برای کاهش وزن تدریجی از دمنوش زنجبیل استفاده کنید !

برای کاهش وزن تدریجی از دمنوش زنجبیل استفاده کنید !

کاهش وزن با دمنوش زنجبیل 

امروزه کاهش وزن و لاغری با دمنوش زنجبیل به شیوه هاي طبیعی رایج شده است در ادامه میتوانید برای کاهش وزن تدریجی از دمنوش هاي زنجبیل دار استفاده کنید و تالاب را دنبال نمایید. 

 

زنجبیل بدلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی ها کمک کرده و سموم را ازبدن دفع می‌کند. دراین پست خواص لاغری این ریشه درمانگر را مرور کرده و چند نوشیدنی موثر برای آب کردن چربی هاي شکمی را معرفی می‌کنیم.

بر کسی پوشیده نیست که شکم و اطراف آن جزو نواحی است که چربی ها به این مناطق هجوم آورده ودر آنجا جا خوش می‌کنند. امروز پیر و جوان و حتی کودکان و نوجوانان شکم در آورده اند و این خبر خوبی نیست.

 

به گزارش تالاب عوامل متعددی نیز در بروز این مشکل وجوددارد که تغذیه غلط، مصرف فست فودها و بی تحرکی از مهم ترین آنها هستند. البته روشهای متعددی نیز برای پیش گیری از بزرگ شدن شکم و صاف کردن آن وجوددارد. کلید اصلی این مبارزه در فعال کردن متابولیسم بدن، ورزش ودر پیش گرفتن سبک زندگی درست است.

 
علاوه بر این لازم است که بدن تان را زهر زدایی کرده و عملکرد ارگان هاي حیاتی بدن مانند کبد را تحریک کنید. چون این ارگان وظیفه تبدیل چربی ها به قندها رابه عهده دارد. خوشبختانه درمان هاي طبیعی نیز وجود دارند که به تمیز شدن بدن و مقابله با چاقی کمک میکنند.

 

ویتامین C و آنتی اکسیدان هاي موجود در لیموترش باعث افزایش فواید زنجبیل برای پاک‌سازی کبد و التیام هضم چربی ها می‌شود. ترکیب این دو ماده باعث میشود چایتان خواص زهر زدایی و دیورتیک داشته باشد و چربی بیشتری در ناحیه شکم بسوزانید

 

زنجبیل یکی از این روشهای درمانی طبیعی فوق العاده موثر است و بدلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی ها کمک کرده و سموم را ازبدن دفع میکند. دراین پست خواص لاغری این ریشه درمانگر را مرور کرده و چند نوشیدنی موثر برای آب کردن چربی هاي شکمی را معرفی میکنیم.

 
اندر خواص زنجبیل

زنجبیل یک ریشه درمانگر است که قرن ها بعنوان دارو برای التیام و درمان مشکلات بدن استفاده شده است. این ماده غذایی خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی دارد که به التیام گوارش، کاهش کلسترول خون و دفع سموم انباشته شده در بدن کمک می‌کند. خوشبختانه امروزه خیلی از افراد زنجبیل رابه صورت تازه یا پودر آن وارد برنامه غذایی شان کرده اند. اینکار به لاغری و پاک‌سازی بدن کمک زیادی می‌کند.

مصرف زنجبیل باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و فرآیند گوارش را برای دفع صحیح چربی ها التیام میدهد.

 
زنجبیل همچنین خواص دیورتیک دارد که به دفع مایعات اضافی بدن کمک کرده و مانع از بروز التهاب میشود. از دیگر خواص این ماده غذایی میتوان به فاقد کالری بودن آن اشاره کرد. زنجبیل به سادگی با دیگر مواد ترکیب میشود و اینکار به افزایش خواص آن نیز منجر می‌شود. اگر از چربی شکم شکایت دارید و میخواهید سایزتان کم شود در گام اول تغذیه تان را اصلاح کنید و از مصرف نوشیدنی هاي زنجبیلی که دراین پست معرفی می‌شوند غافل نشوید.

