لاغری با موبایل

لاغری با موبایل

لاغری با موبایل

تمرین یوگا یک‌جورهایی مثل نشستن در حالت‌های عجیب و غریب است و واقعا هم همین‌طور است! اما وقتی مرتب انجام شود، این هنر باستانی می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

 

اگر خجالت می‌کشید حرکات یوگا را در جمع شرکت‌کنندگان در کلاس انجام دهید یا فرصت شرکت در این کلاس‌ها را ندارید، این نرم‌افزار را از دست ندهید که با 3 درجه دشواری طراحی شده و 27 جلسه مختلف را شامل می‌شود که در این جلسه‌ها با 145 حرکت مختلف یوگا آشنا خواهید شد.

 

این نرم‌افزار از طریق کلام و نمایش تصویر، حرکات را به شما نشان می‌دهد و می‌گوید که چطور تنفس خود را کنترل کنید.

لاغری با موبایل

یک نفس بدوید

MiCouch

این برنامه شباهت زیادی به یک مربی مجازی دارد. با وارد کردن قد، وزن و سرعت متوسط خود، نرم‌افزار، یک طرح خاص برای تمرین‌های شما پیشنهاد می‌کند. در این طرح تمرین‌ها و ویدئوهایی وجود دارد و درنهایت سرعت و استقامت شما افزایش می‌یابد.

 

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید داده‌هایی درمورد مسافت، سرعت و مقدار کالری مصرفی را محاسبه کنید و همچنین حداقل 400 تمرین قدرتی و نرمشی در آن وجود دارد. یکی دیگر از امکانات آن بررسی میزان استفاده از کفش‌هاست که به کاربر اطلاع می‌دهد چه موقع کفش خود را باتوجه به تمرین تعویض کند.

 

لاغری با موبایل

چقدر چربی دارید؟!

WiScale

برای رسیدن به وزن ایده‌آل باید وزن دقیق و BMI بدنتان را پیدا کنید. این کار معیارهایی برای برنامه تناسب‌اندام شما مشخص می‌کند که برای ادامه راه به شما انگیزه می‌دهند. شما روی ترازو می‌ایستید که به‌طور خودکار با استفاده از وای‌فای وزن شما را به آیفون، آیپد یا آی‌تاچ منتقل می‌کند.

 

بعد هم در یک جدول BMI، توده چربی و توده عضله‌های بدن‌تان را نمایش می‌دهد که این اعداد برای مشخص کردن نوع تمرین‌هایتان بسیار با ارزش هستند.

سالم‌تر از همیشه زندگی کنید!

لاغری با موبایل

 SportyPal Pro

این نرم‌افزار چند ویژگی برتر برای تمرین‌های ورزشی را دردسترس شما قرار می‌دهد. اطلاعاتی مثل سرعت، کالری موردنظر برای سوزاندن، فاصله مسیر و نقشه زمان واقعی با GPS را با دقت می‌تواند به شما نشان دهد. این اپلیکیشن می‌تواند آهنگ تغییر تمام حرکات شما را مانند آهسته دویدن، دوچرخه‌سواری و بسیاری از ورزش‌های دیگر را ثبت کند. حالا شما تمام ابزار موردنیاز برای یک زندگی سالم را دراختیار دارید. فقط کافی است عزم خود را جزم کنید و برای همیشه از شر چربی‌های اضافه خلاص شوید!

هرچه می‌خورید، بنویسید

 

The Eatery

ثابت شده که ثبت تمام وعده‌های غذایی روی کاغذ در کاهش وزن بیشتر موثر است. احتمالا به این دلیل که «یک بشقاب پر از چیپس» در برنامه کاهش وزن، به همان اندازه که مزه‌اش خوب است، خواندنش خوب نخواهد بود! این برنامه کالری غذاها را نمی‌شمرد اما با عادات غذایی شما آشنا می‌شود.

 

به این ترتیب شما یک عکس از غذا، میان‌وعده و نوشیدنی‌هایتان می‌گیرید و براساس مزه، آنها را درجه‌بندی‌ می‌کنید. بعد شما به رژیم غذایی که در طول هفته داشته‌اید، نگاه کرده و تصمیم می‌گیرید تغییرات لازم را در آن ایجاد کنید!

جدیدترین مطالب سایت