تولید پانسمان فوری کاهش درد دندان

تولید پانسمان فوری کاهش درد دندان

تولید نوعی پانسمان فوری کاهش درد دندان

در زمان درد در ناحیه دندان نمی‌دانید از چه دارویی بهرهگیری نمایید تا زودتر از درد خلاص شویم با ما در سایت تالاب باشید پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان پیروز شدند با بهرهگیری از هیدروکسید کلسیم نوعی پانسمان ساخت کنند که نه تنها دردهای دندانی را کاهش میدهد، بلکه قابلیت ضدپوسیدگی نیز دارد.

به گزارش تالاب: پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان پیروز شدند با بهرهگیری از هیدروکسید کلسیم نوعی پانسمان ساخت کنند که نه تنها دردهای دندانی را کاهش می دهد، بلکه قابلیت ضدپوسیدگی نیز دارد.

 

ساخت پانسمان فوری کاهش درد دندان

قسمتی از این چسب پانسمان فوری دندان از موادی مثل اوژنول، زینک اکسید، لیدوکائین هیدرواکسید کلسیم،‌ گچ پانسمان و فویل تشکیل شده، به علاوه بخش دیگری از این پانسمان متشکل از مواد تکسین‌ دهنده و ضد درد،‌ ضد التهاب و ضد پوسیدگی هست.

 

پانسمان فوق به صورت مایع نبوده که با بذاق دهان ترکیب شود و وارد معده گردد. این محصول در محل معین قرار داده شده و فویل روی آن را حالت میدهد و بیمار با کمی فشار فک قادر خواهد بود فویل را از روی آن بردارد.

 

چسب پانسمان دندان درون محفظه‌اي حبابی شکل قرار دارد، زمانی که از محفظه خارج میگردد پس از ۱۰ دقیقه سخت و بعد از گذشت ۶۰ دقیقه تحمل فشار، جویدن عادی خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت