روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

چه ورزشی سینه ها را خوش فرم میکند 

 

با ورزش هایي آشنا می شویم که برای سفت شدن و خوشگل شدن سینه ها بی مشابه میباشند در ادامه میتوانید با روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها تالاب را دنبال نمایید.

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها , برای بزرگ‌تر شدن تصویرها میتوانید کلید ctrl را گرفته و هم دوران دکمه گردان موس را بچرخانید تا عکسهای یا صفحه به میزان دلخواه کوچک یا بزرگ شود.

 

به گزارش تالاب ابتدا به مهم‌ترین عواملی که باعث افتادگی و شل شدن و بد فرم شدن سینه هاي خانمها می شود اشاره اي می شود.

 

۵ عامل که باعث شل شدن و افتادگی سینه‌ ها می شود
سایت تالاب،  دوست نداریم خبر های بد بشما بدهیم، اما حقیقت این هست که بعضی از شل‌شدگی‌هاي سینه قابل پیشگیری نیستند. بچه‌دار شدن، شیردهی و بالا رفتن سن، همه ی این‌ها سبب کاهش قابلیت ارتجاعی کلاژن، بافت پیوندی زیر پوست، شده و سینه ها را شل‌تر میکند.

 

این مسئله می تواند با ژنتیک شما هم در تماس باشد. اگر مادرتان سینه‌هایي شل دارد، شما هم در معرض آن قرار دارید.

 

خیلی از عادت‌هاي شما که مقدور هست به نظرتان برسد هیچ ارتباطی با افتادگی سینه‌ها ندارد، میتواند با آن مربوط باشد. بنابر این اگر از این عادت‌ها دوری کنید، فرم سینه‌هایتان بهتر خواهد ماند.

 

همینطور بد نیست بدانید که در پژوهش جدیدی که در دانشگاه UCLA انجام گرفت، مشخص شد که بافت سینه دو تا سه سال سریعا‌تر از بافت‌هاي دیگر بدن پیر می شود.

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

– کشیدن سیگار
حتی سینه ها هم از آسیب‌هاي سیگار در امان نیستند. کشیدن هر میزان سیگار، با کاهش ذخیره خون در سطح پوست، پوست را ضعیف و پیر می کند.

 

– بالا و پایین رفتن چندان وزن
بالا و پایین رفتن وزن تا ۵-۴ کیلو اشکالی ندارد اما شُل و سفت کردن رژیم‌خوراکی که باعث بالا و پایین رفتن وزن تا ۱۵-۱۰ کیلو میشود، مطمئناً نمی‌تواند تاثیر خوبی روی سینه‌هایتان داشته باشد. هر دوران که وزنتان بالا یا پایین می رود، بافت‌هاي سینه شل‌تر می شوند.

 

– عدم بهرهگیری از کرم ضدآفتاب
قرار گرفتن پوست درمعرض اشعات UV بدون پوشش محافظ کرم ضدآفتاب، می تواند سبب چروک شدن زودرس پوست شده و با کشیدن کلاژن و آسیب رسیدن به پوست، سینه‌هایتان نیز همین تاثیر را خواهند گرفت.

 

– عدم بهرهگیری از سینه بندهای سفت
چه سوتین گشادی باشد که طبق معمولً تن‌تان میکنید و چه سوتین ورزشی‌تان، اگر سینه‌هایتان به خوبی نگه داشته نشوند، گریبانگیر افتادگی خواهند شد. هرچه تکان‌هاي سینه بیشتر باشد، پوست سینه و کلاژن‌ها بیشتر گریبانگیر فشار خواهند شد. بنابر این بهتر هست از سینه‌بندی بهرهگیری‌ کنید که درست اندازه سینه‌هایتان باشد و شکل آن رابه خوبی حفظ کند.

 

– ورزش‌هاي شدید
اگرچه هنوز تحقیقات دراین اساس به نتیجه نرسیده هست اما بعضی متخصصین عقیده دارند حرکات جلو و عقب رونده‌اي که مقدور هست هنگام دویدن یا ورزش‌هاي پیوسته اتفاق افتد می تواند سبب ترکیدن کلاژن‌هاي سینه شود. اما گذشته از این که از روی تردمیل پایین بیایید، درباره جزییات آن بیشتر مطالعه کنید و یادتان باشد که ورزش کمک میکند به طرق دیگر ظاهر جوان‌تری پیدا کنید.

 

ها و رعایت بعضی نکات شما میتوانید این روال را کاهش دهید. در ادامه به راهکارهایی ساده اما خوب دراین باره اشاره میکنیم.

 

بعد از رعایت موارد گفته شده در پست قبلی در مورد پیش گیری از افتادگی سینه راهی برای پیشگیري از این اتفاق با ورزش برای شما قرار داده ایم:

 

سفت کردن سینه با ورزش :

 

انجام تمرینات و ورزش هاي هوازی و ایروبیک :

هدف : سوزاندن چربی هاي موجود در بافت سینه ، رانها و باسن . با دقت به این که یکی از سه بافت مهم موجود در سینه ها بافت چربی « fatty tissue  » میباشد ، ورزش هاي هوازی و ایروبیک مستلزم مصرف کالری بیشتر هست که بدن برای فراهم سازی این کالری مورد نیاز از چربی هاي ذخیره شده در بافت سینه ها ، باسن و رانها بهرهگیری می کند .

 

این تمرینات عبارتند از : دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری .  راحت ترین ودر معرض ترین و کم هزینه ترین روش دویدن هست . بیاد داشته باشید این تمرینات باید در هفته دست کم ۶ بار و هر نوبت دست کم به مدت ۳۰ دقیقه انجام پذیرد .

 

طناب زدن نیز از جمله تمرینات و ورزش هاي هوازی بسیار موثر و ارزان هست . تمرینات هوازی باید دست کم به مدت ۶ هفته و پی در پی انجام شود  تا نتیجه ي محبوب حاصل گردد .

 

یادآوری ۲ : بدون انجام تمرینات هوازی گفته شده با انجام تمرینات دیگر به هدف نخواهید رسید .

 

تمرین پوش آپ « push up» :

هدف : سفت کردن سینه ها و التیام حالات فیزیکی بدن.با دقت به این که غالباً بانوان به دلیل ضعف بدنی از انجام تمرین پوش آپ عاجز می باشند ، تمرین پوش آپ دیوار را یادگیری می‌دهیم :

مقابل دیوار با حدود یک قدم فاصله بایستید ، دست ها رابه سوی جلو و بحالت افقی به سوی دیوار دراز کنید و با کف دست ها به دیوار تکیه دهید .

 

به آرامی دست ها را از ناحیه ي آرنج خم کرده و صورت را مماس با دیوار قرار دهید و مجدداً به حالت اول برگردید . این تمرین را دست کم ۳۰ بار در هر نوبت انجام دهید و با گذشت دوران و افزایش توان فیزیکی بدنتان تعداد آنرا افزایش دهید .

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

تمرین پرس سینه « Chest press Exercise  » :
هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف سینه ودر نتیجه چالاک و استوار کردن سینه ها . روش ساده ي انجام این تمرین آن هست که به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید . بازوها رابه طرفین باز کنید و آرنج را ۹۰ رجه خم کنید « مطابق شکل » . دو وزنه در دو دست نگه دارید . به آرامی آنرا بالا برده ودر همان حال ۵ ثانیه نگه دارید و آنگاه با آرامی پایین آورید سینه .تعداد تمرینات به توان شما بستگی دارد .

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

 

تمرین فشردن دست ها بهم « Isometric Chest Squeeze »

 

هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف سینه ودر نتیجه چالاک و استوار کردن سینه ها . نشسته و دو دست را مطابق شکل به هم فشار دهید و ده ثانیه نگه دارید و دوباره تکرار کنید .

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

بزرگ کردن سینه ها :

اکثر خانمها دوست دارند که سینه هایشان را بزرگتر کنند. شاید شما هم یکی از آن ها باشید.  فایده ورزش، ایجاد تصور سینه هایي سفت و برجسته و شکافی عمیقتر، به کمک تقویت عضلات زیر سینه ها هست.باانجان دادن تمرین هایي که در ذیل آمده هست میتوانید سینه هایي سفت ؛خوشگل و بزرگتر داشته باشید.

 

تمرین هایي موثر برای تقویت و بزرگ کردن سینه ها
پیشگیري از افتادگی سینه,بزرگ کردن سینه ها,کوچک کردن سینه,سفت کردن سینه ها,ورزش برای سینه ها,۱- در حالیکه یک توپ بدنسازی را هم ارتفاع شانه هایتان روی دیوار گرفته اید، به فاصله ۳ تا ۴ فوت «۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر» از دیوار بایستید.

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

۲- به آرامی آرنجهایتان را خم کنید و سینه رابه توپ نزدیک نمایید. بلند شدن پاشنه ها از زمین، ایرادی ندارد. با انقباض عضلات سینه و صاف کردن دست ها به حالات آغاز بازگردید. این حرکت ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار شود.

 

پیشگیري از افتادگی سینه,بزرگ کردن سینه ها,کوچک کردن سینه,سفت کردن سینه ها,ورزش برای سینه ها,جذب سینه : با بالاتنه اي صاف، دو زانو بنشینید و دستهایتان را پشت سر قفل کنید. به آرامی شانه هایتان را آن قدر عقب بکشید که در سینه هایتان احساس کشیدگی نمایید. به اندازه سه بار تنفس مکث و حرکت را دوباره تکرار کنید.

 

نوسان روی دست:
۱- دست هایتان را کاملا زیر شانه ها و به فاصله ۶ اینچ «۱۵ سانتیمتر» از یک دیگر روی یک پله بدنسازی بگذارید. آرنج ها را صاف کنید و پاهایتان را آن قدر عقب ببرید که از سر تا پاشنه هایتان دریک امتداد قرار بگیرند.

 

۲- دست چپ را بلند کنید و به فاصله ۶ تا ۱۰ اینچی «۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر» سوی چپ پله بگذارید. وزنتان رابه همین طرف متمایل نمایید و دست راست را بردارید و کنار دست چپ بگذارید. به حالات آغاز بازگردید؛ ابتدا دست راست و آنگاه دست چپ را روی پله بگذارید. اکنون عکس همین اعمال را سوی راست پله انجام دهید. مجموع حرکت هاي سوی چپ و راست را یک تکرار حساب کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار نمایید. هرگز مطابق عکس باسنتان را بلند نکنید.

 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

ورزش هایی برای سفت شدن سینه 

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

روش ورزش کردن صحیح برای فرم گیری سینه ها

انواع ورزش برای سفت شدن سینه 

 

منبع : ناز وب

جدیدترین مطالب سایت