درمان عفونت واژن با سیر + روش استفاده از سیر برای درمان عفونت واژن زنان

درمان عفونت واژن با سیر + روش استفاده از سیر برای درمان عفونت واژن زنان

درمان عفونت و سوزش واژن با روش های طبیعی

خواص سیر در درمان عفونت واژن در زن و دختر

درمان عفونت و سوزش واژن زنان با روش های زیر:

واژن زنان اندامی بسیار حساس است و در صورت عفونت می تواند مشکلات بسیاری در سلامت و زیبایی فرد نیز به وجود بیاورد .اگر مي‌خواهيد بدانيد چگونه مي‌توانيد با مصرف سير از شر عفونت واژن خلاص شويد با ما همراه باشيد!

 

به گزارش تالاب ما دراين مقاله بهترين‌ روش‌های استفاده از سير براي درمان اين عارضه رابه شما نشان خواهيم داد؛ راه‌هايي که بطور قطع نتايج مثبتي در درمان و از بين رفتن عفونت بشما خواهد داد.

 

مصرف سير براي عفونت واژن يکي از راه های درمان خانگي عفونت واژن مي‌باشد. يک حبه سير مي‌تواند به راحتي عفونت ناشي از مخمرها را از بين ببرد. اگر عفونت در مراحل اوليه باشد آسان‌تر درمان مي‌شود.

 


حتما بخوانید:  تشخیص عفونت واژن | درمان عفونت واژن در زنان و دختران (انواع عفونت واژن)


 

روش اول درمان عفونت واژن با استفاده از سير:

 

درمان عفونت واژن با سیر + روش استفاده از سیر برای درمان عفونت واژن زنان

 

يک حبه سير تازه برداريد و پوسته رويي ان‌را بگيريد و هنگام خواب، حبه سير را در واژن قرار دهيد. صبح وقتي بيدار مي‌شويد سير را در آوريد و دور بياندازيد. سير باعث مي‌شود که ترشحات واژني رقيق‌تر و آبکي‌تر شود.

 

انجام اين روش براي يک شب، کافي است و عفونت واژن را کامل برطرف مي‌کند ولي گاهي بايد اينکار را يک شب ديگر هم تکرار کرد؛ تا جايي‌که ديگر خارش و سوزش کاملا از بين مي‌رود.

 

به گزارش تالاب: دليل اين‌که اين روش درماني در هنگام خواب انجام مي‌گيرد اين است که بين واژن و دهان رابطه است. اين امر سبب مي‌شود تا با قرار گرفتن حبه سير در واژن، مزه سير در دهان جريان پيدا کند. براي بيشتر مردم، تحمل اين بوي تند بسيار سخت است به همين دليل توصيه مي‌شود که اين اقدام درماني در هنگام خواب انجام گيرد.

 

نکات مهم در خصوص استفاده از سير:

– يک حبه سير را از بوته جدا کنيد و پوسته رويي ان‌را بگيريد. ان‌رابه دونيم تقسيم کنيد. از داخل ان يک نخ رد کنيد تا بتوانيد بعداً به راحتي ان‌را بيرون بي‌آوريد.

 

– يک نيمه ان‌را شب، هنگام خواب در واژن قرار دهيد. اغلب زنان به محض انجام اينکار در دهان خود مزه سير را احساس مي‌کنند به همين دليل توصيه مي‌شود که اين اقدام در هنگام روز و بيداري صورت نگيرد.

 

– سير ممکن است با مدفوع صبح دفع شود ولي اگر اين اتفاق نيافتد اکثر خانم‌ها آسان‌تر هستند که انگشت خودرا در دهانه واژن بچرخانند و سير را خارج کنند. به ياد داشته باشيد که سير هيچ وقت از دهانه رحم وارد رحم نمي‌شود؛ گم هم نمي‌شود. فقط ممکن است بين دهانه رحم و لبه واژن برود.

 

– بيشتر وقت‌ها تا زماني‌که سير در واژن است همواره مزه سير در دهان احساس مي‌شود. پس اگر هنوز هم مزه ان را احساس مي‌کنيد به اين معني است که هنوز ان را کامل از واژن خارج نکرده ايد. براي بيشتر زنان، اولين مرتبه انجام اينکار و خارج کردن سير دشوار است.

 

– براي آسان خارج نمودن سير، قبل از قرار دادن ان در واژن، کمي نخ از درون حبه رد کنيد. شما که دلتان نمي‌خواهد خودرا آزار کنيد! پس به آرامي و با ملايمت اينکار را انجام دهيد و حواس‌تان باشد تا ناخن‌های بلند در بدن ايجاد خراش نکنند.

درمان عفونت واژن با سیر + روش استفاده از سیر برای درمان عفونت واژن زنان

روش دوم درمان عفونت واژن با آب سير، گوجه فرنگي و هويج

اين دستور براي درمان عفونت واژن با سير و بخصوص در دوران بارداري توصيه مي‌شود. عدم تعادل هورموني و درنتيجه بروز عفونت در دوران بارداري در زنان شايع مي‌باشد. مراحل زير را دنبال نمائيد:

 

2 تا 4 دانه حبه سير پوست کنده رابه همراه يک شماره هويج، يک شماره ساقه کرفس و دو شماره گوجه فرنگي در مخلوط کن بريزيد.

 

ترکيبات فوق را انقدر مخلوط کنيد تا شبيه به اسموتي شده و مقداري نمک و فلفل به ان بيفزاييد، ترکيب حاصله را بخوبي بهم بزنيد و ان را هرروز به همراه صبحانه ميل کنيد.

 

جدیدترین مطالب سایت