معرفی گیاهانی که برای تقویت قوای جنسی عالی هستند

معرفی گیاهانی که برای تقویت قوای جنسی عالی هستند

چه گیاهانی برای بالا رفتن شهوت مناسب هستند ؟ 

 

اگر مزاج کم در روابط عاشقانه و جنسی دارید می توانید این گیاه ها را مصرف کنید اگرچه بهتر هست که به صورت دمنوش بهرهگیری شود .

 

معرفی گیاهانی که برای تقویت قوای جنسی عالی هستند , شهوت کم مشکل تعداد زیادی از افراد در روابط زناشویی هست که متاسفانه طبق آمارهای اعلام شده بیشترین درصد جدایی و طلاق زوجین روابط سرد و عدم شهوت در رابطه جنسی هست .

 

در این بخش از وبسایت تالاب به معرفی برترین گیاهان داروئی برای ازدیاد شهوت میپردازیم . 

 

معرفی گیاه داروئی برای چندان شدن شهوت و تقویت سرو جنسی را در ادامه اماده نموده ایم که امیدواریم برای شما واقع شود.

 

معرفی گیاه داروئی برای چندان شدن شهوت

در زندگی زناشویی مقدور هست فشارهای روحی و روانی روی سرو جنسی یکی از زوجین تاثیر مستقیمی بگذارد و باعث کاهش قوای جنسی آن ها شود ودر نتیجه رابطه زناشویی انها را مختل نماید.

 

شما هم حتما تبلیغات اینترنتی و ماهواره اي زیادی را درمورد تقویت قوای جنسی دیده اید و تبلیغات گسترده اي برای درمان ناتوانی هاي جنسی به عمل آورده اند.

 

اما داروها و راهکارهای این تبلیغات بسیار پرهزینه هست هرچند که عوارض جانبی و ایجاد حساسیت هاي زیادی را نیز به همراه خواهند داشت.

 

برترین انتخاب برای درمان مریضی ها و اختلالات همه ی وقت گیاهان داروئی بوده اند که نقش بسیار موثری را در رفع ناتوانی هاي به همراه داشته اند.

 

گیاهان داروئی زیادی وجود دارند که خواص مخصوصاً اي برای این مشکل دارند اما باید گیاهانی را مصرف نمایید که تاثیر سریعی داشته باشندو همینطور عوارضی نداشته باشند و هچنین برای افراد حساسیت و آلرژی هایي ایجاد نکنند.

 

 

خواص دارچـیـن در قوای جنسی

دارچین پوست درختی بسیار معطر هست. دارچین را از دوران هاي قدیم همچون دارو و غذا بهرهگیری میکردند ودر حال حاضر از پرمصرف ترین ادویه هاي معطر جهان هست.

 

معرفی گیاهانی که برای تقویت قوای جنسی عالی هستند

 

 

خواص مهم دارچین حاوی آثار ضددرد، ضدمیکروب، ضدتهوع، ضداسهال، ضدهیستامین، کاهش دهنده پرفشاری خون، کاهش دهنده چربی خون، محرک و مقوی معده و چند اثر ارزنده دیگر هست.

 

 

یکی از خواص دارچین به علت طبیعت گرم آن، افزایش دهنده شهوت هست. دارچین به صورت پودر میتواند به اشکال گوناگون مصرف شود.

 

مقدار مصرف معمولی و بدون خسارت آن تا ۴ گرم در روز هست و بهتر هست در ۲ یا ۳ نوبت مصرف شود. مصرف مقدار چندان آن باعث بیخوابی و حرکت تند قلب می‌شود.

 

 

پودر دارچین را باید در ظروف شیشه اي رنگی یا فلزی نگه‌داری کرد ودر آن ها را محکم بست تا رایحه آن از بین نرود. همینطور باید آنرا از محل گرم و نور آفتاب حفظ کرد چون باعث کاهش و تخریب رایحه آن شده و از آثار آن کاسته می‌شود.

 

زنـجبـیـل برای تقویت قوای جنسی

زنجبیل یا زنجبیل ریزوم نوعی ریشه گیاهی هست که به صورت متورم و گره دار هست.

 

زنجبیل به دو شکل تازه و خشک در بازار وجوددارد و گاهی نوع خشک آنرا آسیاب و پودر میکنند. زنجفیل طبیعت گرمی دارد و مزه آن تند و سوزاننده هست و دارای رایحه اي قوی و خوش بوست.

 

 

سایت تالاب , زنجفیل از قدیم به خصوص در نواحی شرقی جهان به وفور همچون معطرکننده غذاها، داروها و همچون یک گیاه داروئی مهم بهرهگیری می شده و امروزه یکی از پرمصرف ترین گیاهان داروئی و خوراکی هست.

