آخرین رابطه جنسی فرانک و شوهرش در پارکینگ عمومی (عکس)

آخرین رابطه جنسی فرانک و شوهرش در پارکینگ عمومی (عکس)

زن و مردی که جهت طلاق به دادگاه خانواده مراجعه کرده بودند در اقدام بسیار زشت و غیر اخلاقی در پارکینگ دادگاه اقدام به رابطه جنسی کردن که همین کار آنها موجب دستگیر شدن آنها شد.

 

جدایی عجیب زوجی در آمریکا….

فرانک و شوهرش برای آخرین بار قبل از طلاقشان در پارکینگ دادگاه خانواده با یک دیگر رابطه جنسی برقرار کردند ! مردي قبل از جدايي در دادگاه از همسر خود درخواستي نامعقول کرد.زوجي در مينه‌سوتا به دليل اين که در پارکينگ دادگاه رابطه جنسي انجام دادند دستگير شدند.

 

به گزارش تالاب به نقل از پليس، شانتل و فرانک که هردو 32 ساله بودند به دليل نداشتن تفاهم به دادگاه مراجعه کرده بودند تا ازهم جدا شوند و به دليل کار شنيعي که در پارکينگ دادگاه انجام دادند مورد مواخذه قرار گرفتند.

آخرین رابطه جنسی فرانک و شوهرش در پارکینگ عمومی (عکس)

رابطه جنسی فرانک و شوهرش در پارکینگ عمومی

 

به گفته های شانتل ؛ فرانک قبل از جدايي از او درخواستي نامتعارف کرد تا براي آخرين بار طعم با هم بودن را بچشند و به همين علت تصميم گرفتند که در پارکينگ دادگاه دور از چشم مردم خواسته های يکديگر را برطرف کنند.

 

به گفته های مامور دادگاه ؛ وي اين زوج را در ون مشکي رنگ در حالي که در وضعيت نامناسبي بودند دستگير کرده است و مي گويد که هنگام دستگيري شانتل و فرانک به او گفته اند تا اجازه دهد به کارشان براي آخرين بار برسند اما او که به شدت عصباني شده بود با دستبند اين زوج را نزد قاضي دادگاه برد.

 


 

دستگیری پزشک شیطان صفت متجاوز به کودکان

متخصص اطفال به نامی در پنیسیلوانیا بعلت اذيت و اذیت جنسی کودکان دستگیر شد.طبق گزارش پلیس، وی تا کنون تعداد زیادی نوزاد، اطفال و کودکانی بین 8 تا 12 سال را مورد اذيت و اذیت جنسی و دست درازی قرار داده است.

 

به گزارش تالاب به گفته افسرپرونده، عده اي از خانواده این قربانیان در اتاق حضور داشتند که او فرزندانشان را مورد تعرض قرار می داد و جالب است که ان ها هیچگونه برخورد و اقدامی برای شکایت از این دکتر انجام ندادند.

 

جانی ویلسون 70 ساله توسط دستیار خود به پلیس Police لو داده شد، زن جوان به اداره پلیس مراجعه و راز چند ساله جانی را فاش کرد.او به ماموران پلیس گفت که دکتر جانی ویلسون از اوایل دوران طبابتش تا کنون بسیاری از کودکان را قربانی هوس هایش کرده و خود چندین بار وی را حین رابطه نامشروع با کودکان دیده است.

 

آخرین رابطه جنسی فرانک و شوهرش در پارکینگ عمومی (عکس)

دستگیری پزشک متجاوز

 

مامورپلیس پس از ثبت شکایات و اظهارات او اقدام به دستگیری دکترجانی کرد.وی ابتدا از این اتهام سر باز کرد و با عصبانیت با ماموران برخورد کرد اما افسرپرونده که پیشبینی این رفتار را میکرد با خانواده عده اي از قربانیان با همکاری دستیار دکتر، تماس گرفت و تقاضای در میان گذاشتن این شکایت را از ان ها داشت.

 

با شکایت بعضی از خانواده های‌ این کودکان، دکتر ویلسون وادار به اعتراف شد. وی به افسرپرونده گفت که کودکان وی را بخود جذب میکنند و هیچ تمایلی به جنس مخالف ندارد و بهمین علت در رشته دکتری اطفال درس خوانده است تا آسان تر به ان ها دسترسی داشته باشد.

 

افسرپرونده جانی ویلسون را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد و طبق رای دادگاه و هیئت منصفه او باید به گذراندن باقی عمرش در زندان Prison محکوم شود.

 

جدیدترین مطالب سایت