم کردن کالری ورودی به بدن می‌‌توانید خودرا در حالت کاهش وزن و سوزاندن چربی قرار دهید.

 

اضافه کردن تمرینات ورزشی به رژیم خوراکی می تواند سرعت متابولیسم را افزایش دهد و تعداد کالری‌هایي که در روز سوزانده می شود را بیشتر کند. همین امر سبب خواهد شد از دست دادن چربی‌هاي اضافی بدن آسان‌تر و سریع‌تر باشد.

 

اما علاوه بر این دو مورد گزینه‌هاي دیگری نیز برای کاهش وزن وجوددارد. در ادامه با بعضی از روش‌هاي عجیب و غیر عادی کاهش وزن آشنا می شویم:

8 روش عجیب و غریب برای کم کردن وزن و لاغری

بو کردن سیب:

مطالعات انجام شده نشان می دهد که بو کردن سیب سبز می تواند اشتهای شما بین دو وعده خوراکی را سرکوب کند. اصلا لازم نیست سیب را گاز بزنید، بو کردن آن به تنهایی کافی خواهد بود. این روش با موز نیز کار می کند. اگر حس گرسنگی زیادی دارید و به خاطر کاهش وزن دوست ندارید، غذای زیادی بخورید، موز یا سیب را بردارید و بو کنید.

 

استفاده از یک روبان:

زنان فرانسوی یک ترفند ساده برای بازرسی غذای مصرفی خود دارند. آن ها یک روبان پارچه‌اي را دور شکم خود و زیر لباس میپوشند. زمانی که روبان تنگ‌تر میشود متوجه میشوند که باید دست از غذا خوردن بکشند و سیر شده‌اند. اینکار به آن ها کمک می کند بطور آگاهانه جلوی مصرف زیاد غذا را بگیرند.

 

عکس گرفتن:

قبل از این‌که خوردن وعده خوراکی خودرا شروع کنید، ازآن عکس بگیرید و به آن نگاه کنید. همانطور که عکس را بررسی میکنید، متوجه مواردی خواهید شد که قبلا آنرا ندیده‌اید. ممکن است سس زیادی به سیب‌زمینی آماده شده اضافه کرده باشید. این یک ترفند ساده است که بشما کمک میکند به صورت آگاهانه جلوی ورود کالری اضافی به بدن را بگیرید.

8 روش عجیب و غریب برای کم کردن وزن و لاغری

نوشتن روی کاغذ:

این ترفند نیز مشابه گزینه قبلی عمل میکند و باعث می شود در مورد خوراکی که میخورید هوشیارتر باشید. یک مجله خوراکی خوب بگیرید و هر چیزی که در روز مصرف می کنید را در آن یادداشت کنید. در پایان هرروز به مقدار خوراکی که مصرف کرده اید نگاه کنید و راه‌هایي برای التیام عادت‌هاي خوراکی خود بیابید.

 

نشستن جلوی آینه:

خوردن غذا جلوی آینه میتواند بشما کمک کند حجم غذای مصرفی خودرا کاهش دهید. دراین صورت در مورد چیزی که می خورید، آگاه‌تر خواهید بود. مطالعه انجام شده نشان میدهد افرادی که وعده‌هاي خوراکی خودرا در جلوی آینه مصرف می کنند ۳۳ درصد کمتر غذا خواهند خورد.

 

شروع بزرگ:

همیشه روز خودرا با بزرگ‌ترین وعده خوراکی شروع کنید. سعی کنید صبحانه رابه طور کامل مصرف کنید. اینکار بشما کمک می کند ساعت‌ها سیر بمانید. شام را تا حد امکان کمتر کنید. دراین شرایط کالری بیشتری از دست خواهید داد.

 

تزیین با رنگ آبی:

آیا تا حالا به این مضمون دقت کرده اید که چرا در رستوران‌ها از رنگ آبی استفاده نمیشود؟ زیرا رنگ آبی می تواند باعث سرکوب اشتهای فرد شود. اگر در اتاقی که با رنگ آبی تزیین شده است غذا بخورید ۳۳ درصد کمتر میل خواهید کرد.

 

مثلاً در بشقاب آبی غذا بخورید. از دستمال کاغذی و سفره آبی استفاده کنید. از بکار بردن رنگ‌هایي هم چون قرمز، نارنجی و زرد که باعث تحریک اشتها میشود، خودداری کنید.

8 روش عجیب و غریب برای کم کردن وزن و لاغری

استفاده از وانیل:

شمع‌هایي که بوی وانیل دارند می توانند اشتهای شما را کمتر کند. افرادی که عاشق خوردن شیرینی و مواد شیرین هستند باید از این شمع‌ها بعد از مصرف وعده خوراکی خود استفاده کنند تا اشتهای خوردن این مواد را نداشته باشند.

 

جدیدترین مطالب سایت