 

آثار مهم زنجفیل حاوی خاصیت ضدتهوع و استفراغ قوی، ضداکسیدان و ضدسرطان، کاهش دهنده چسبندگی پلاکت ها «رقیق کردن خون»، هضم کننده، محرک و مغذی معده، ضدمیکروب، کاهش دهنده کلسترول، معرق، صفراآور و چند اثر مهم دیگر هست.

 

معرفی گیاهانی که برای تقویت قوای جنسی عالی هستند

 

یکی از آثار زنجفیل، افزایش شهوت جنسی هست. مصرف زنجفیل، تا روزی ۳ گرم بلامانع هست که می‌توان آنرا در ۲ یا ۳ نوبت بهرهگیری کرد.

 

مصرف بیش از حد زنجبیل باعث تحریک مخاط ها میشود و مقدور هست به روده و معده آسیب برساند.

 

افرادی که داروهای قلبی و ضدانعقاد خون مصرف میکنند باید با احتیاط از زنجفیل بهرهگیری کنند.

بتازگی یک محصول استاندارد و صنعتی به نام قطره «آرومین» از زنجفیل به بازار ارائه شده که در داروخانه ها موجود هست و بدون نسخه در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.

 

این قطره را میتوان روزی ۱ تا ۳ نوبت و هر نوبت ۴۰ قطره در آب یا مایعات دیگر رقیق و مصرف کرد. همینطور می‌توان آنرا در چای یا غذا هم مورد بهرهگیری قرار داد.

 

فـلفـل «سبز یا قرمز» و درمان ناتوانی جنسی

فلفل سبز گیاهی هست که از میوه هاي آن بهرهگیری می‌شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه هست که با گذشت دوران و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ میدهد و بتدریج قرمز میشود.

 

 

فلفل از ادویه هاي تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت هاي شرقی جهان مورداستفاده قرار میگیرد.

 

به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی مشابه شمع هاي طبی و پمادهایی از فلفل آماده میشود که همچون ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد.

 

 

معرفی گیاه داروئی مهم‌ترین آثاری که تا کنون در مورد فلفل مطالعه و به ثابت رسیده هست حاوی آثار ضددرد، رقیق کننده خون «افرادی که خونشان غلیظ هست»، ضدمیکروب، ضدسرطان، آنتی اکسیدان، ضدنفخ و اسپاسم، ضدتب، محرک گردش خون، معرق، محرک و مقوی معده، هضم کننده غذا، اشتهاآور، کاهش دهنده چربی خون و آثار دیگر هست.

 

با دقت به طبیعت گرم قابل دقت، فلفل دارای اثر افزایش قوای جنسی هست و جزو ادویه هاي محرک قلمداد میشود. مصرف فلفل درحد خوراکی بدون عارضه هست و فقط مقدور هست برخی افراد به آن حساسیت داشته باشند. مصرف بیش از اندازه فلفل مقدور هست باعث التهابات غشای مخاطی روده و معده شود.

 

خواص گیاه پنـج انـگشـت در سرو جنسی

یک داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش شهوت، پیشگیري از بی میلی و سردمزاجی میشود، قطره ویتاگنوس «Vitaxnus» هست که به شکل قرص هم ارائه شده هست.

 

این دارو از گیاه پنج انگشت «Vitex agnus – castus» تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد بهرهگیری قرار میگیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار هست.

 

آثار مهم این قرص و قطره حاوی آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال هاي یائسگی، مفید در کیست هاي رحم و تخمدان، مفید در فیبروم، پیشگیری از تنبلی تخمدان، مفید در برخی ناباروری ها، خوب در رفع آکنه و جوش صورت خانمها و انواع دیگر مشکل هاي زنان هست که مرتبط به اختلال هاي هورمونی هست.

 

سایت تالاب , معرفی گیاه داروئی ویتاگنوس با عمل تنظیم هورمون ها افزون بر آثار ذکرشده میتواند در بی میلی و سردمزاجی خانمها خوب باشد. این داروی گیاهی به دو شکل قرص و قطره تهیه شده و دارای آثار یکسانی هست.

 

ویتاگنوس در تمام داروخانه هاي ایران و بدون نسخه به مصرف کنندگان ارائه می‌شود. اطلاعات ضروری در راهنمای همراه دارو ارائه شده هست.

 

ماده هاي دیگری که در افزایش شهوت میتوانند مفید باشند حاوی: انار، انجیر، پسته، خرما، جوز بویا، کنجد، نخود، نارگیل، برنج، شاهی و خارخسک میباشند.

 

جدیدترین مطالب سایت