آیا دستمال توالت رنگی و معطر سرطان زا است؟

آیا دستمال توالت رنگی و معطر سرطان زا است؟

 دستمال توالت رنگی و معطر سرطان زا است 

با این که دستمال های زیبای رنگی باعث زیبایی در توالت ها می شوند ولی از تحقیقاتی که دانشمندان در پی این موضوع ادامه مطلب را در سایت تالاب مشاهده نمایید کارشناسان هشدار می دهند افراد و بویژه خانم ها به هیچ وجه از دستمال توالت های رنگی استفاده نکنند، دلیل این امر وجود انواع مواد سمی به عنوام رنگ در این محصولات بهداشتی آرایشی است.

 

گفتنی است، کارشناسان با بررسی بر روی مواد تشکیل دهنده این دستمال ها، بیماری های زیر را ناشی از آنها می دانند.عفونت های قارچی، بویژه در خانم ها به دلیل وجود مواد سمی و التهاب زا در این محصولات است

 

بی توجهی به سرطان روده، هر فرد باید وضعیت مزاجی خود را هر روز کنترل کند و در صورت مشاهده خون در ادرار یا مدفوع خود سریعا به پزشک مراجعه کند زیرا می تواند نشانه سرطان باشد، رنگ تند برخی از این دستمال های توالت اجازه نمی دهد تا فرد به طور صحیح به معاینه روزانه خود بپردازد.

 

سرطان دهان رحم و عفونت های مجاری ادراری نیز یکی دیگر از عوارض استفاده از این محصول خطرناک است زیرا در آن مواد التهاب زا چون فرمالدئید و کلر وجود دارد و بویژه برای بانوان می تواند میبب ابتلا به بیماری های خطرناک باشد.

 

آلودگی محیط زیست هم یکی دیگر از عوارض استفاده از این نوع محصولات رنگین است زیرا آنها بسیار کندتر جذب طبیعت می شوند و فرآینده تجزیه آنها به طبیعت طولانی و زمان بر است.

 

در عین حال دستمال توالت سفید هم می تواند باعث آلرژی و التهاب در بدن افراد شود و خالی از عیب نیست، زیرا تولید کنندگان برای سفید نشان دادن دستمال ها به آنها آب کلر اضافه می کنند، هرچند که برخی از مخالفان این نظر می گویند گاز کلر درآن موقتی است و هنگام استفاده به یک ماده فرار تبدیل شده و خطری برای انسان ندارد.

 

جدیدترین مطالب سایت