روش هایی برای جلوگیری از آرتروز در هوای سرد

روش هایی برای جلوگیری از آرتروز در هوای سرد

روش هایی برای جلوگیری از آرتروز در هوای سرد 

همان طور که میدانیم داریم به بهار نزدیک تر میشویم و ممکن هم هست هوا سرد تر شود در ادامه با روش هایی برای جلوگیری از آرتروز در هوای سرد سایت تالاب را دنبال کنید.

 

بر طبق اطلاعات این مطالعه، افراد مبتلا به آرتروز که دچار کمبود ویتامین D بودند در مقایسه با افراد مبتلا به آرتروزی که ویتامین D کافی داشتند، بطور قابل توجهی بیشتر دچار زانو درد و کاهش کارایی بودند. این نتایج، بدون در نظر گرفتن وزن هر فرد، بدست آمد. شرکت کنندگان چاق این مطالعه، به احتمال زیاد از کمبود ویتامین D رنج می‌بردند.

 

دکتر تونی گلوور، یکی از نویسندگان این مطالعه و استاد دانشگاه فلوریدا می‌گوید: کمبود ویتامین D از راه‌های مختلفی به زانوهای شما صدمه می‌زند. اول اینکه کمبود ویتامین D، میزان التهاب شما را افزایش میدهد که به نوبه خود، میزان حساسیت به درد مربوط به آرتروز را بیشتر می‌کند. سطح ویتامین D بسیار پایین، تحلیل استخوان را نیز افزایش می‌دهد که باعث کاهش کیفیت استخوان می‌شود.

 

گلوور می‌گوید: کمبود ویتامین D یک مشکل فراگیر است. در واقع یک مطالعه جدید توسط مجله تحقیقات تغذیه‌ای دریافته که تقریبا ۴۲% از آمریکایی‌ها، بطور خطرناکی دچار کمبود ویتامین D هستند. شما بیشتر ویتامین D مورد نیازتان را از قرارگیری در معرض نورخورشید دریافت می‌کنید. بنابراین تمام مشکلات مربوط به کمبود ویتامین D معمولا در فصل زمستان که اکثر مردم، نور خورشید کافی دریافت نمی‌کنند، بروز می‌کند.

 

 به گزارش تالاب گلوور می‌گوید: یک آزمایش خون ساده که توسط پزشک شما درخواست می‌شود، می‌تواند تعیین کند که آیا کمبود ویتامین D دارید یا خیر. اگر دچار کمبود باشید، مصرف یک مکمل ویتامین D بمدت چند ماه، می‌تواند به شما کمک کند که سطح ویتامین D بدنتان را بالا ببرید.

 

احتمال دریافت ویتامین D بیش از حد، بسیار کم است با اینحال مقدار ویتامین D مورد نیاز شما به وزن و ترکیب بدنتان بستگی دارد. بدن شما، ویتامین D را در سلول‌های چربی ذخیره می‌کند یعنی افرادی که چربی بدن بیشتری دارند، برای محدود کردمن میزان درد و کاهش کارایی به ویتامین D بیشتری نیاز دارند.

 

اگر درد و کاهش توان حرکتی، برای نگران کردن شما درباره میزان ویتامین D بدنتان، کافی نیستند به یاد داشته باشید بیشتر تحقیقات دریافته‌اند که کمبود ویتامین D، خطر ابتلا به زوال عقل را دو برابر می‌کند.

جدیدترین مطالب سایت