رابطه ی بین مشکلات روانی و بلوغ زودرس دختران

رابطه ی بین مشکلات روانی و بلوغ زودرس دختران

بلوغ زودرس و مشکلات روانی

مشکلات روانی می تواند بر چیزهای گوناگونی بوجود بیاید در ادامه می توانید با رابطه ي بین مشکلات روانی و بلوغ زود رس دختران تالاب را دنبال نمایید .

 

بلوغ زودرس دختران , به گفته محققان، دختری که در سنین پایین، احتمالا در سن ۷ سالگی، به بلوغ جنسی میرسد در دسترس ریسک ابتلا به افسردگی و رفتارهای ضداجتماعی که حداقل تا دهه ۲۰ زندگی اش ادامه دارد، است.

 

جین مندل، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کرنل کشور آمریکا، دراین باره می‌گوید: «دخترانی که نسبت به همسن و سال هاي خود زودتر به بلوغ جنسی می‌رسند در طول دوره نوجوانی بیشتر مستعد ابتلا به مشکلات روان شناختی هستند.»

 

دراین مطالعه، تیم تحقیق وضعیت حدود ۸۰۰۰ دختر جوان را تا اواخر دهه ۲۰ سالگی بررسی کردند.

 

مندل در ادامه می افزاید: «دخترانی که زودتر به بلوغ جنسی میرسند با علائم افسردگی بیشتر و رفتار ضداجتماعی بیشتر در مقایسه با همسن و سال هایشان مواجه هستند.»

 

به گزارش تالاب به گفته وی، «تحقیقات دیگر نشان میدهد چاقی و قرارگیری در دسترس موادشیمیایی مختل کننده غدد درون ریز هم دراین زمینه نقش دارند. اینگونه مواد در مواد پلاستیکی و مواد ضداشتعال یافت می‌شوند.»

 

محققان تاکید میکنند با وجودیکه هنوز دلیل بلوغ زودرس کاملا مشخص نیست، اما مطالعه جدید نشان می‌دهد که پیامد های آن همان‌ گونه تداوم خواهد داشت.

 

جدیدترین مطالب سایت