از بین بردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش

از بین بردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش

چربی های اضافه شکم را چگونه آب کنیم ؟

3 تمرین حرفه اي برای از بین بردن سریع چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با تمرینان ورزشی را برای شما عزیزان در سایت تالاب قرار دادیم.

 

کاهش وزن و چربی اضافه با تمرین ورزشی: بسیاری افراد قصد دارند که با انجام حرکات ورزشی در خانه وزن خودرا کم کنند و چربی‌هاي ناحیه شکم را آب کنند. با این حال تعداد زیادی از این افراد نمی‌دانند که چه ورزش‌هایي برای انها مناسب‌تر است.

 

همه ی حرکات ورزشی فواید خاص خودرا دارند و میتوانند به نوعی به کاهش چربی بدن کمک کنند. به گزارش تالاب با این حال عده اي از حرکات ورزشی سرعت سوختن چربی‌هاي بدن را افزایش میدهد.

 

سه حرکت ورزشی که تاثیر زیادی بر کاهش چربی‌هاي بدن به خصوص چربی‌هاي شکمی دارند، عبارتند از:

از بین بردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش

1- از بین بردن چربی شکم با تمرین دراز و نشست:

انجام دادن حرکت دراز و نشست به صورت مداوم به افزایش قدرت شکم و میان تنه کمک می کند. بر روی زمین دراز بکشید. کمی زانوها را خم کنید و کف پاها را بر روی زمین قرار دهید. بدن را صاف از روی زمین بلند کنید و به پاها نزدیک کنید دوباره بدن ر بر روی زمین برگردانید . دراین حرکت مراقب باشید که به گردن فشار وارد نشود.

 

بهتر است حداقل چهار بار در هفته‌ این حرکت‌ها را انجام دهید. ورزش کردن به صورت کلی برای سلامتی مفید است . با کاهش وزن بدن احتمال بیماری‌هاي قلبی و بیماری‌هاي مزمن مانند سرطان کاهش پیدا می کند. برای کاهش وزن باید مراقب برنامه غذایی خود نیز باشید و میزن کالری دریافتی را کم کنید.

از بین بردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش

2- از بین بردن چربی شکم با حرکت شنای سوئدی:

تعداد زیادی از افراد تصور می کنند که نمی توانند حرکت شنای سوئدی را انجام دهند و نخستین حرکت سخت است. با این حال حرکت شنای سوئدی فواید زیادی دارد. این حرکت باعث افزایش قدرت عضلات شانه و بازوها می شود. همچنین شنای سوئدی بر روی کمر و میان تنه نیز کار میکنند. حرکت شنای سوئدی به کاهش وزن کمک می کند ودر صاف شدن شکم تاثیر گذار است.

 

برای انجام شنای سوئدی بر روی شکم دراز بکشید. کف دست‌ها را بر روی زمین قرار دهید. دست‌ها را صاف کرده و سپس دست‌ها را خم کرد. بدن را پایین بیاورید. چند بار این حرکت را تکرار کنید.

از بین بردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش

3- از بین بردن چربی شکم با تمرین بالا بردن پاها:

طبق نظر متخصصان ورزشی این حرکت ورزشی برای نیرومند شدن عضلات بالا تنه و میان تنه مناسب است و همچنین به سوختن چربی‌هاي شکم کمک می کند. برای انجام این حرکت بر روی کمر دراز بکشید و دو پا رابه هم چسبانده و باهم از روی زمین بدون خم شدن زانو بالا ببرید. طوریکه پاها با بدن زاویه ۹۰ درجه بسازند. دوباره پاها را پایین بیاورید، اما پاها با زمین تماسی پیدا نکند.

 

جدیدترین مطالب سایت