با نوشیدنی آمریکایی به راحتی وزن کم کنید !

با نوشیدنی آمریکایی به راحتی وزن کم کنید !

لاغری بدون رژیم با نوشیدنی آمریکایی 

 

مردمان ایران و مخصوصا افرادی که چاق میباشند رژیم برای انها سخت هست در ادامه می توانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

با نوشیدنی آمریکایی به سهولت وزن کم کنید ! در تازه ترین دستاورد علمی ، دانشمندان و محققان توانستند نوعی نوشیدنی را بسازند که بدون نیاز به رژیم خوراکی ، میتاواند شما را لاغر و پرانرژی نماید ! به گزارش تالاب این نوشیدنی در جنگ ها و از طریق سربازها نیز بکار می رود .

 

محققان نوشیدنی ساخته اند که بدون تغییر رژیم خوراکی، چربی هاي بدن فرد را می سوزاند و هم زمان عملکرد فیزیکی و مغزی وی را افزایش میدهد.

 

به گزارش تالاب به نقل از بیزینس اینسایدر، محققان نوشیدنی ساخته اند که بدون رعایت رژیم خوراکی چربی هاي بدن فرد را می سوزاند.

 

با نوشیدنی آمریکایی به راحتی وزن کم کنید !

 

این نوشیدنی که از ماده کتوز ساخته شده در اصل از سمت ارتش ایالات امریکا برای افزایش قدرت سربازان در میدان جنگ طراحی شده هست. چنین نوشیدنی قدرت فیزیکی و مغزی فرد را می افزاید.

 

تالاب به هر حال محققان دانشگاه آکسفورد این نوشیدنی را براساس تحقیقات ۱۰ ساله و با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته اند. اکنون یک استارت آپ در سانفرانسیسکو نسخه تجاری این نوشیدنی رابه نام keto in a bottle ارائه کرده هست. نوشیدنی مذکور از «کتون استر» خالص آماده میشود.

 

این نوشیدنی در حالی ارائه میشود که بعضی محققان معتقدند رژیم هاي خوراکی کم کربوهیدرات خطر ابتلا به سرطان و مریضی قلبی را می افزایند.

 

از سمت دیگر محققان معقتدند این نوشیدنی را میتوان «ماده مغذی چهارم» نیز نامید زیرا با روشی متمایز از کربوهیدرات و پروتئین، انرژی بدن انسان را می افزاید. به عبارت دیگر این نوشیدنی عملکرد فرد را التیام میدهد اما محرک هاي آن مثل کافئین در بدن انسان عمل نمی‌کنند.

 

۲.۲ انس از نوشیدنی حدود ۱۲۰ کالری دارد که هم اندازه انرژی یک موز رسیده هست اما دیدنی آنکه در آن چربی، پروتئین یا کربوهیدرات وجود ندارد.

 

جدیدترین مطالب سایت