 

روشهای استفاده از زنجبیل برای سوزاندن چربی هاي شکم

رایجترین شیوه استفاده از زنجبیل استفاده از چای این ریشه درمانگر است. با این حال میتوانید با ترکیب آن با مواد دیگر خواص چربی سوزی اش را بالا ببرید.

 

برای کاهش وزن تدریجی از دمنوش زنجبیل استفاده کنید !

مصرف زنجبیل باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود

  
چای زنجبیل و لیموترش

ویتامین C و آنتی اکسیدان هاي موجود در لیموترش باعث افزایش فواید زنجبیل برای پاک‌سازی کبد و التیام هضم چربی ها می‌شود. ترکیب این دو ماده باعث می‌شود چایتان خواص زهر زدایی و دیورتیک داشته باشد و چربی بیشتری در ناحیه شکم بسوزانید.

 

مواد لازم
 آب لیموترش: نصف یک شماره
 ریشه زنجبیل: یک تکه متوسط
 آب: 1 لیوان معادل 250 میلی لیتر
   عسل: اختیاری

 

روش تهیه
آب را داغ کرده و قبل از جوش آمدن زنجبیل رابه آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت چند دقیقه با حرارت ملایم بجوشد و سپس آب لیموترش را اضافه کنید. چای را هم بزنید و اگر مایل هستید کمی عسل نیز اضافه کنید. قبل از وعده هاي غذایی یک فنجان از این چای بنوشید.

 

آب گریپ فروت و زنجبیل

گریپ فروت یک میوه کم کالری است که تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد.

طعم این میوه خوشمزه است و به اسانی با زنجبیل ترکیب میشود.

 

مواد لازم
گریپ فروت: 4 شماره
پودر زنجبیل: 1 قاشق کوچک
 آب لیموترش: اختیاری یک چهارم لیموترش

 

روش تهیه
آب چهار شماره گریپ فروت را بگیرید و با یک قاشق پودر زنجبیل و مقدار کمی آب لیموترش مخلوط کنید. این نوشیدنیها را صبح به صورت ناشتا میل کنید.

 

برای کاهش وزن تدریجی از دمنوش زنجبیل استفاده کنید !

مصرف منظم چای سبز مانع از تجمع چربی شده و میزان کلسترول خون را بازرسی می‌کند

 

چای سبز زنجبیلی

چای سبز بدلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و تأثیر آن در لاغری شهرت زیادی دارد. مصرف منظم چای سبز مانع از تجمع چربی شده و میزان کلسترول خون را بازرسی می‌کند. این چای باعث التیام روند هضم غذا میشود. تهیه چای سبز با اندکی ریشه زنجبیل تأثیر باورنکردنی در التیام سلامتی و حفظ تناسب اندام در کوتاه ترین زمان دارد.

 

مواد لازم
 چای سبز: 1 قاشق «10 گرم»
 زنجبیل تازه: 1 حلقه
 آب: 1 لیوان معادل 250 میلی لیتر

 

روش تهیه
آب را بجوشانید و یک حلقه زنجبیل رابه آن اضافه کنید. اجازه دهید با حرارت ملایم به مدت چند دقیقه بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و یک قاشق چای سبز به آن اضافه کنید. ده دقیقه صبر کنید تا چای سبز دم بکشد. توصیه می‌شود روزانه دو لیوان از این چای بنوشید.

 

چه مدت زمان میتوان از این نوشیدنیها استفاده کرد؟

برای دریافت خواص زهر زدایی این نوشیدنیها میتوانید آنها رابه مدت 1 ماه میل کنید. سپس دوهفته استراحت کرده و دوباره دوره را شروع کنید. یادتان باشد که نمی‌شود پرخوری کنید، چربی زیادی مصرف کنید و تحرکی نداشته باشید و انتظار داشته باشید این نوشیدنیها لاغرتان کنند.

 

حتما میوه و سبزیجات زیادی در برنامه غذایی تان بگنجانید، دور فست فود و غذا هاي چرب را خط قرمز بکشید، مصرف قندتان را کاهش دهید، سر موقع غذا بخورید، خوب بخوابید ودر کنار آن از این نوشیدنیها نیز استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت