نکاتی در مورد عمل سخت آلت تناسلی مردان

نکاتی در مورد عمل سخت آلت تناسلی مردان

آیا آلت تناسلی مردان باید عمل شود ؟ 

دریک حدی از عمر می‌رسند برخی از آقایان که باید پروستات خودرا عمل کنند و این عمل یکی از سخت ترین جراحی هاي دنیا هست . 

 

به گزارش تالاب جراحی هاي دستگاه تناسلی مردان حاوی جراحی هاي کیسه بیضه و جراحی هاي مربوط با آن در ناحیه شکمی «جراحی عوارض تومورهای بیضه» و یا کشاله ران «جراحی واریس هاي بیضه و یا واریکوسل» می باشد. مواظبت هاي عمومی شبیه همان مواظبت هاي جراحی مثانه می باشد فقط در برخی موارد تفاوت وجود دارد که در زیر به انها اشاره میشود.

 

√ طبق معمول پس از جراحی هاي دستگاه تناسلی سوند گذاشته نمیشود، ولی گذاشتن لوله یا درن در محل زخم رایج هست. این لوله غالباً 1-3 روز پس از جراحی خارج می‌شود که برای تخلیه خون و ترشحات زخم می باشد. در جراحی هاي شکمی نیز این چالش صادق هست.

 

√ استراحت کامل در 1-2 روز اول پس از جراحی دستگاه تناسلی دقیقا لازم هست.

 

√ دوران بهبودی پس از عمل دستگاه تناسلی غالباً بسیار کوتاه بوده، بین 5-7 روز هست.

 

√ در عمل وازکتومی برای نظارت باروری عمل زناشویی پس از 24 ساعت مشکل ندارد. در حالی‌که در اعمال جراحی باز کردن لوله هاي منی، منع زناشویی تا یک ماه تمام پیشنهاد میشود. در بقیه موارد پس از 3-5 روز رابطه جنسی بدون مانع هست.

 

√ کبودی محل عمل جراحی و ترشح مایع از محل زخم پس از جراحی رایج هست که مقدور هست تا یک هفته نیز به درازا بکشد.

 

√ در جراحی ها شکمی عوارض تومورهای بیضه «خارج کردن غدد لنفاوی پشت شکمی» مقدور هست توانایی جنسی به شدت مختل شود و انزال منی قطع گردد. جراح شما گذشته از انجام جراحی شما را در جریان مشکلات احتمالی قرار می‌دهد.

 

√ تورم ناحیه عمل بسیار رایج هست که مقدور هست حتی تا چند هفته برای از بین رفتن کامل آن دوران لازم باشد.

 

√ پوشیدن لباسهای زیر تنگ و چسبان در کاهش تورم ناحیه عمل کمک کننده هست.

 

√ بهرهگیری از داروهای مسکن بجز آسپرین پس از عمل جراحی دستگاه تناسلی در کاهش درد و مشکلات بیماران بسیار کمک کننده هست.

 

√ غالباً موارد جراحان از بخیه هاي قابل ربایش در جراحی هاي دستگاه تناسلی بهرهگیری می‌کنند. بنابر این نیازی به مراجعه برای کشیدن بخیه ها وجود ندارد. در موارد نادر بخیه هاي غیر قابل ربایش را باید 7-10 روز پس از جراحی خارج نمود.

 

√ غالباً ضرورتی به بهرهگیری از آنتی بیوتیک پس از جراحی هاي این منطقه نمی باشد، بجز در جراحی مریضی عفونی شدید کیسه بیضه که در افراد دیابتی رایج هست و مقدور هست درمان زخم تا چند هفته به درازا بکشد.

 

جدیدترین مطالب سایت