داشتن شش تکه (سیکس پک) آرزوی هر مردی است !

داشتن شش تکه (سیکس پک) آرزوی هر مردی است !

چگونه سیکس پک داشته باشیم ؟ 

 

سیکس پک داشتن می‌تواند آرزوی هر فردی باشد برای داشتن یک سیکس پک مفید باید اراده قوی داشته باشید .

 

ب‌ه گزارش تالاب یکی از دلواپسی‌هایي که اینروزها جوانان را درگیر خود کرده هست، تب داغ سیکس‌پک یا همان شش تکه کردن عضلات شکم هست. چگونه میتوان به این بافت عضلانی در شکم دست یافت؟

 

در تماس با سیکس‌پک کردن عضلات شکم نکات بسیار با اهمیتی وجود دارد که عدم دقت به انها  بدن را با مشکل روبه‌رو می‎کند و برای سلامتی زیان آور هست. به هرحال برای داشتن شکمی شش تکه نیاز به تمرینات دقیق و  اصولی هست تا رویای سیکس‌پک به تحقق برسد. ولی‌پور دکترای فیزیولوژی ورزشی در این باره گفت: امروزه سیستمی که در مجامع ورزشی روی بورس هست، داشتن شکمی شش تکه بوده که رسیدن به این هدف همچون رویای تعداد زیادی از جوانان نیازمند انجام حرکات بنگاه بدن هست.

 

وی اظهار کرد: سیستم حرکات بنگاه بدن علاوه براینکه بر روی تناسب اندام و استایل ورزشی تاثیر مثبت دارد به شش تکه کردن عضلات شکم نیز کمک میکند.

 

وی افزون کرد: سیستم حرکات بنگاه بدن حاوی جامع‌ترین حرکات برای تقویت یکپارچگی بدن و رسیدن به استایل مناسب هست.

 

وی با تأکید بر تاثیر رژیم خوراکی برای داشتن شکمی سیکس پک و صاف یادآور شد: خوردن مواد خوراکی که باعث کاهش چربی در شکم و رشد عضلات می شود، در این مورد بسیار موثر و کارساز هست.

 

این دکترای فیزیولوژی ورزشی خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال خوش‌فرم کردن شکم خود میباشند باید به تمرینات تقویت عضلات شکم بپردازند و هر حرکتی رابه شیوه اصولی انجام دهند.

 

ولی‌پور ادامه داد: تمرین منظم، نوشیدن آب چندان، کاهش چربی‌هاي دور شکم با ورزش و مصرف کربوهیدارت کم به داشتن شکمی خوشگل و شش تکه کمک میکند.

 

جدیدترین مطالب سایت