فواید گردو و تاثیر گذاری فوق العاده بر تناسب اندام و کاهش وزن

مجموعه : تغذیه سالم
فواید گردو و تاثیر گذاری فوق العاده بر تناسب اندام و کاهش وزن

تاثیر گذاری گردو بر کاهش وزن 

 

گردو برای کاهش وزن و لاغری بسیار تاثیرگذار میباشند در ادامه میتوانید با فواید گردو و تاثیر گذاری بی مشابه بر تناسب اندام و کاهش وزن تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب معجزه گردو برای کاهش وزن : گردو سرشار از چربی هاي خوب هست . چربی هاي خوب چربی هایي میباشند که کلسترول بد خون را پایین آورده و کلسترول خوب خون را بالا می‌برد .

 

گردو باعث پشتیبانی از پوست ، استحکام استخوان ، تنظیم متابولیسم بدن ، تقویت هوش و حافظه ، درمان کننده درد مفاصل ، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ، تنظیم کننده فشار خون و خوب برای پوست و مو هست .

 

گردو گردش خون را التیام بخشیده و از مریضی هاي قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند و صفرا را التیام می بخشد . این‌ها تنها بخشی از فواید گردو میباشد . گردو منبع غنی منگنز و مس ، منیزیم و فسفر ، آهن و کلسیم و و مقدار کمی سدیم و نمک هست . گردو شامل ویتامین B3 ،  B6 ، B5 ، E ، B2 میباشد که بسیار برای بدن موثر هست .

فواید گردو و تاثیر گذاری فوق العاده بر تناسب اندام و کاهش وزن

میزان کالری موجود در گردو :

هر ۱۰۰ گرم گردو ۶۴۵ کالری دارد . کالری گردو چندان هست اما مصرف آن باعث افزایش سوخت و ساز بدن و متابولیسم می شود برای همین باید وقتی نیت دارید گردو مصرف کنید سایر کالری هاي دیگر از مواد خوراکی در طول روز را کاهش دهید چون گردو بطور کامل انرژی مورد نیاز بدنتان را فراهم سازی می‌کند و به ارحتی باعث کاهش وزن شما می‌شود .

 

گردو باعث لاغری و تناسب اندام میشود ؟

گردو به علت داشتن چربی هاي امگا ۳ اگر بطور منظم ودر مقدار مناسب مصرف شود کم کم باعث کاهش اشتها شده و به کاهش وزن کمک می‌کند . گردو خطر ابتلا به دیابت و چاقی ها مفرط را کاهش می‌دهد . افرادی که بطور منظم گردو را در رژیم خوراکی خود قرار می‌دهند کم کم نسبت به مصرف شیرینی ها ، غذا هاي پرکالری و پر حجم و چرب بی سرو شده و علاقه خود رابه خوردن انها از دست میدهند .

 

در واقع کسانی که گردو را در رژیم خوراکی خود قرار داده اند بعد از مدتی بخشی از مغز آن ها به نام اینسولا فعالیتش بیشتر شده اینبخش از مغز در نظارت اشتها دخالت داشته و باعث می‌شود سرو به غذا خوردن در افراد کاهش پیدا کند در نتیجه این افراد کاهش وزن محسوسی داشته باشند .

 

فواید گردو و تاثیر گذاری فوق العاده بر تناسب اندام و کاهش وزن

آیا گردو سبب سوختن چربی ها و کاهش وزن  میشود ؟

گردو همچون یک ماده خوراکی خوب برای چربی سوزی شناخته شده هست . مصرف گردو باعث افزایش حساسیت به انسولین می شود ودر کاهش وزن موثر هست .گردو جز دسته موادی هست که خاصیت  MUFA  دارد یعنی دارای چربی موثر بوده و چربی هاي زیان آور و اشباع شده ندارد .این چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر میباشند. 

 

اثبات شده که این چربی هاي خوب چربی هاي دور شکم و پهلو رابا افزایش یک سوخت ساز مناسب از بین می برند. در واقع داشتن یک رژیم خوراکی سرشار از MUFA ها مانند گردو و ماهی در آب شدن چربی هاي دور شکم و پهلو کارآمد هست .

 

مصرف MUFA ها نه تنها ضرری برای بدن ندارد باعث کاهش کلسترول بد خون شده و پروتیین ها و فیبر بدن را فراهم سازی میکند و برای سلامت قلب بسیار خوب هست .

 

در مصرف MUFA ها حتی ضروری نیست رژیم بگیرید بلکه با مصرف هر روز و به اندازه این مواد خوراکی می‌توانید امیدوار باشید که بزودی از شر چربی هاي شکم و پهلو راحت شده و اندامی متناسب و خوش فرم داشته باشید و میزان دلخواه وزن کم کنید .

فواید گردو و تاثیر گذاری فوق العاده بر تناسب اندام و کاهش وزن

جدیدترین مطالب سایت