چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

کنترل درمان آلرژی 

آلرژی یکی از مریضی هاي ناب هست که میتواند افراد را بسیار اذیت کند و حتی چشم هاي او را بسیار قرمز کند .

 

برای بهره مندی از این روغن هاي لازم که علائم آلرژی را نظارت میکنند، شما باید مطمئن شوید که این روغن باکیفیت بالا و ارگانیک میباشند. آلرژی یک حالات رایج هست و زمانی اتفاق میوفتد که سیستم ایمنی بدن شما به عوامل خارجی مثل گرد و غبار، واکنش نشان میدهد. این اتفاق زمانی میوفتد که بدن شما هیستامین ساخت میکند؛ ماده اي که سبب التهاب و تحریک در قسمت هاي تنفسی شما میشود.

آلرژی یک مریضی جدی نیست ولی علائم آن می‌تواند آزاردهنده باشد و حتی مشکلات بینایی ناشی ازآن انجام بعضی امور روزمره را برای شما مشکل میکند.

خوشبختانه، درمان هاي طبیعی برای رفع علائم آلرژی وجود دارد. همچون مثال، اسانس هاي لازم به سبب خاصیت آنتی هیستامینی و ضد التهابی به نظارت علائم آلرژی کمک میکنند.

 
درمان آلرژی با روغن نعنا
به گزارش تالاب مطالعات نشان داده هست که روغن نعنا ضد التهاب هست. این ماده سبب کاهش علائم اختلالات التهابی مزمن مثل رینیت «التهاب مخاط بینی» و آسم برونشی می‌شود. همینطور این ماده همچون یک خلط آور می‌تواند در درمان آلرژی، سینوزیت، سرفه و سرماخوردگی موثر باشد. روغن نعنا با آرام کردن ماهیچه هاي بینی باعث بیرون آمدن مخاط و مواد حساسیت زا می‌شود. برای کاهش التهاب می‌توانید مستقیما یک یا دو قطره خالص ازآن را سرو کنید. روغن نعناع کمی رابه آب جوش افزون کنید و بخارات رابه مدت پنج دقیقه وارد سیستم تنفسی خود کنید.

 

چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

روغن نعنا ضد التهاب هست و برای درمان آلرژی خوب هست

  
درمان آلرژی با روغن بابونه
دارای خواص ضد التهابی و آرامبخش هست. این روغن به مبارزه با علائم آلرژی کمک می‌کند. مصرف روغن بابونه باعث کاهش احتقان و از بین رفتن قرمزی چشم می‌شود و تحریکات پوستی و خارش را از بین میبرد. می‌توانید این روغن را روی پشت، سینه و گردن ماساژ دهید. یک قاشق چای خوری از روغن بابونه را می‌توانید به یک فنجان آب گرم افزون کنید و روزی دو بار آن را بنوشید. 

 

چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

روغن بابونه, به مبارزه با علائم آلرژی کمک میکند

  
روغن اوکالیپتوس برای درمان آلرژی با 
این اسانس یکی از درمان هاي موثر برای مشکلات و مریضی هاي تنفسی هست. ترکیبات فعال روغن اوکالیپتوس منتهی به تسکین احتقان بینی میشود و از تنفس شما در برابر عفونت هاي ویروسی و باکتریها حمایت می‌کند. قدرت آنتی هیستامینی این اسانس باعث کاهش حساسیت فصلی میشود. مقدار کمی روغن اوکالیپتوس رابه آب جوش افزون کنید. آنگاه، بخارات را برای مدت پنج دقیقه وارد ریه کنید.  

 

چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

درمان آلرژی

اسانس لیمو و درمان آلرژی
این ماده میتواند سیستم لنفاوی بدن را التیام بخشد و شرایط تنفسی را بهتر کند. طبق مطالعات روغن لیمو میتواند از رشد باکتری در محیط جلوگیري کرده و سیستم ایمنی را تقویت کند. با اسپری کردن این ماده در منزل میتوانید عوامل حساسیت زا و باکتریها را نابود کنید. یک یا دو قطره از عصار این گیاه را با یک لیوان آب آمیخته کرده و آن را بنوشید تا میزان متعادلPHرا در بدن خود حفظ کنید. همینطور می‌توانید در هنگام شست و شوی لباسها آن رابه مواد شوینده خود افزون کنید یا چند قطره ازآن را روی پرده، ملحفه و فرش اسپری کنید تا باکتریها را از بین ببرد.   

 

چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

درمان خانگی آلرژی

 

  
روغن اسطوخدوس برای درمان آلرژی
یک محصول آرامش بخش هست که به کاهش التهاب راه هاي هوایی شما کمک میکند. مصرف این اسانس بخصوص زمانی که گریبانگیر عفونت هاي ویروسی هستید، پیشنهاد میشود. مصرف روغن اسطوخدوس منتهی به کاهش تراکم عطسه میشود و برای کاهش خارش ناشی از آلرژی و حساسیت موثر هست. وقتی احساس کردید که آلرژی به سراغتان آمده، چند قطره از این گیاه رابه کف دستانتان بمالید، دستانتان را جلوی بینی خود گرفته و نفس عمیق بکشید. برای فصل هاي حساسیت زا بهتر هست همه ی وقت اندکی پنبه آغشته به عصاره اسطوخودوس رابه همراه داشته باشید.    

 

چگونه آلرژی را تا حدی کامل مهار کنید ؟

درمان آسان آلرژی

 

جدیدترین مطالب سایت